Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכולם! כמה שאלות..

 

א. אם אני לוקחת את הרכב לבדיקה במוסך לא יוכלו להגיד לי אם האוטו שמור או חרש את הכביש?

ב. הורדת הק"מ בגטס 2006 לא נותנת לו כמעט רווח, אני לא רואה למה שווה לו לעשות את זה. אבל החשדניסטים פה צודקים, גם אנחנו מלאים בחששות :roll:

ג. מה עם הדלק? יש שאמרו לי צריכה 1:8, זה יכול להיות??

גם אני שמעתי שכשנכנסו המנועים 1.4 הצריכה התמתנה, השאלה אם אפשר לסמוך על זה..?

 

שוב תודה! אתם עוזרים ממש! :-)

פורסם

צריכת דלק של 1:8 זה אולי במנוע 1.35 הישן בעירוני בלבד, בעיר מלאה רמזורים.

זה לא האמר, בכל זאת.

 

טרם ענית על השאלה - האם זה באמת 1.4 או 1.35 הישן יותר.

אם יש לך תמונה של הרכב קדימה\אחורה זה גם יעזור, אפשר להבדיל לפי הפגוש האחורי והפנסים הקדמיים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

החזקתי רכב דומה עם מנוע 1600:1. הרכב לא נוח. 2. עם מנוע 1350 זה אחד האלכוהוליסטים הכבדים- חסכוני- רחוק מאוד מזה וגם מבחינת בטיחות- לא משהו בכלל. עם מנוע 1399 היה קצת שיפור וגם 1600 הרכב כבד,עצלן,שתיין.צריכת דלק של 1:8 בעיר כמו רכב משפחתי.3. אם אתם ממש מתעקשים על הרכב הזה: לגבי ק"מ- אפשר לבדוק ברישיונות רכב עם הבעלים במשרד הרישוי את הק"מ של הרכב לפני כניסה למבחן רישוי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התשובות!

המנוע הוא 1.4 משנת 2006, כבר מעלה תמונה.

אנחנו די רוצים את הרכב כי הוא מתאים לנו במחיר ושמור מאד.

אנחנו הולכים היום לעשות את הבדיקות הנדרשות, אז אם אני כבר מתייעצת עם אנשים שמבינים - איזה מוסך מומלץ יש באזור ת"א? איך אוודא שהוא לא מרמה? וראיתי שצריך לבדוק את הספר טיפולים, השאלה היא על מה בדיוק להסתכל?

פורסם

בספר טיפולים בודקים עקביות ועמידה בזמנים, בחשבוניות עצמן לפעמים יש הערות מבריקות כגון "הומלץ להחליף בולמים, לקוח סירב" וזה ייתן לך אינדיקציה לגבי הבעלים.

 

בתל אביב לא מכיר, אבל קופמיוטסט בראשון מקבלים ביקורות די חיוביות באשר לבדיקות רכב שלהם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...