שלום חברים
בעלי ואני עומדים בפני התלבטות מאד קשה ונשמח אם תוכלו לייעץ
אנחנו מחפשים רכב קטן , חסכוני, ובסכום של עד 25,000 (אה, ועם ק"מ פחות מ100,000)
יש מישהו שיכול למכור לנו יונדאי גטס 2006 (מנוע 1400, gli) עם 43,000!
הבעיה היא שהמון אנשים אומרים לנו שזה רכב ששותה דלק בצורה לא הגיונית
אז: מצד אחד מציאה לא נורמלית ומצד שני אנחנו לא יודעים אם עניין הדלק שווה את זה.. מה אתם אומרים?