Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמות חדשות בנתיבי איילון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול בלילה נסעתי לת"א מכיוון דרום. בהשתלבות בין כביש 4 ל-20, ממש בכניסה לראשל"צ,

הבחנתי בשלטים עם כיתוב "אכיפה מוגברת" וסמל של מצלמה ליד. ניסיתי להבחין במצלמות אבל לא

ראיתי את העמודים עושקי הכסף.

 

האם מדובר במצלמות שמיועדות לנתיב תחב"צ בעקבות בניית הרכבת הקלה?

זה היה ממש בקטע שמתחיל הנתיב הצהוב.

עריכה אחרונה על ידי Style

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

נכון לרגע זה בכביש 20 מהקטע של כביש 4 עד גלילות אין מצלמה פעילה (או בכלל התקנה של עמוד)

כניראה מתכוונים להציב והשלטים הקדימו את ההתקנות.

 

הנתיב הצהוב משעות הבוקר (אחרי 10 נדמה לי) פתוח לכולם חופשי

 

השאלה האם מצלמות הנת"צ יהיו גם מצלמות מהירות לשאר הנתיבים? כניראה שכן כי זו מסחטת הכספים שלהם

קובי

:-)

פורסם

ראית מצלמת מהירות על עמוד או שראית רק ארונות של MER שהם הכנה למצלמות?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אין עמודים עדיין - לכן רשמתי שיש רק ארונות (הכנה)

בגלל המיקום של הארונות (בצד ימין של הכביש) ובידיעה שהנת"ץ הוא בשמאל רוב הסיכויים שהמצלמה תצלם גם מהירות :(

של כל מי שנוסע באחד הנתיבים ולא רק מי שנוסע בנתיב השמאלי (בשעות הבוקר עד 9:30) שאלה השעות שאסורות לנסיעה.

 

מסחטת כספים טובה, ואכן יהיו פקקים כי הדבר יוריד את מהירות הנסיעה (שבהתאם לכביש נוהגים בה כיום כמעט כולם) ל 70 קמ"ש

קובי

:-)

פורסם

מיקום הארון קשור למיקום העמוד/מצלמה?

האם הארון לא יכול להיות בימין ששם אולי יש שוליים רחבים יותר, והעמוד עם המצלמה ימוקם בשמאל, ויצלם רק את הנת"צ?

פורסם
מיקום הארון קשור למיקום העמוד/מצלמה?

האם הארון לא יכול להיות בימין ששם אולי יש שוליים רחבים יותר, והעמוד עם המצלמה ימוקם בשמאל, ויצלם רק את הנת"צ?

בדרך כלל העמוד צמוד לארון התקשורת, ובצד שמאל יש את מעקה הבטון של הרכבת.

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...