Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

כרגע ברשותי סובארו אימפרזה 2007 בעלת 110 אלף ק''מ. אני יד 2.

כרגע אני מוכר אותה כדי להתקדם ו2 רכבים שעניינו אותי הם פורד מונדאו וסובארו בי4 שניהם מהשנים 2008.

 

הבי4 דגם ה2000 סמ''ק והמונדאו דגם TREND X או הטיטניום.

 

מבחינת דלק אני מניח שהן זהות כנ''ל מנגד הסובארו שאוכלת בהתאם.

 

אני מתלבט מבחינת עלויות אחזקה במקרה ותיקונים?

 

חשוב לי ברכב הביצועים והנוחות.

מה מהן עדיף מבחינת ביצועים\כוח על הכביש ולא על הנייר. וכן עלויות אחזקה טיפולים אם חס וחלילה צריך להחליף חלק כלשהו. אמינות גם כן.

 

שניהן נעות בין אותו מחיר כאשר את המונדאו אני יכול למצוא ביותר זול בדגם הטוב יותר....

 

תודה לכולם!!

פורסם

אין לך למה למכור את הרכב שלך בשביל לעלות רק בשנה אחת, וחוץ מזה אם טיפלת בשלך נכון תשאיר אותה אצלך

אתה יודע מה החלפת מה צריך להחליף.

אתה לא תשיג משהו יותר טוב ממה שיש לך בידיים.

תחסוך עוד קצת ותעלה בשנתיים שלוש.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
אין לך למה למכור את הרכב שלך בשביל לעלות רק בשנה אחת, וחוץ מזה אם טיפלת בשלך נכון תשאיר אותה אצלך

אתה יודע מה החלפת מה צריך להחליף.

אתה לא תשיג משהו יותר טוב ממה שיש לך בידיים.

תחסוך עוד קצת ותעלה בשנתיים שלוש.

 

אני דווקא חושב שאם אמצא משהו שמור, הקפיצה הזו בשנה עדיין משמעותית כי מדובר ברכבים טובים יותר משמעותית.לכן השאלה שלי איזה רכב עדיף המונדאו התקציב מאפשר גם 2009 כאשר המחיר זהה בערך ל 2008 של בי4

פורסם

קןדם תצליח למכור ואח"כ תעשה חשבונות. זה לא משהו שלא תוכל לפתור ב 5 דקות נהיגה על כל אחד מהרכבים ולהחליט בעצמך.

במכוניות בנות 7 שנים אז כבר תלוי מאוד איך הן תוחזקו ומה המצב הספציפי של כל רכב. לא שמדובר כאן על רנו סניק 2008. מה שכן סובארו 2008 היא סוף דגם שהושק ב 2004 בארץ ואילו המונדאו בישראל ב 2008 הייתה תחילת דגם - תעשה חשבון לבד.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אין לך למה למכור את הרכב שלך בשביל לעלות רק בשנה אחת, וחוץ מזה אם טיפלת בשלך נכון תשאיר אותה אצלך

אתה יודע מה החלפת מה צריך להחליף.

אתה לא תשיג משהו יותר טוב ממה שיש לך בידיים.

תחסוך עוד קצת ותעלה בשנתיים שלוש.

 

מה ?!, תגיד אתה אמיתי? יש לו סובארו אימפרזה, לא בוגאטי ויירון.

 

בקשר לרכבים המדוברים, סך הכל שני אופציות טובות מאוד ובשניהן תחווה שדרוג ביחס לאימפרזה.

 

גם למונדאו וגם ל-B4 יש התנהגות כביש טובה ומהנה ושניהן מרגישות מחוברות לכביש.

המונדאו מרווחת יותר, נוחה יותר ובעלת תא נוסעים איכותי ומזמין יותר. צריכת דלק, שניהן דומות. מבחינת מונטין אמינות גם בסדר בשניהן.

ביצועים פחות או יותר דומים ללא יתרון דרמטי לאף אחת מהן.

לגבי עליות אחזקה, שים לב ב-B4 ישנה מערכת הנעה AWD, אשר דורשת אחזקה נוספת.

מחירי טיפולים וביטוחים אתה יכול לברר.

 

בשורה התחתונה כנראה שהמונדאו כבחירה עדיפה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...