Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער אם זה יצא מעט ארוך,

 

הסיפור מתחיל ככה: יש לי הרבה טיפולי שיניים לעשות, ואחד מההטבות של הביטוח המקיף של קופת חולים מכבי- "מכבי שלי", מאפשר טיפולי שיניים משמרים -סתימות וטיפולי שורש ב-20 שקל בלבד. הבעיה היא שזה מותנה בזמן המתנה X כלשהו

 

ויש סיבה שציינתי X ולא את המספר המדוייק, כי פה קרקס השקרים מתחיל:

נציגה של מכבי דנט אמרה לי שתקופת ההמתנה היא כחצי שנה. אמרתי "סבבה", התתקשרתי למוקד שלהם, וידאתי את זה. ונרשמתי.

 

אחרי כסביבות החצי שנה(לא באמת זכרתי את היום המדויק שנרשמתי), רציתי לקבוע תור, והתקשרתי למוקד. הנציגה אמרה לי שכבר עברה חצי שנה והכול טוב.

 

אחלה.

 

להתפעתי לאחר ביצוע הטיפול התברר שלא הייתה הנחה ולא נעליים ונאלצתי לשלם מחיר מלא(390 שקל במקום 20 שקל)

אז התקשרתי למוקד, ניסו לנפנף אותי. אמרו לי שיחזרו אלי ולא חזרו. לאחר 4-5 שיחות כאלה מיוזמתי שהתעקשתי לשמוע את ההקלטה שלי עם אותה נציגה, ה"מנהלת הבכירה" אמרה לי ש-"לא מוצאים את ההקלטה שלי". אבל אמרו שינסו לראות איך אפשר לבוא לקראתי ויחזרו אלי. זה היה לפני חודש, אני עדיין מחכה.

 

לאורך כול אותן שיחות אמרו לי את התאריך המדוייק שבו אמורה לעבור החצי שנה.

 

קבעתי תור להיום(26 יום לאחר זמן ההמתנה של החצי שנה) וקיבלתי הפתעה נוספת מהנציגה- "זמן ההמתנה שלך הוא כשנה ולא חצי שנה,ועצוב לי שלא אמרו לך את זה"

 

אז התקשרתי שוב לנציג שירות והוא אמר לי שזה חצי שנה אם היה לי ביטוח רפואי כלשהו לפני, אבל מכיון שלא היה לי אז זה באמת שנה.

 

 

באמת שתתרחקו מהנבלות האלה. זה עוד יותר מחזק לי את התחושה מכול הביטוחים האלה שברגע האמת, הדבר היחיד שתקבל זה ***

 

השאלה שלי האם יש לי מה לעשות בעניין? הרי פשוט לא יכול להיות שמשקרים לי בלי הפסקה, ואני צריך לאכול את החרא.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אין לך הקלטה משלך אז כניראה שאין לך הרבה מה לעשות..

אני למדתי להקליט את כל השיחות שלי עם נותני שירות למניהם.

עזר לי להכניס להוט שטרונגול בחמוקיים אחרי שנציג מכירות שלהם שיקר כאילו אין מחר.

יום טוב גם לך

פורסם

מכבי דנט זה לא קופת חולים מכבי. תשנה את הכותרת.

ממה שאני יודע מכבי דנט זו רשת מרפאות פרטית עצמאית לחלוטין שיש בינה לבין מכבי איזשהו הסכם שירות/ביטוח.

 

תחפש קצת בפורומים של צרכנות עליהם תבין מייד במה מדובר.

 

ולגבי ביטוחי השיניים אני באמת מתרחק מהם, יש הרבה בעיות סביב הדבר הזה, בין הייתר הדרישה של הביטוח מהרופאים לצילומי רנטגן מיותרים, הדרישה של הביטוח מהרופאים לשימוש בחומרי סתימה מסויימים ולא באחרים יקרים וטובים יותר, וכו...

פורסם

בנוסף למה שמרטינס כתב, המרפאות "הציבוריות" הללו זה קרש קפיצה לרופאי שיניים צעירים שסיימו לא מזמן את הלימודים ובאים לצבור נסיון

יום טוב גם לך

פורסם

טיפולי שיניים ב-20 ש"ח?!

אם זה מסריח מחרא, וזה נראה כמו חרא, כנראה שזה גוש חרא.

 

נשמע טוב מדי כדי להיות אמיתי.

חוץ מזה, אם יש לך צורך בסתימה, אל תחכה חצי שנה בשביל לטפל בזה בשקל תשעים - לך לרופא אמיתי.

פורסם

כמה תגובות , אם אפשר:

1. חשוב מאוד לקרוא את החוזים שחותמים עליהם. זאת אחת הסיבות למה. בנוסף מומלץ מאוד להקליט שיחות חשובות מסוג השיחה שבה הסכמת ועשית ביטוח משלים.

2. ביטוחי שיניים וכו' - יש כל מיני סוגים. הטענה כאילו הביטוח דורש תמונות מיותרת היא לא ממש נכונה. בכל מקרה על הרופא לצלם מספר שלבים בתהליך הטיפול, אם או בלי ביטוח. הביטוח מבקש עותק מהצילום לראות שהטיפול נעשה ושהוא נעשה בצורה משביעת רצון.

3. טיפול שיניים ב-20 ש"ח - זה לא מסריח. זה לא חרא. זה פשוט לא עולה 20 ש"ח. זאת אומרת - הטיפול כן עולה 20 ש"ח, אבל צריך לשקלל בזה את עלות פרמיית הביטוח.

4. מכבי-דנט היא חברת בת של מכבי שמספקת שירותי רפואת שיניים. כמו שכללית סמייל היא לכללית. רק במאוחדת המרפאות שיניים הן חלק אינטגרלי מהקופה (זה היה בכולן פעם והופרד - אגב). מה זה אומר? לא הרבה. רק בלאומית - אין מרפאות שיניים והם מפנים למרפאות הסדר.

5. השטות הזאת שנאמרה על קופת חולים כמקפצה לרופאים צעירים - חארטה בארטה. אולי היה נכון פעם, אין לי מושג.

שוק רפואת השיניים די רווי היום - לכן הרבה מאוד רופאים עובדים גם במרפאות ציבוריות וגם בפרטיות.

 

אגב, מי שחושב שזה שיש רופא ותיק או מוכר במרפאה פרטית - זה סימן לזה שהוא נותן טיפולים יותר טובים, ממש טועה.

 

יש רופאי שיניים טובים יותר וטובים פחות.

יש מרפאות פרטיות שעובדות בסטנדרט שקופת חולים לעומתן זה זהב (והן לא בהכרח זולות יותר) ויש מרפאות פרטיות שנותנות עבודה עדיפה משמעותית (הן בד"כ יקרות יותר).

 

אגב, במרבית הפרוצדרות הנופוצות, החומרים הם אותם חומרים ברוב המרפאות בארץ, רק שתדעו (חוץ מכמה מוצלחים שמסתבר שמזמינים חומרים מעלי -אקספרס - מרפאות פרטיות אגב).

פורסם

זה לא עניין של איכות החומרים או משהו,

אבל חבר שעבר טיפול אורתודנטי במכבי סיפר שהאסיסטנטית של הרופא טיפלה לו בגשר, זה נשמע לך הגיוני?

כשאני עברתי טיפול כזה אצל מומחה לאורטודנטיה רק הוא טיפל לי (ועדיין מטפל כי יש קיבוע אחרי הטיפול הזה), לא סתם אצלו זה עלה 5500-6000₪ ואצלי זה עלה כמעט 10 אלף ש"ח (חצי בערך חזר מהביטוח). גם אצלו היה סתם רופא ולא מומחה. על איכות משלמים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האסטיטטנית לא טיפלה לו בגשר.

 

במכבי יש מעין שיטה שבה האורתודנט רק מבצע הדבקות של ״קוביות״ ואת ההחלפות גומיות והכל מבצעים רופאי שיניים שאינם מומחים, כשהוא תמיד נמצא בסביבה ומפקח כביכול.

 

אז זה לא סייעת אלא רופא.

פורסם

5. השטות הזאת שנאמרה על קופת חולים כמקפצה לרופאים צעירים - חארטה בארטה. אולי היה נכון פעם, אין לי מושג.

שוק רפואת השיניים די רווי היום - לכן הרבה מאוד רופאים עובדים גם במרפאות ציבוריות וגם בפרטיות.

אמנם אני כתבתי את זה אבל אני מצטט פה שלושה אנשים מהתחום:

1. שיננית בעלת 9 שנות ותק שעבדה בכמה וכמה מרפאות

2. רופאת השיניים שלי שמכירה אותי מגיל קטן ומעולם מטפלת בי בחינם (מבחינתי זה אומר שאין לה אינטרס לשקר בנושא)

3. חבר ילדות שמסיים עוד שנתיים רפואת שיניים באוניברסיטה העיברית, הוא יודע בדיוק לאן הבוגרים הטריים הולכים היום לצבור נסיון וברור לו לחלוטין לאן הוא הולך עוד שנתיים לצבור נסיון.

 

אז אולי זה שטויות, אבל כשזה בא מהאנשים האלה כניראה שיש בהן מן האמת..

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

שמע לי, שלח לי את כל ה"מבינים" האלה ואני מבטיח לך שאני מראה לך שכל אחד מהם מקשקש.

מיטב המומחים עובדים גם בקופת החולים.

 

רוב הרופאים בקופת החולים עובדים במקביל במרפאות פרטיות.

אם כבר ההפך הוא הנכון, יש כל מיני רופאים שעובדים במרפאות פרטיות שלא הצליחו מעולם להיכנס לקופות החולים.

 

אנשים חושבים שפרטי זה איזו גושפנקה לאיכות בלתי נתפסת. זה לא. כמו שאמרתי - יש ויש.

 

אגב, שלא יובן כאן שאני ממליץ או מייעץ או משהו בסגנון היכן לבצע טיפולי שיניים.

 

אבל כל הסטיגמות האלה פשוט לא נכונות.

זה כמו שחיילים מפחדים ללכת לרופא בצבא - שמרבית הרופאים שם בוגרי הארץ, אחוז המתמחים והמומחים גבוה במיוחד והפיקוח אדוק והטיפולים חינם ואין שום אינרטס "לדחוף" טיפולים ואז הולכים לאיזו מרפאה פרטית לשלם כסף על טיפול משמעותית פחות טוב. ונתקלתי בלא מעט מקרים.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם

גם רופאים בוגרי הארץ לא תמיד עדיפים על אלו שלמדו בחו"ל.

אצלי בבסיס (הייתי סייעת בצבא) היו שני רופאים, אחד עתודאי בוגר הדסה והשני למד ברומניה והתגייס שוב כרופא (העדיף להתחיל את דרכו במסגרת בטוחה מבחינה כלכלית).

החיילים אהבו הרבה יותר את הרופא הראשון, הוא היה נחמד, עשה את הטיפולים הרבה יותר מהר. בפועל? העבודה של הרופא השני הייתה איכותית יותר.

 

כששירתתי בבסיס פתוח במרפאה גדולה יחסית, אז המרפאה הייתה מלאה ברופאים שעשו מילואים (רופאי שיניים במיל' לא הולכים פעם בשנה לשבועיים, אלא עושים יום/חצי יום פעם בשבועיים-חודש), אבל החיילים עדיין העדיפו לטפל במרפאות פרטיות.

 

אחרי שיוצאים לאזרחות, שומעים סיפורים כמו "רופאים שעובדים עם ביטוחים הם גרועים וצריכים שישלחו להם מטופלים" אז שוב, בולשיט. יש ויש, אפילו באותה המרפאה כשרק קיר אחד מפריד בינהם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

קודם כל זמן המתנה של חצי שנה נשמע לי מעט מידי לסוג כזה של טיפולים (אני לא רופא שיניים או עוסק במקצוע קרוב לזה).

 

לגבי איכות הרופאים, אני מאמין שבכל מקום יש טובים יותר וטובים פחות ולכן אני בוחר את הרופא שלי (במקרה שלי רופאה פרטית שמטפלת בי ובאשתי ורופאה פרטית מומחית לילדים שמטפלת בבנות שלי). מה שלי מפריע במכבי זה שרופא שאמור להיות מומחה ומוצג כרופא שמטפל בX הוא לא באמת כזה. למשל הרופא שמטפל בילדים הוא חסר התמחות ברפואת שיניים לילדים אלא רופא שהחליטו שהוא מטפל בילדים.

 

מה שהבריח אותי מהמרפאות שלהם זה הברדק. תוריפ שנקבעים ומבוטלים, זמני המתנה לא סבירים וכו'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהג לילה, אם מישהו הציג את עצמו כמומחה והוא לא - זאת עבירה.

 

ומילה באשר למומחים - ברפואת שיניים התמחות היא עדיין לא דבר נפוץ כמו ברפואה כללית.

 

בארץ כ10% מרופאי השיניים בלבד מומחים. ברפואה כללית אגב זה 50% בערך.

 

בחלקים מהעולם התמחויות ברפואת שיניים לא קיימות או לא מוכרות ובאלו שכן - לא כולן.

 

בעיקרון התפיסה שונה מאשר ברפואה כללית, כאשר את רוב העבודה אמור לבצע הרופא הכללי ורק דברים ספציפים או מיוחדים מופנים למומחים.

 

בפועל, בארץ, כיוון שהשוק רווי מאוד וחלק מהרופאים ברמה נמוכה מאוד - הכל נראה אחרת.

 

באשר לתקופת ההכשרה - זכור לי שבכללית פלטינום זה היה חצי שנה. לא יודע מה עכשיו.

 

בכל מקרה, וזה עיקר הדיון - לקרוא חוזים כאלו, אפילו רק את הhighlights.

פורסם

 

אחרי שיוצאים לאזרחות, שומעים סיפורים כמו "רופאים שעובדים עם ביטוחים הם גרועים וצריכים שישלחו להם מטופלים" אז שוב, בולשיט. יש ויש, אפילו באותה המרפאה כשרק קיר אחד מפריד בינהם.

 

זה כי לרופא שיניים פרטי אתה משלם מחיר מלא, ולרופא שיניים שעובד עם קופת חולים אתה משלם (לפעמים, לא תמיד) מחיר מסובסד כלשהו.

 

בתודעת הציבור, יקר = איכותי, זול = גרוע, לכן הסטיגמה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...