Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

אני לקראת סוף ההתקנה ברכב שלי ונתקלתי בחוסר הבנה בחיבור בין המערכת למגבר עצמו .

 

המגבר הוא Audison SR5 ואני רוצה לחבר רק את הרמקולים הקידמיים ישירות אל המגבר ( לאיזה מהחיבורים אני צריך לחבר ?? )

 

היציאות של המגבר מחוברות לסאב , טוויטרים וכו' ( מכוון כרגע על MC ) .

 

תודה רבה ושבוע טוב :)

פורסם

תודה רבה , כבר עברתי עליו קודם לכן ולא כל כך הבנתי .

 

ראיתי שיש SPK In אבל לא הצלחתי להבין לאיזה מהם אני אמור לחבר ...

 

הכיתוב שעל גבי המגבר מתייחס לפונטציומטרים ששולטים בכל אחד מהאלמנטים ולא אל החיבורים עצמם .

 

אשמח לקבל את עזרתך :)

פורסם

שוב תודה על העזרה , כנראה שלא הבנת אותי

את הכיוונים לפי ההסבר כבר עשיתי .

למגבר פיזית יש כמה כניסות של High to low שלא רשום עליהן כלום , לכן אני שואל לאיזה מהן אני צריך לחבר .

( הכיתוב על גבי המגבר מתייחס לכיוונים של כל אלמנט ולא לחיבור עצמו ולכן נוצרה אי ההבנה )

פורסם

כלומר אתה שואל למעשה אילו מבין כניסות ההיי לבל שייכות בעצם לכניסת הרמקולים הקדמיים?

אם אני מבין נכון מחוברת ההפעלה - תסתכל בעמ' 6 לחיבור שמוגדר כ-Speaker In Main.

פורסם

עדכונים מהשטח :

 

לאחר התייעצות עם דרור Audio System וקבלת הסבר מפורט על החיבורים והכיוונים שצריך לבצע .

המערכת עובדת ונשמעת מעולה . :-D:-D:lol::lol::-D:-D

×
×
  • תוכן חדש...