Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום-רב,

לפני כמה ימים נדלקה לי נורית חיווי של מסנן חלקיקי דיזל, כעבור שעתיים לערך הבהבו לי סלילי הצתה כתומים על צג הרכב, הרכב נלקח למוסך ושם טענו שאין צורך להתייחס,

היום בצהריים המזגן עבד רגיל בצורה נאותה, תוך כדי נסיעה עירונית קצרצרה הרגשתי משב של אוויר חם שיוצא ממדפי המזגן בתא -הנהג,

כיביתי מנוע, הדלקתי את המזגן בהדרגה, המדחס בוודאות נכנס לעבודה ככה שאני משער שזו לא בעיה של חוסר בגז, ממה שאני מבין מדחס של מזגן לא אמור לעבוד ללא גז,

חיטטתי בתיבת הפיוזים בפאביה, מצאתי פיוז ירוק של המדחס, מלבד אותו הפיוז הירוק היו רק עוד שני פיוזים ירוקים ששלפתי וגם הם תקינים,

 

המנוע לא התחמם ואין חוסר במים,

השאלה שלי מה יכול לגרום למזגן להפסיק לקרר במכה?

אני משער שאולי הלך לי הפילטר של המזגן, איפה הוא ממוקם בפאביה?

ושאלה נוספת ברשותכם:

האם יש קשר בין אותה הנורה של מסנן חלקיקי דיזל לעבודת המזגן?

פורסם

איזה שנה הרכב?

אצלי הפילטר נמצא מתחת לתא כפפות.

למרות שלמיטב הבנתי ולפי התיאור שלך, המפוח הפנימי עובד, כי יש משב אוויר, וגם המדחס עובד לדברייך. אז מה שחסר זה אולי גז. מאמין שיש עוד אופציות אבל הייתי מתחיל מזה

פורסם
איזה שנה הרכב?

אצלי הפילטר נמצא מתחת לתא כפפות.

למרות שלמיטב הבנתי ולפי התיאור שלך, המפוח הפנימי עובד, כי יש משב אוויר, וגם המדחס עובד לדברייך. אז מה שחסר זה אולי גז. מאמין שיש עוד אופציות אבל הייתי מתחיל מזה

הרכב מודל 2013, אני לא משוכנע שחוסר גז זו הבעיה, עובדה שהמדחס עובד

בכל מקרה תודה על התשובה

×
×
  • תוכן חדש...