Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי קודם הודעה כזאת בפורום כנראה לא מתאים כי לא הייתה היענות אז שוב:



 

צריך המלצה לצמיגים- לקסוס

IS250

2008



המידה כרגע

225/45/17 קדימה

245/45/17 אחורה

 

מתלבט לעלות ל:

225/40/18 קדימה



255/40/18 אחורה



 

חשוב לי שיהיו שקטים ובעל חיים ארוכים.

תקציב: 600 ש"ח לצמיג פחות או יותר.

פורסם (נערך)

במידה הנוכחית יש לך מבחר גדול יותר ובעלות נמוכה יותר (במיוחד באחוריים ששם המחיר במידה 18 גבוהה כמעט פי 2), אז נראה לי שבעקבות התקציב שיש לך לצמיג, תשאר עם המידה הנוכחית.

 

במידה הנוכחית יש לך את:

 

1. Falken ZE914 - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZE914.htm

2. Hankook K117 - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-S1-evo2.htm

3. Toyo T1 Sport - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-T1-Sport.htm

 

אני מניח שמהרשימה הזאת הצמיג שיהיה הכי נוח ושקט יותר (לא בטוח שתרגיש את ההבדל) זה הפאלקן.

ההנקוק והטויו הם צמיגים יותר ספורטיבים - אולי קצת פחות נוחים (שוב, לא בטוח שתרגיש את ההבדל), אבל בעלי אחיזה טובה יותר.

 

אני אישית כנראה הייתי לוקח את ההנקוק.

 

מאיזה סיבה אתה רוצה לעלות מידה?

עריכה אחרונה על ידי yt09

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

אם השיקול הוא רק קוסמטי, אז קח בחשבון שיהיה לך מבחר קטן יותר לצמיגים האחוריים ומחיר כולל יותר יקר מאשר ה ''17. אם התקציב שלך לצמיג היה בכיוון של 800-1,200 לצמיג, אז היה לך יותר אופציות ב ''18 (עדיין קטן יותר מאשר ה ''17).

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

למידה 225/40R18 יש לך את אלה:http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=9&aspectRatio=10&width=20

מביניהם, אני אישית הייתי קונה את ההנקוק K107. לטעמי שקט יותר ולא פחות אוחז מטויו T1S, והמחיר יחסית נמוך.

עוד צמיג שאמור להיות יחסית במחיר סביר וגם טוב הוא הגודייר אפישנטגריפ פרפורמנס, רק תוודא שיש אותו במלאי.

למידה 255/40R18 יש לך את אלה:http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=9&aspectRatio=10&width=23

והיחידי שהוא במחיר סביר זה הטויו T1S, שהוא צמיג טוב, לטעמי פחות מההנקוק, אבל עדיין נותן תמורה מעולה למחיר.

אצלי ברכב יש בדיוק את השילוב הזה, של K107, רק שהם האחוריים, ואת ה T1S שיושבים קדימה. עד עכשיו אין תלונת ;-)

פורסם

אושרי, ברשותך תיקון קטן,

אתה תמיד מתייחס ל-Toyo T1 Sport כ-Toyo T1S.

ה-T1S וה-T1 Sport הם שני דגמים שונים לגמרי.

פורסם (נערך)

האם הטויו T1S או SPORT נחשבים כצמיגים שקטים?

שוב, מעניין אותי יותר השקט ותוחלת חיים ארוכה.

 

עריכה:

לפי האתר tyrereviews הT1S ממש גרוע, האמנם?

עריכה אחרונה על ידי MiD
פורסם

השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך זה, האם אתה רוצה לעלות במידה ל ''18. בכל מקרה יש לך המלצות על צמיגים ל ''17 ול ''18.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

×
×
  • תוכן חדש...