Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממתי נהייתם כאלה היסטריים על סנטימטר מעל למקסימום? יאללה אני ייזרום- תכין מנוע להחלפה! :)

כי אנחנו עובדים לפי אוטודאטה :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם
ממתי נהייתם כאלה היסטריים על סנטימטר מעל למקסימום? יאללה אני ייזרום- תכין מנוע להחלפה! :)

קודם כל שיהיה ברור שיש רכבים שאם יש עודף שמן שכזה אז יש סכנה ממשית שהמנוע ינזק.

שנית, לא סתם שמו שני סימנים במדיד של מינימום ושל מקסימום וכמו שלא תמליץ לסוע עם ס"מ מתחת למינימום לא תמליץ לנסוע עם ס"מ מעל למקסימום, זה מבחינת ההגיון הבריא והקומון סנס הפשוט.

אם אתה רוצה יותר לעומק להבין את המשמעויות אז תחפור קצת בפורום כי דנו בנושא הזה כמה וכמה פעמים ...

פורסם
קודם כל שיהיה ברור שיש רכבים שאם יש עודף שמן שכזה אז יש סכנה ממשית שהמנוע ינזק.

שנית, לא סתם שמו שני סימנים במדיד של מינימום ושל מקסימום וכמו שלא תמליץ לסוע עם ס"מ מתחת למינימום לא תמליץ לנסוע עם ס"מ מעל למקסימום, זה מבחינת ההגיון הבריא והקומון סנס הפשוט.

אם אתה רוצה יותר לעומק להבין את המשמעויות אז תחפור קצת בפורום כי דנו בנושא הזה כמה וכמה פעמים ...

 

את עניין הסימונים שעל המדיד צריך להסביר למוסכים לא לי...שעדיין לא למדו לקרוא אותם וממלאים מעל ומעבר וכמה שיותר. אם לא הם פותח השירשור לא היה פה!

פורסם

נניח ברכב הספציפי הזה בשרשור, יש אפשרות לנסות להעריך כמה שווה ס"מ עודף שמן במ"ל ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
את עניין הסימונים שעל המדיד צריך להסביר למוסכים לא לי...שעדיין לא למדו לקרוא אותם וממלאים מעל ומעבר וכמה שיותר. אם לא הם פותח השירשור לא היה פה!

לא מתפקידנו להסביר למוסך זה או אחר מה זה סימון של מדיד מה שכן תפקידינו או לפחות מה שמצפים משוכני הפורום ומבעלי המקצוע הוא לתת עיצות נכונות וטובות.

יש מפלס גבוה מידי של שמן וסמ מעל מקס זה גבוה מידי יש לרוקן את העודף בהקדם האפשרי.

אי אפשר לתת הערכה כמה שמן יותר הסמ העודף הזה מבלי לרוקן את העודף ואז למדוד את הכמות שרוקנה עם משורה.

פורסם
עם כל הכבוד לאוטודאטה תמיד כדאי לבדוק כמה פעמים לפני שמסיימים את העבודה ו - ס"מ עודף שמן בהחלט לא מטיב עם המנוע.

 

באוטודטה גם אם לא רומשים מדוייק כתוב שם +- כמה צריך.

לכן אני ממלא 100-200 מ''מ פחות, ואז בודק כמה פעמים.

רועי

פורסם
cm^3=מ"ל=סמ"ק.

ס"מ עודף על המדיד ולא כמידת נפח עצמאית... בכל מקרה זה יכול להיות כמה עשיריות הליטר או ליטר ויותר.

פורסם
באוטודטה גם אם לא רומשים מדוייק כתוב שם +- כמה צריך.

לכן אני ממלא 100-200 מ''מ פחות, ואז בודק כמה פעמים.

אני מסתמך על ספר מכונאים וגם אני ממלא פחות ומשלים אחרי נסיעה והתקררות.


×
×
  • תוכן חדש...