Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה רבה על התגובות והנתונים

 

בנוסף לעלות של התיקונים יש את ה"עלות הנפשית" ;-) מבחינתי של ללכת למוסך כל פעם על בעיה..היה לי רכב בעבר שכל שני וחמישי נדלקה נורה אחרת ושנאתי את זה, ולאחריו קניתי רכב חדש

 

אז האם אתם יודעים לגבי הקיה אם צפויות תקלות אם אחזיק אותו עד שיהיה בן 9/10 (גם אם הן יהיו זולות לתיקון)?

 

ד"א אני בת

אל תכניסי אקדח לקרב חרבות.

אי אפשר לתמחר פסיכולוגיה ולכן אי אפשר להעריך כמה "שווה" להתקדם בשנתונים.

צריך לשמור את השרשור הזה כלכלי בלבד כי עלויות אחזקה וירידת ערך אפשר לכמת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אל תכניסי אקדח לקרב חרבות.

אי אפשר לתמחר פסיכולוגיה ולכן אי אפשר להעריך כמה "שווה" להתקדם בשנתונים.

צריך לשמור את השרשור הזה כלכלי בלבד כי עלויות אחזקה וירידת ערך אפשר לכמת.

 

א. לא התכוונתי לבקש תמחור על השיקול הפסיכולוגי, אלא הערכה לצפי תקלות ברכב בחמש שנים.

 

ב. בודאי שלכמות ההליכה למוסך יש היבט כלכלי היות וזה גורר חצי יום עבודה שיכול לעלות הרבה כסף בנוסף לעלות התיקונים...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני החזקתי סוניק 2014 דגם 1.6 זה" הרכב לדעתי סביר מינוס, הרכב נוקשה, מושב נהג מזעזע, מרווחת יחסית, מאובזרת, מבחינתי הרכב לא מומלץ הפיקנטו שהחליפה אותה הרבה יותר נוחה...

×
×
  • תוכן חדש...