Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, שלשום יצאתי מהמזגניסט אחרי החלפת שסתום והזגן הקפיא אבל שמתי לב שכל כמה שניות יש קפיצה ברכב וגם בסל"ד, חזרתי אליו כי חשבתי שזה בגלל תיקון לקוי אבל הוא הראה לי שיש בריחת ניצוץ מהרכב ושרצוי שאחליף חוטי הצתה ואלי גם coil ים... הוא לא ממש מבין בזה אבל אמר לי שאוכל לקנות ולעשות את זה עצמאית, האם לפי התיאור אכן נראה שיש צורך בהחלפת חוטי הצתה? איפה בחיפה אוכל לקנות כאלה איכותיים למאזדה 323 שנת 2000? (קראתי פה בפורום על עמנואל אבל ניסיתי לצלצל מספר פעמים לחנות ללא מענה, אולי סגרו אותה?)

תודה מראש

פורסם

אז קניתי היום חוטי הצתה אבל כנראה שלא הבנתי בדיוק מהו החל' המדובר והתכוונתי לחלק אחר,

החלק אליו מתחבר חוט ההצתה.

 

אני מצרף תמונה לחלק ממנו אני רואה את הניצוץ בורח: (החלק שנמצא על המנוע ולא זה שמתחבר לסליל)

מה סדר גודל המחיר של אחד כזה (אולי Coil?) ומה הסיבוכיות החלפתו?

IMG_1268.jpg

maxresdefault.jpg

פורסם

זה אכן הסליל ( =הקוייל)

 

בלנטיס יש 2 קויילים - ששניהם יושבים ישירות על 2 פלאגים.

 

2 הפלאגים האחרים מקבלים את המתח דרך חוטי ההצתה שיוצאים מהקויילים.

 

כל קויל מוחזק ע"י בורג 1 או 2. אחרי שפתחת את הברגים, שלוף את הקויל למעלה, נתק את הקונקטור החשמלי ממנו וזה הכל.

Stay Dirty

פורסם
זה אכן הסליל ( =הקוייל)

 

בלנטיס יש 2 קויילים - ששניהם יושבים ישירות על 2 פלאגים.

 

2 הפלאגים האחרים מקבלים את המתח דרך חוטי ההצתה שיוצאים מהקויילים.

 

כל קויל מוחזק ע"י בורג 1 או 2. אחרי שפתחת את הברגים, שלוף את הקויל למעלה, נתק את הקונקטור החשמלי ממנו וזה הכל.

 

המון תודות, ניתן להחליף קויל אחד בלבד?

פורסם
כן וודאי.

 

אתה רואה בבירור שבורח ניצוץ מגוף הקויל עצמו ?

 

המון תודות אסף, חזרתי לחנות והחלפתי את חוטי ההצתה ב-coil שממנו היתה בריחת הניצוץ. היה טיפה קשה להוציא אותו כי התפרקו החלקים בפנים...

לאחר ההחלפה הבעיה הסתדרה והאוטו כמו חדש.

שאלה אחרונה לי אליך, לא היה לו Coil מקורי של מאזדה אז קניתי אחד של חברת Intermotor, המוכר טען שזו חברה אנגלית ואין מה לדאוג שהאיכות מעולה באחריות. האם כך הדבר?

 

ניר, תבדוק תחילה אם יש לך בריחת ניצוץ בדיוק מאיפה היא באה, יכול להיות מהחוטים או מ-Coil-ים אפשר ממש לראות ניצוץ בורח עם רעש מתאים וקפיצה של הסל"ד באוטו.

×
×
  • תוכן חדש...