Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום

רציתי לקבל יעוץ לגבי רמקולים קומפננט (נירא לי עדיף) ומגבר

יש לי שוורלט אוואו 04 עם מערכת של סוני ללא יציאת RCA אבל קניתי מנחת של ג'נסיס

בנוסף גם קנית רמקולים שלKCKER CS693 שעוד לא התקנתי

אני שומע בעיקר טראנס על רוב סוגיו

התקציב הוא סביב ה2000 ש"ח

ואם יש עוד משהו ששחכתי אשמח לדעת

אשמח מאוד לעזרתכם אני כבר שובר את הראש עם זה הרבה זמן

פורסם

אני לא מבין למה להשקיע במנחת יקר של גנסיס עבור מכשיר פשוט של SONY באותה

השקעה הייתה יכול ללכת על מכשיר רדיודיסק עם יציאות RCA.

 

אגב יש לך רמקולים 4 אינצ על הדשבורד בלבד.

אתה יכול ללכת על קומפוננט כמו מורל וירטוס 402.

מגבר 4 ערוצים משומש טוב ,עם או בלי סאב כרצונך.

פורסם

את המנחת קניתי יד שניה ככה שזה לא עלה הרבה

והרמקולים שנכנסים זה 6.5 אינץ בדלת

שקלתי להיתקין לבד

ומעדיף מגבר חדש מצאתי כולי מיני מבחינת תקציב שהתאימו יחסית בהספקים אבל כל כך שיגעו אותי ככה שאני לא יודע כבר על מה ללכת

פורסם

מגבר הוא מוצר בעל בלאי נמוך. השקעה מאוד חכמה לקנות יד שניה, תקפיץ את רמת המגבר שתקנה באותו מחיר בכמה רמות.

וזה שקנית מנחת איכותי יחסית לא ייתן לך שום תועלת כל עוד מקור האות (ר״ד) הוא ברמה נמוכה.

.The different between men and boys, Its the price of thier toys

----------------------------

Eclipse | ARC Audio | Eton | DC Audio

פורסם

תמכור את המנחת ורכוש לך ר"ד חדש עם כניסות USB/AUX, דיבורית BT ושני זוגות יציאות RCA למגבר,

לדוגמה - פיוניר DEH-X4750BT, בעלות של כ-550 ש"ח.

 

חפש הודעות קודמות של אודיו קינג עם המלצות לקומפוננטים בתקציב 400-700 ש"ח.

 

ישנם מספר מגברים בסיסיים 4 ערוצים עד 1000 ש"ח או פחות (כולל אפשרות לרכישת מוצר יד שניה).

 

אם אתה רוצה להוסיף סאבוופר, אתה קצת מייתר את תפקידם של ה-6X9.

×
×
  • תוכן חדש...