Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

שאלה לבעלי רנו קליאו החדשה ידנית [0.9 ליטר טורבו (קולקשיין)].

האם בהילוך ראשון, שני ורברס יש רעשי נקישות מכיוון המנוע?

הייתי היום במוסך, שללו רעש מהמצמד וכשהרכב עומד הכל תקין.

ביום שלישי אני חוזר לבדיקה של מומחה שלא נכח במוסך היום.

הרעש מאוד מציק, האוטו בן שנה עם 30 אלף קילומטר.

 

תודה =]

פורסם (נערך)
לא מוכר לי. נסה להקליט.

תודה, אני אנסה.

איך היית מגדיר את רעשי המנוע שלך?

נסעתי על פורד פוקוס 2014 אוטומטית, ורעשי המנוע מזכירים מכשירים של רופא שיניים [במובן החיובי],

רעש נקי וחלש.

זו הייתה הציפייה שלי מהאוטו, טיפה התאכזבתי.

עריכה אחרונה על ידי Yiftach
פורסם

עדכון: הייתי היום במוסך [מוסך מורשה עמיגל], בניגוד למנהל המוסך שלא הצליח לעלות על הבעיה ובטח שלא לפתור אותה,

אחד העובדים היום זיהה במהירות את מקור הרעש ואפילו הצליח לפתור כמעט לחלוטין.

מקור הרעש היה מצינור האגזוז [בחלק הקדמי של האוטו].

לעובד אין מושג שהוא פתר את הבעיה כי מנהל המוסך הפסיק את העבודה באמצע וביקש שאחזור בשבוע הבא כדי שהמנהל המקצועי יבדוק את הבעיה, כי לדעתו [מנהל המוסך] אין בכלל בעיה.

כשיצאתי מהמוסך [עצבני!!!] גיליתי שכמעט ואין רעש והבעיה כמעט נפתרה.

×
×
  • תוכן חדש...