Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע למה אין לי אפשרות להכניס מלל נוסף להודעה הקודמת אז צרפתי פה.

למישהו יש ניסיון עם המגבר הזה:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12297

 

איך בכלליות? הוא מסוגל להרים 6X9 350W של פיוניר וסאב 600 של רד סאונד בצורה טובה? או שהוא חלש מידי?

sani

פורסם
לא יודע למה אין לי אפשרות להכניס מלל נוסף להודעה הקודמת אז צרפתי פה.

למישהו יש ניסיון עם המגבר הזה:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12297

 

איך בכלליות? הוא מסוגל להרים 6X9 350W של פיוניר וסאב 600 של רד סאונד בצורה טובה? או שהוא חלש מידי?

לדעתי זה אחד המגברים שהכי לא משתלם לקנות מחיר יקר מאוד ותמורה ממש על הפנים.

( אני לא מזלזל באיכות של המוצר )

פורסם

לגבי ה301 במחיר עלות שכתוב שמה, אף אחד לא יצדיק רכישה.

 

אם מדובר ביד שניה, זה תלוי מה המצב שלו כמובן..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
יד שניה זה יכול להיות אחלה

אבל בכול מקרה יש דברים שיתנו לך תמורה יותר טובה

כמובן שאם אתה לוקח אותו במחיר טוב אז סבבה

עד כמה זה מחיר סבבה ליד שניה?

sani

פורסם

רוב האנשים מסתכלים על יד שניה כ-50% מחדש.

אני לא יודע אם השיטה הזאתי עובדת,אין לי הרבה ניסיון ברכישות של מוצרים יד שניה..

אבל אישית אם המוצר במצב טוב, ואינו זקן, אני חושב שאפילו אפשר להתגמש קצת יותר מזה

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לגבי ה301 במחיר עלות שכתוב שמה, אף אחד לא יצדיק רכישה.

 

אם מדובר ביד שניה, זה תלוי מה המצב שלו כמובן..

אני חייב לציין שיש אחד מהפורום שמוכר את המגבר הזה ובמקרה הוא חבר שלי ובמקרה הוא מוכר אותו בזול. כי זה מפריע לאמא שלו בבגאז.... מגבר חזק מאוד ומעולה ל4 רמקולים או סאב וזוג רמקולים.

איכותי מאוד ! ממש שמור..... אחלה ....

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...