Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו חזרתי מהמוסך בעל המוסך טוען שאלו פלגים פלטניום של חברת JT וזה 90 אלף קילומטר,

היתכן הדבר 320 שחלא כולל עבדה מחיר כזה גבוה?

פורסם

אני וגוגל לא מכירים יצרן פלגים בשם jt. אם בכל זאת מדובר בngk אז סידרת הפלטינום שלהם מגיע בקופסא אפורה.. אם ראית שהם יצאו מקופסא צהובה אז לא הגיוני שזה ngk platinum.

בקיצור עד שלא מוציאים אחד ומסתכלים על המקט הכל ספקולציות..

לצערי המחירים בארץ לפלגים ״משופרים״ לא הגיוניים בעליל לכן גם 320 לא נשמע תלוש לגמריי

יום טוב גם לך

פורסם
אני וגוגל לא מכירים יצרן פלגים בשם jt. אם בכל זאת מדובר בngk אז סידרת הפלטינום שלהם מגיע בקופסא אפורה.. אם ראית שהם יצאו מקופסא צהובה אז לא הגיוני שזה ngk platinum.

בקיצור עד שלא מוציאים אחד ומסתכלים על המקט הכל ספקולציות..

לצערי המחירים בארץ לפלגים ״משופרים״ לא הגיוניים בעליל לכן גם 320 לא נשמע תלוש לגמריי

קצת יקר...

המוסך מביא אותם באיזה 160, עושה יח המוצר 100% ועוד לוקח עבודה בנפרד על 5 דקות...

פורסם

צילמתי את הקרטון של הפלאג וכמו כן עשיתי סקר שלו בחניו לחלקי חילוף ואמרו לי מחיר זהה בשלוש חניות זהות,

unnamed.jpg

פורסם

תסובב את הקרטון ותצלם את המק"ט או דגם הספציפי אותיות באנגלית ומספרים..

לDENSO יש פלאגים אירידיום ועל הפלאג אמור להיות רשום Iridium Power שלא כמו שרשום לך על הקופסא.

פורסם

בתמונה זה אכן denso platinum

רק לא הבנתי איך ngk בקופסא צהובה הפך לדנסו בקופסא כחולה?

יום טוב גם לך

פורסם

למה לשם פלטיניום או אירידיום אם היצרן לא דורש זאת ועכשיו ששמת פלגים כאלו מה תהיה תדירות ההחלפה שלהם מעתה?

פורסם

בקיצור עד שלא מוציאים אחד ומסתכלים על המקט הכל ספקולציות..

 

לדעתי בהינתן ש:

א. זה אכן מה ששמו לך.

ב. אנו חיים בארץ הקודש.

אז המחיר לא נורא. נשאר להוכיח את א'.

×
×
  • תוכן חדש...