Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב בולע מים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית פיג'ו 406 מנוע 2000 סמ"ק, במוסך ביצעו בדיקת לחצים בדיקה שיצאה תקינה לחלוטין, כמו כן הוחלפו משאבת מים ורדיאטור, אפשרות שישנה נזילה נשללה לחלוטין, חרף האמור הרכב בולע מים בצורה היסטרית, למישהו יש רעיון לפתרון ?

פורסם

סתם רעיון שעולה בראשי ויתקנו אותי אנשי הפורום - אולי האטימה של המכסה של הרדיאטור= הגומי לא טוב ולא אוטם טוב ולכן אדי מיים יוצאים? אולי גם דרך מיכל העודפים - איטום לקוי?

פורסם
המכונית פיג'ו 406 מנוע 2000 סמ"ק, במוסך ביצעו בדיקת לחצים בדיקה שיצאה תקינה לחלוטין, כמו כן הוחלפו משאבת מים ורדיאטור, אפשרות שישנה נזילה נשללה לחלוטין, חרף האמור הרכב בולע מים בצורה היסטרית, למישהו יש רעיון לפתרון ?

בדקו רדיאטור חימום פנימי?

פורסם

איך נשללה האפשרות לנזילה? יש אפשרות שהמים ינזלו על חלק חם ויתאדו ולא יהיה סימנים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אם בוצעה בדיקה בלחץ אז אין אפשרות שתהיה נזילה ,מלבד מהפקק ,כמו שכבר כתבו.

האפשרות הסבירה היא שנשאר אוויר במערכת , ויש לבצע ניקוז כמו שביקשת לדעת בשרשור החדש שפתחת (בשביל מה ?)

כיוון שכבר הגעת אל המסקנה ופתחת עוד שרשור , אני נועל את השרשור הזה ותשובות תקבל בשני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...