Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

ברשותי רכבי ליסינג שנים רבות (מהעבודה),

כמו לא מעט אנשים גם אני החלטתי להחזיר את הרכב ליסינג ולרכוש רכב פרטי.

אני לא מחפש לקנות רכב משפחתי אוטומטי, אני מחפש רכב ספורטיבי מיוחד, קצת שונה.

בגלל זה אני פוזל :) לכיוון GT86.

נהגתי על הרכב כחצי שעה, בגדול מדהים,

העניין שקצת מטריד אותי הוא האם לנהוג ברכב הזה כל יום לעבודה, סידורים וכו... יהיה נוח?

חצי שעה לנהוג על האוטו זה נחמד אבל לא משקף הרבה, תוריד את ההתרגשות של ההתחלה ונטו הנהיגה קצרה.

האם יש למשהו מחברי הפורום ניסיון עם הרכב קצת יותר מחצי שעה?

האם מעבר לזה יש משהו נוסף שאני צריך לקחת בחשבון?

נושא תחזוקה, ביטוח, טסט וכו...אני די מעודכן.

 

אשמח לעזרה.

תודה.

פורסם

אני נהגתי שעתיים על אחותה (BRZ) ומאד אהבתי. היא לא מענישה בנהיגה מנהלתית ואפילו ממש אחלה. בהחלט הייתי שמח להיות בעלים של אחת (אבל עם גיר ידני לא אוט').

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

חוץ מהעובדה שהיא מאוד נמוכה, לא צריכה להיות בעיה ביום יום. כשנהגתי היא התנהגה יפה באיזורים האורבניים של מרכז הארץ, וסיפקה כיף גם במהירות לא גבוהה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי חברים,

ביום ראשון אני לוקח את הרכב לבדיקה,

הבעלים של הרכב גר בעכו, אשמח לקבל המלצה למכון לבדיקה באזור.

 

תודה וחג שמח.

פורסם

נהגתי על הרכב כחצי שעה, בגדול מדהים,

העניין שקצת מטריד אותי הוא האם לנהוג ברכב הזה כל יום לעבודה, סידורים וכו... יהיה נוח?

 

אין פה בכלל שאלה, אתה הולך לשלם מחיר לא קטן בעיניני נוחות ופרקטיקה.

אם תשאב סיפוק מהערך המוסף, הרי שתסכים לחיות עם החסרונות.

אחרת, תחייה עם קונפליקט או שפשוט תשבר בשלב מסויים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מכון מ.מ.מ. בחוצות המשרד ליד משרד הרשוי - קצת רחוק (ממוקם בחוצות המפרץ) אבל שווה את הנסיעה.

בהצלחה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לאח שלי יש אחת כזאת אוטומט. נהגתי עליה קצת, רכב מהנה לנהיגה עם התנהגות טובה מאוד.

לי הפריע שאין לרכב הזה כוח... לפחות בשבילי

פורסם
אין פה בכלל שאלה, אתה הולך לשלם מחיר לא קטן בעיניני נוחות ופרקטיקה.

אם תשאב סיפוק מהערך המוסף, הרי שתסכים לחיות עם החסרונות.

אחרת, תחייה עם קונפליקט או שפשוט תשבר בשלב מסויים.

 

 

אתה אומר את זה בתור אחד שיש לו רכב כזה?

רוב התגובות שקיבלתי פה ובמקומות אחרים היו די שונים משלך.

פורסם

מדובר במכונית מוצלחת ומהנה בלי הרבה אלטרנטיבות. על האיכויות שלה כספורטיבית אין מחלוקת. קצת חסר לה כח אבל עדיין היא מהנה מהמקומות הנכונים.

 

מהצד השני, נוחות ופרקטיקה, אולי כרגע לא מעניינים אותך וזה בהחלט הגיוני כשנמצאים בהתלהבות. אבל מדי פעם יהיה חסר מקום מאחור, בפעמים אחרות כשיכאבו הברכיים או הגב תבין שלהתכופף כל פעם כשנכנסים זה אולי לא נוח. ואם לא לך אז להורה שמצטרף. ענייני נוחות ובידוד גם עלולים להיות פחות מוצלחים ממשפחתית ליסינג ובמשך הזמן זה עלול לחפור לך.

 

אישית אני מוכן לחיות עם מגרעות מסויימות בשביל לקבל משהו שאין במשפחתית רגילה.

 

שיהיה בהצלחה - תעלה תמונות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...