Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרובת משפחה שלי מעוניינת להחליף את הרכב שלה באחד הדגמים החדשים של חברות טויטה או הונדה. כעת היא נוהגת במשפחתית האמריקאית ביואיק אבל היא מעוניינת לוותר עלייה בגלל נפח המנוע שפשוט גומע ממנה דלק בכמויות והשלדה חסרת הפשרות של מפלצת הרוחב האמרקאית.

 

בכל אופן כהסדר עם משרד הבטחון היא יכולה להחליף את הרכב בדגמים החדשים של טוייטה אוונסיס או של הונדה אקורד.

 

כמביני עניין, על מה תמליצו לה ? יש כמובן להתייחס לנתוני נוחות הנהיגה ונוחות הנוסעים, צריכת הדלק וכמובן הביצועים על הכביש.

פורסם
בכל אופן כהסדר עם משרד הבטחון היא יכולה להחליף את הרכב בדגמים החדשים של טוייטה אוונסיס או של הונדה אקורד.

 

כמביני עניין, על מה תמליצו לה ? יש כמובן להתייחס לנתוני נוחות הנהיגה ונוחות הנוסעים, צריכת הדלק וכמובן הביצועים על הכביש.

 

נהגתי בשתיהן.

 

נוחות נסיעה - האקורד עדיפה. הטויוטה לא נוחה לנסיעה.

צריכת דלק - לא יודע, מאמין שמאוד דומות תודות למנועים דומים בהספק ובנפח.

ביצועים - גם מאוד דומה, לאקורד אולי יתרון קטנטן, אבל חסר משמעות.

 

מבין השתיים הייתי מעדיף את האקורד בגלל נוחות הנסיעה, שילוב המנוע-גיר המצוין, והמראה הטוב בהרבה לטעמי. א-ב-ל רק אם מדובר בגרסה המאובזרת. (אקורד בסיסית היא לא מאובזרת כלל, וגם עולה קצת פחות מהאוונסיס שמצידה היא מאובזרת ביותר).

 

כך שלסיכום - אקורד מאובזרת - עדיף. אקורד בסיסית - עדיף אוונסיס.

 

שתיהן מכוניות ראויות בכל מקרה, ומומלץ לה לקפוץ לסוכנויות ולעשות נסיעת מבחן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נהגתי בשתיהן.

 

נוחות נסיעה - האקורד עדיפה. הטויוטה לא נוחה לנסיעה.

צריכת דלק - לא יודע, מאמין שמאוד דומות תודות למנועים דומים בהספק ובנפח.

ביצועים - גם מאוד דומה, לאקורד אולי יתרון קטנטן, אבל חסר משמעות.

 

מבין השתיים הייתי מעדיף את האקורד בגלל נוחות הנסיעה, שילוב המנוע-גיר המצוין, והמראה הטוב בהרבה לטעמי. א-ב-ל רק אם מדובר בגרסה המאובזרת. (אקורד בסיסית היא לא מאובזרת כלל, וגם עולה קצת פחות מהאוונסיס שמצידה היא מאובזרת ביותר).

 

כך שלסיכום - אקורד מאובזרת - עדיף. אקורד בסיסית - עדיף אוונסיס.

 

שתיהן מכוניות ראויות בכל מקרה, ומומלץ לה לקפוץ לסוכנויות ולעשות נסיעת מבחן.

 

רוני

 

מילה במילה.

לא יכולתי לומר את זה טוב יותר.

למרות שהאיבזור באקורד הבסיסית לא כ"כ גרוע כמו שחושבים, הדבר היחידי שבאמת חסר (או יותר נכון מטריד) הוא היעדרן של 4 כריות אוויר שקיימות במתחרות.

פורסם
נהגתי בשתיהן.

 

כך שלסיכום - אקורד מאובזרת - עדיף. אקורד בסיסית - עדיף אוונסיס.

 

שתיהן מכוניות ראויות בכל מקרה, ומומלץ לה לקפוץ לסוכנויות ולעשות נסיעת מבחן.

 

רוני

ממש תודה על התשובה המהירה והמקצועית.

 

בכל אופן רציתי לבקש של פירוט על האבזור המדובר. מה ההבדל מבחינת אביזרים בין השגם המאובזר לפחות מאובזר במכונית ...

 

שוב תודה ענקית !

פורסם

האקורד הבסיסית לא מאובזרת בשיט. כולה 2 כריות אוויר, 2 רמקולים, טסות ובעיקרון הכל בה מאוד מאוד בסיסי. מכונית סופר מיני מודרנית יכולה לבייש אותה.

אני בעד האוונסיס שגם באה עם אבזור מכובד וביצועים נאים מאוד.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

 

האקורד הבסיסית לא מאובזרת בשיט. כולה 2 כריות אוויר, 2 רמקולים, טסות ובעיקרון הכל בה מאוד מאוד בסיסי. מכונית סופר מיני מודרנית יכולה לבייש אותה.

אני בעד האוונסיס שגם באה עם אבזור מכובד וביצועים נאים מאוד

 

האיבזור שלה לא כ"כ גרוע. נכון שרב המנהלות בקטגוריה מציעות איבזור טוב יותר, אבל כשלעצמה, אין דבר שבאמת מטריד או חסר למעט היעדרן של 4 כריות אוויר.

חוצמזה, היא מציעה בקרת אקלים מפוצלת ימין\שמאל, רדיו דיסק טוב+2 רמקולים(שהפתיעו אותי ברמתם - שמעו יפה מאוד יחסית לרמקולים מובנים).

 

האוונסיס מאובזרת הרבה יותר:

-פסני קסנון מגיעים כסטנדרט.

-למראות הצד מפשיר אדים וקיפול חשמלי

-יש לה את כל הבקרות למיניהן:בקרת יציבות, בקרת משיכה ועוד.

-9(!!)כריות אוויר

-בקרת אקלים מפוצלת ימין\שמאל

-מערכת שמע+8 רמקולים

-מחשב דרך

ועוד.

 

אין ספק שהאיבזור כולל ומקיף הרבה יותר מאשר באקורד, אבל כמכונית האוונסיס פחות טובה.

התא נוסעים שלה נראה כחיקוי של ה-6, יש לה תיבה בעלת 4 מהירויות בלבד(5 באקורד), נוחות הנסיעה הרבה פחות טובה, וגם כך ההתנהגות.

אם המחירים של שתי המכוניות זהים אז האקורד ספורט עדיפה בהרבה, ושם כבר האיבזור דומה.

פורסם

דווקא תא הנוסעים של האוונסיס מעט מרשים יותר, תודות לחומרים איכותיים מאוד. אבל גם זה של האקורד טוב. בנוגע להתנהגות - האקורד אכן מהנה יותר לנהיגה לחובב ההגה, אבל המשתמש הממוצע לא יבחין בהבדלים לעומת האוונסיס, שהיא בעלת התנהגות בטוחה ואחיזה טובה.

 

בשביל רשימת איבזור מלאה הכי טוב להשוות בין המפרטים של הרכבים, בטח יש את המפרט המלא באתרים של הונדה וטויוטה ברשת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...