Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה בעליות


EcoLine
שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחר עושה נסיעה ליישוב אחרי הקו הירוק עכשיו הנסיעה היא דרך בית שמש ואני נוסע עם יונדאי גטס אוטומט



חברים שלי אמרו לי צריך לדעת לנהוג בעליות כאלה מה הכוונה שלהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה הקשר בין הקו הירוק לבית שמש ליונדאי גטס אוטומט?

אולי התכוונו שתיהיה יותר ערני, אבל סע לשלום וסע כהרגלך.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה הקשר בין הקו הירוק לבית שמש ליונדאי גטס אוטומט?

אולי התכוונו שתיהיה יותר ערני, אבל סע לשלום וסע כהרגלך.

אחי יש בבית שמש עליות יותר רציניות זה הכוונה שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני הסתדרתי עם i10 1.2 באזור, כולל אחרי הקו הירוק, לא רואה סיבה שגטס לא תסחב את זה ואין שום דבר יוצא דופן בבית שמש. (היא עלתה יפה את העליות לירושלים, ומים המלח, שבטוח יותר תלולות מבית שמש).

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תיבהל, יש פה אנשים שהמונח "לא סוחב בעליה" על שלל נגזרותיו פשוט יצא להם מכל החורים.

 

בימינו, המנעות מנסיעה ממושכת בתנאים ש"מאמצים" את הרכב הגיונית משתי סיבות:

 

1) אתה חושש שהרכב שלך לא תקין כרגע, ומתכנן ללכת בקרוב למוסך.

 

2) יש הטוענים בעת תקופת הרצה של רכב חדש (נושא טחון ואין הסכמה).

 

 

מבחינת נהיגה, ניתן "לקחת תנופה" לפני עליה, אבל בין זה לבין "צריך לדעת" כאילו כביש סלול ותלול זה שטח טכני, המרחק גדול.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אתכם תודה חבר'ה אם אפשר עוד שאלה ששחכתי לרשום הם הזיכרו משהו O/D או S/D עכשיו יצא לי לראות את הכפתור הזה בידית הילוכים

למה השימוש בו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכפתור הזה מושך את ההילוכים וניתן בהחלט להישתמש בו בעליות כדי לא לאבד כוח.

 

כפתור ה-O/D מבטל את הילוך היתר, שהוא ההילוך הרביעי בתיבות עם 4 הילוכים כמו בגטס. אפשר להשתמש בו בעלייה בשביל לשמור מהתיבה מלעלות להילוך רביעי שלא לצורך, אולם השימוש המרכזי הוא בירידות על מנת להשתמש בבלימת המנוע ולחסוך לחיצה מהבלמים לצורך שמירה על המהירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם אחרונה שנסעתי על גיר אוטומט בעליות זה היה לשלב ל D וללחוץ על גז.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפתור ה-O/D מבטל את הילוך היתר, שהוא ההילוך הרביעי בתיבות עם 4 הילוכים כמו בגטס. אפשר להשתמש בו בעלייה בשביל לשמור מהתיבה מלעלות להילוך רביעי שלא לצורך, אולם השימוש המרכזי הוא בירידות על מנת להשתמש בבלימת המנוע ולחסוך לחיצה מהבלמים לצורך שמירה על המהירות.

 

הוא גם מושך את שאר ההילוכים מעבר לסלד הנורמאלי בהם הם אמורים לעבור. בגלל זה הוא הילוך כוח למעשה והיעילות שלו מתבטאת בעליות קשות. בירידות לא ניסיתי אותו למען האמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...