Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 90000 לטיוטה קולה GLI 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני צריך לעשות טיפול לאוטו של 90000 אלף

 

אני מכיר מישו שלקח איתי את האוטו ועשה במוסך מורשה של טיוטה יצא לו 2300 ש"ח אני יודע שהחליפו לו פלאגים וברקסים קדמיים

 

אני לא ממהר לגשת למוסך מורשה של החברה (יותר מידיי כסף), זה לא עניין של לחסוך.

 

יש המלצה על מוסך שמתמחה בטויוטה באיזור הצפון?

פורסם

בק'מ הנוכחי שלך והטיפול 90K ממליץ לך לבקש מהמוסך להוריד את הקארטר (עגן השמן) ולנקות אותו בצורה יסודית.

מוסכים בדרך כלל לא עושים זאת מפני שזה לא "חלק מהטיפול" הם מחליפים שמנים ופילטרים ואתה ממשיך לדרכך.

בעגן השמן מצטבר המון לכלוך מהמנוע ואם לא מנקים הלכלוך חוזר למערכת עם השמן החדש, אני ממליץ לבקש ניקוי של הקארטר אולי תוסיף על זה עוד כמה שקלים ואולי לא תלוי בבעל המקצוע.

פורסם (נערך)
בק'מ הנוכחי שלך והטיפול 90K ממליץ לך לבקש מהמוסך להוריד את הקארטר (עגן השמן) ולנקות אותו בצורה יסודית.

מוסכים בדרך כלל לא עושים זאת מפני שזה לא "חלק מהטיפול" הם מחליפים שמנים ופילטרים ואתה ממשיך לדרכך.

בעגן השמן מצטבר המון לכלוך מהמנוע ואם לא מנקים הלכלוך חוזר למערכת עם השמן החדש, אני ממליץ לבקש ניקוי של הקארטר אולי תוסיף על זה עוד כמה שקלים ואולי לא תלוי בבעל המקצוע.

היי,

קודם כל טעות קטנה אגן* שמן.

אני עוד לא ראיתי ושמעתי שמורידים קרטר, אני חושב שאם משתמשים בשמנים איכותיים ופילטר שמן מקורי ומחליפים בזמן או אפילו

קצת פחות תלוי באופי הדרך והנסיעות,אין צורך.

אם הקוד של המנוע שלך הוא 1ZR-FE, אז זה הפלאגים שאתה צריך:

של denso מקט: SC20HR11.

אם תצטרך עזרה בטיפול אשמח לעזור לך.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם

לא שמעת שמורידים את הקארטר כי לא עושים את זה כמעט אף פעם ובשום מוסך.

וסליחה אגן שמן*

להוריד את הקארטר ולנקות אותו זה רק יוסיף לפעולתו העגולה של המנוע וניקיונו לאורך שנים, רק חידוד קטן לא כל טיפול מורידים קארטר ומנקים אלה פעם ב 90 - 100 אלף.

×
×
  • תוכן חדש...