Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכוי לא רע שהלאון תימכר עד סופ"ש הקרוב ואזמין קליאו רובוטית 1.2 טורבו. הפרמטרים החשובים לי : נוחות חיסכון בדלק ואמינות (בשביל זה בין היתר יש אחריות) , אבל כדי לא להכניס ראש בריא וכו וכו עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי משהו יוצא דופן מלבד תגובה אחת שדיברה על חבר של מוסכניק במורשה קראסו שאמר שיש בעיות בהנעה ותקלות חשמל. לא מצאתי בפורומים בחו"ל ביסוס לזה בדגם 2013 ומעלה, אבל כן ראיתי שיש הרבה שרשורים על דורות קודמים (clio ignition fault ) .

הדבר היחיד אחרי נסיעה ברכב שהפריע לי זו הפלסטיקה. אבל זה משהו שבעתיד אפשר יהיה אולי לתקן, (לפרק , לשלוח לצביעה את הפלסטיקים האדומים ולהחזיר) . גם הקונסולה המרכזית בצבע אפור כחול , קצת מציק הכחול הזה, אבל נחיה איתו.

 

האם יש עוד בדל מידע לפני שאני סוגר עסקה ?

 

איביזה לא אקנה, למרות המחיר.

פולו יקרה .

208 ו c3 עם מנוע 1600 בעייתי אם קונים גיר אוט.

פאביה יקרה.

ריו יפה ומאובזרת אבל לא נוחה ושתיינית.

יונדאי i20 לא נוחה והקונסולה המרכזית יותר מציקה מהקליאו עם הפלסטיק הכסוף.

על הגיר של הפיאסטה לא נהניתי לנהוג.

אופל קורסה נוחה יפה , זולה יחסית, נראית פחות מצועצעת בפנים מהקליאו, אבל גיר ישן , מומנט חלש, (חוץ מפולו dsg לא מצאתי מתחרה לקליאו) אז כנראה אוותר כי אני לא יודע איך ישפיע הדגם החדש על הדגם היוצא.

אחרי שסקרתי את כל השוק, כחבילה כוללת נראה לי שהקליאו ב 105 על הכביש לדגם המאובזר (כולל מובילאי) זו הפשרה הכי פחות כואבת כי מראש הגעתי עם תקציב של 100000.

 

אחרי כל החפירה , אני רק רוצה לדעת אם מישהו מחזיק את הרכב הנ"ל וחווה איזשהי בעיה. בכל זאת הרכב כבר מעל שנה בארץ ומעל שנתיים בחו"ל.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
סיכוי לא רע שהלאון תימכר עד סופ"ש הקרוב ואזמין קליאו רובוטית 1.2 טורבו. הפרמטרים החשובים לי : נוחות חיסכון בדלק ואמינות (בשביל זה בין היתר יש אחריות) , אבל כדי לא להכניס ראש בריא וכו וכו עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי משהו יוצא דופן מלבד תגובה אחת שדיברה על חבר של מוסכניק במורשה קראסו שאמר שיש בעיות בהנעה ותקלות חשמל. לא מצאתי בפורומים בחו"ל ביסוס לזה בדגם 2013 ומעלה, אבל כן ראיתי שיש הרבה שרשורים על דורות קודמים (clio ignition fault ) .

הדבר היחיד אחרי נסיעה ברכב שהפריע לי זו הפלסטיקה. אבל זה משהו שבעתיד אפשר יהיה אולי לתקן, (לפרק , לשלוח לצביעה את הפלסטיקים האדומים ולהחזיר) . גם הקונסולה המרכזית בצבע אפור כחול , קצת מציק הכחול הזה, אבל נחיה איתו.

 

האם יש עוד בדל מידע לפני שאני סוגר עסקה ?

 

איביזה לא אקנה, למרות המחיר.

פולו יקרה .

208 ו c3 עם מנוע 1600 בעייתי אם קונים גיר אוט.

פאביה יקרה.

ריו יפה ומאובזרת אבל לא נוחה ושתיינית.

יונדאי i20 לא נוחה והקונסולה המרכזית יותר מציקה מהקליאו עם הפלסטיק הכסוף.

על הגיר של הפיאסטה לא נהניתי לנהוג.

אופל קורסה נוחה יפה , זולה יחסית, נראית פחות מצועצעת בפנים מהקליאו, אבל גיר ישן , מומנט חלש, (חוץ מפולו dsg לא מצאתי מתחרה לקליאו) אז כנראה אוותר כי אני לא יודע איך ישפיע הדגם החדש על הדגם היוצא.

אחרי שסקרתי את כל השוק, כחבילה כוללת נראה לי שהקליאו ב 105 על הכביש לדגם המאובזר (כולל מובילאי) זו הפשרה הכי פחות כואבת כי מראש הגעתי עם תקציב של 100000.

 

אחרי כל החפירה , אני רק רוצה לדעת אם מישהו מחזיק את הרכב הנ"ל וחווה איזשהי בעיה. בכל זאת הרכב כבר מעל שנה בארץ ומעל שנתיים בחו"ל.

 

לאון החדשה 1.2 tsi בת שנה (או פחות) לא מדבר אלייך ? ראיתי כמה במחירים שבין 90 ל 95 אלף וברור לי שאפשר להתמקח עם המוכר.

בתור בעלים של לאון אני בטוח שבדקת את הנושא אבל מחובתי להזכיר לך שוב, הלאון תהיה עדיפה יותר בכל פרמטר על הקליאו.

אם בכל זאת תלך על הקליאו החדשה, שיהיה בהצלחה רכב מאוד יפה לדעתי, חסכוני ומאובזר.

פורסם

רכב מצוין,דווקא הרכב מפגין אמינות טובה עד עכשיו,מה שכן קח בחשבון שהנסיעה קשה לא רק לעומת צרפתיות אחרות,אני מציע לך לנהוג ברכב לפני הרכישה.

פורסם (נערך)

עידו, קצת פוחד מהשילוב של 1.2 טורבו עם dsg למרות כל מה שנכתב פה לאאחרונה, רכב כזה בן שנה עוד מעט כבר בלי אחריות.

 

Gugi, נסעתי על הרכב , המושבים נוחים מאד , לא כמו 208 אבל נוחים מאד, יחד עם צמיג בחתך 65 ובהשוואה לליאון הנוכחית שלי זה שיפור משמעותי.

 

לגבי המחצית השניה, זה קצת בעייה, הגיע עכשיו קונה רציני, יש לי אפשרות תמורת הפרש לא גדול יחסית להתקדם למשהו שעונה על הצרכים שלי. מה כבר יהיה יותר מתוחכם בדגמי 2015 שיגיעו עוד כמה חודשים?

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

מצטרף להמלצה של ch2856. זה לא זמן טוב לקנות סופר-מיני חדשה, כדאי לחכות עוד קצת עד שיגיע הדור הבא של המכוניות וירים מעט את הרף.

כרגע, אין בסגמנט הזה אף מכונית עם שפיץ. למעט אולי הפולו 90 כ"ס שבנסיעה קצרה הרגישה לי מאוד איכותית, זריזה וחסכונית. אבל אותה פסלת על הסף...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא מחפש שפיץ. סהכ צריך רכב נח חסכוני וכמה שיותר אמין עם אבזור נדיב.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
עידו, קצת פוחד מהשילוב של 1.2 טורבו עם dsg למרות כל מה שנכתב פה לאאחרונה, רכב כזה בן שנה עוד מעט כבר בלי אחריות.

 

Gugi, נסעתי על הרכב , המושבים נוחים מאד , לא כמו 208 אבל נוחים מאד, יחד עם צמיג בחתך 65 ובהשוואה לליאון הנוכחית שלי זה שיפור משמעותי.

 

לגבי המחצית השניה, זה קצת בעייה, הגיע עכשיו קונה רציני, יש לי אפשרות תמורת הפרש לא גדול יחסית להתקדם למשהו שעונה על הצרכים שלי. מה כבר יהיה יותר מתוחכם בדגמי 2015 שיגיעו עוד כמה חודשים?

 

הגיר פלוס המנוע הם חדשים לגמרי למרות השם הזהה לקודמיהם, ורכב בן שנה אומר שיש עוד שנה לאחריות.

אבל איך שתרצה, שיהיה בהצלחה.

פורסם

היאריס פחות נוחה פחות מאובזרת פחות מומנט ויותר יקרה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

ביקשת רכב נוח - אני לא חושב שהיאריס משמעותית פחות נוחה מהקליאו. גם הקליאו היא לא בדיוק שיא הנוחות.

ביקשת רכב חסכוני - היאריס חסכונית יחסית. בבדיקה שלי - 13.8 קילומטרים לליטר שזה ממש לא רע.

חיפשת אבזור נדיב - היאריס facelift מגיעה עם מולטימדיה מקורית מעולה (כמו בקליאו), תאורת DRL מבוססת LED (כמו בקליאו), 7 כריות אוויר (יותר מהקליאו) ועוד כל מיני שטויות. הדבר היחיד שאולי חסר זה חישוקי סגסוגת, נראה לי שאפשר להתמודד עם זה.

 

אבל בכל מקרה תתחדש עם הקליאו. זאת אחלה בחירה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הקליאו שלי בת שנה וחודשיים עם 33600 ק"מ.

אין שום תקלות והיא נוחה מאוד.

 

הטענות היחידות שלי הן:

- מיקום של מחזיקי הכוסות (לא שיא הנוחות)

- האורות לא נכבים עם הסוויצ' (אני אוהב לכבות ולצאת מהאוטו) אבל זה בגלל שיש את הלדים שממשיכים להיות דלוקים כשהאורות הרגילים כבויים.

- יש רעשי רוח מעל 100 קמ"ש.

פורסם
תזכורת: במחצית הראשונה של 2015 ינחתו כאן מאזדה 2, פאביה III, קורסה ויונדאי i20 החדשות. אז אולי שווה קצת להמתין.

 

נכון, אבל הביקורות הראשונות מחו״ל על הi20 פושרות למדי (פחות מוצלחת מהi10 החדשה) והפאביה הגם שאני בטוח שתהיה מצויינת, לא ממש תקלע לטעמם של רבים עם העיצוב המשעמם עד פיהוק שלה.

פורסם
עידו, קצת פוחד מהשילוב של 1.2 טורבו עם dsg למרות כל מה שנכתב פה לאאחרונה, רכב כזה בן שנה עוד מעט כבר בלי אחריות.

 

Gugi, נסעתי על הרכב , המושבים נוחים מאד , לא כמו 208 אבל נוחים מאד, יחד עם צמיג בחתך 65 ובהשוואה לליאון הנוכחית שלי זה שיפור משמעותי.

 

לגבי המחצית השניה, זה קצת בעייה, הגיע עכשיו קונה רציני, יש לי אפשרות תמורת הפרש לא גדול יחסית להתקדם למשהו שעונה על הצרכים שלי. מה כבר יהיה יותר מתוחכם בדגמי 2015 שיגיעו עוד כמה חודשים?

 

הבעיה זה לא המושבים,הם טובים מאד,הבעיה זה המתלים.

פורסם

מה הבעיה במתלים ? נסעתי על הרכב ולא שמתי לב למשהו מיוחד

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...