Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי קשר לתגובה של יוסי, כמה תובנות אחרי יום עמוס חפירות , טלפונים כמעט לכל מוסך מוכר בפורום (חלקם ספונסרים) ושאלות אין סופיות לכל מי שאני מכיר שמחזיק / מתקן רכבים אירופאים:

 

המתחרות של הקליאו:

פולו 1.2TSI עם DSG - מפברואר 2013 המנועים הגיעו עם רצועה ולא עם השרשרת והמותחן הארור, עם שגרת טיפולים של (שימו לב! ) 300K ק"מ, לא יודע כמה הגומי הזה מחזיק באקלים הים תיכוני 300K אבל כנראה שכמה שנים הוא ישרוד עד ההחלפה . הגיר משופר ביחס לתחילת הייצור , לא זוכר איזה שיפורים הכניסו בו אבל מלפני שנה או שנתיים בערך לא זוכר בדיוק אני אבדוק שוב , הגיעו גירים נורמלים ונעלם הרעש המתכתי המעצבן. מה שמחזיר את הפולו לתמונה.

זה אותו מנוע שיש בגולף (גולפים שנמכרו החל מ 2/2014 אם אני זוכר נכון) ובליאון החדשה.

 

208 (למרות ה AL4 שלא כולם אוהבים ולי הוא לא מפריע) - מחלות הילדות שהתחילו עם מנועי BMW אי שם באיזור שנת 2007 אם אני זוכר נכון נעלמו כמעט לחלוטין. אין יותר ממיר קטליטי שמתפגר 3 פעמים בתקופת האחריות. (כמו שהיה לנו בליסינג לפני כמה שנים ב 207), וצריכת השמן הלא נורמלית נפתרה כמעט לחלוטין. מה שכן, פה ושם יש נקודות תורפה עם נזילות קטנות אבל קיבלתי את הרושם שכשהמוסך יודע מראש איפה זה אין בעיה בסכום לא קטן לטפל בבעיה מראש ומלבד זה המנועים סופר אמינים , וזה אחרי כמה מאות רכבים שמטופלים באותו מוסך וחולקים אותה פלטפורמה (C4 הנוכחית / 308 דור קודם / 208 / 207 ).

 

הקליאו החדשה כמעט ולא צורכת שמן, היא כבר מ 2013 בארץ , חלק מהרכבים עברו את הטיפול הראשון , כמה מוסכים שמכירים את הרכב אמרו לי שלכל היותר היה צריך להוסיף 800 גרם שמן בין טיפול לטיפול , וחוץ מזה לא ידוע על בעיות חשמל או בעיות מכניות בגיר הרובוטי.

 

מידע שנכתב בדם (המון שיחות טלפון לאנשים / מכונאים טובים שעזרו ונתנו עיצות) ומקווה שהוא יעזור לגולשים בפורום ועלול לחסוך לי הרבה כסף , כי במצב הזה יש עוד רכבים שנכנסים לתמונה , חלקם כבר שנה - שנתיים על הכביש ואפשר לקנות אותם כיד 2 אחרי שאיבדו 20000 ש"ח או יותר ועדיין באחריות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
מה הבעיה במתלים ? נסעתי על הרכב ולא שמתי לב למשהו מיוחד

הבעיה שהם נוקשים מאד,בנסיעה בהחלט מורגש כל סדק וכל מכשול קטן,לא ביצעת נסיעת מבחן ברכב?.

פורסם

אני גם את האמת לא הרגשתי משהו חריג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ביצעתי נסיעת מבחן בתוך העיר ומחוץ לעיר , בפקק ובמהירות של 100+ כדי לבדוק באיזה סלד הוא משייט, בדקתי את ההשהיה של הרובוטי בפקק , עשיתי קיק באיילון , נסיתי לבדוק כל פרט אפשרי , לגבי המתלים- הצמיג בחתך כל כך גבוה והכיסא רך ביחס לקוריאניות שנסעתי בהן שבאמת לא הרגשתי משהו מיוחד. אולי ביחס ל 208 היא נוקשה , ביחס לרכבים אחרים שנסעתי בהם הנסיעה נינוחה ונעימה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
ביצעתי נסיעת מבחן בתוך העיר ומחוץ לעיר , בפקק ובמהירות של 100+ כדי לבדוק באיזה סלד הוא משייט, בדקתי את ההשהיה של הרובוטי בפקק , עשיתי קיק באיילון , נסיתי לבדוק כל פרט אפשרי , לגבי המתלים- הצמיג בחתך כל כך גבוה והכיסא רך ביחס לקוריאניות שנסעתי בהן שבאמת לא הרגשתי משהו מיוחד. אולי ביחס ל 208 היא נוקשה , ביחס לרכבים אחרים שנסעתי בהם הנסיעה נינוחה ונעימה.

 

האמת,אני די אוהב את הקליאו,הוא הרכב הכי יפה בקטגוריה,והמכוללים הראשיים מודרנים,אבל אני ממש מופתע שאף אחד לא שם לב שהרכב ממש נוקשה,זה ממש הפריע לי בערך 5 שניות אחרי שהתחלתי לנסוע.

רק לחזק,כמעט בכל מבחן דרך כל הבוחנים ציינו את גם,ככה שהתחושות שלי אותנטיות.

ה208 הרכב הכי נוח בקטגוריה,זאת לא דוגמא טובה להשוואה.

פורסם
מה הבעיה במתלים ? נסעתי על הרכב ולא שמתי לב למשהו מיוחד

 

קראתי שהמתלים של הקליאו 1.2 אטמוספרית מכוילים אחרת מהמתלים של ה1.2 המוגדשת. ממה שקראתי ואני סומך על המאמרים של

מגזין אוטוספורט הקליאו 1.2 מוגדשת מאוד מוצלחת. זמינות כוח טובה, זריזה, חסכונית יחסית בדלק (אולי לא כמו ה0.9 אבל יותר מהגרסה האטמוספרית)

וגם די מהנה לנהיגה. נראה לי שאתה עושה את הבחירה הנכונה

×
×
  • תוכן חדש...