Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רכשתי מאזדה 2 לאחרונה והתברר לי שכל הצמיגים באוטו הם צמיגים סיניים. (185/55/15)

 

מכיוון שהצמיגים חדשים ותקינים (2 הקדמיים חדשים לגמרי) לא העלתי על דעתי להחליף אותם כבר עכשיו כי אין טעם.

 

אחד הדברים המעצבנים באוטו הוא שפשוט מרגישים את הנסיעה וכל בור/פגם בכביש מורגש.

 

השאלה היא האם צמיגים טובים ימנעו את זה או שאין קשר ?

 

האם להחליף עכשיו או לחכות להתיישנות הנוכחיים ?

 

תודה.

פורסם

לצמיגים (ובעיקר - לחץ אוויר) יש השפעה על נוחות הנסיעה. לחץ אוויר נמוך תורם לשיכוך הזעזועים אבל מאידך מעלה את צריכת הדלק ועלול לפגוע ביציבות.

בשורה התחתונה - זו מאזדה 2, מכונית שאף פעם לא הצטיינה בנימוסי כביש. צמיגים חדשים יכולים לשנות לטובה או לרעה את נוחות הנסיעה, אבל לא ברמה שתהפוך מאזדה 2 לסיטרואן C5 (ולא קרוב לזה).

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הלחץ אוויר בצמיגים הנוכחיים תקין.

 

אז מה אתה ממליץ לי לעשות,להמתין עם הנוכחיים או לקנות רביעייה חדשה של מותג ידוע ?

פורסם

אני לא הייתי נוסע מטר בודד עם צמיגים סיניים, אבל אני לא פקטור.

כנראה שהצעד הנכון כלכלית יהיה להמתין למות הצמיגים האלה ולאחר מכן רכישת צמיגים חדשים ממותג ידוע.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שים את הצמיגים החדשים שיש מקדימה עכשיו לגלגלים האחוריים,

ותקנה חדשים ממותג לקדימה.

 

יש הבדל ענק בנוחות הנסיעה ורעש כביש, בין צמיג ישן ויבש לבין צמיג חדש.

לא יודע עד כמה מורגש ההבדל בין חדש סיני לחדש ממותג ידוע.

פורסם

Alf3 הצמיגים הקיימים אצלי הם חדשים לגמרי.. לא זקוקים כלל להחלפה.. העניין הוא שהם סיניים.

 

השאלה היא האם כדאי להיכנס עכשיו להוצאה של 2000 ש"ח על רבעייה ממותגת בתקווה שיהיה שיפור בנהיגה.

פורסם

תנסה להגיע להסכם עם פאנצ'רמאכר על הצמיגים הקיימים,אולי ייתן לך הנחה נחמדה בקניית רביעייה חדשה.

 

למרות שאין בעיה גם לנסוע עם סינים,אני ואבא שלי אומנם נוסעים עם רביעיית מותג כל אחד אבל אנחנו סתם שרוטים. המון אנשים משתמשים בסיני והכל בסדר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אז הם סינים אפשר לחשוב, כל חברות הליסינג וההשכרות מה אתה חושב שהם שמים לך ברכבים שלהם... רוב רובם צמיגים סיניים, הם חדשים, הם בסדר, לפי דעתי רד מזה וסע לשלום.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני הייתי במצב כמו שלך, התקינו לי 4 צמיגים סיניים (גודרייד) חדשים בחינם.

חשבתי להחליף למותג וצמיג איכותי (בצפון פנציריות היציאו לי להוריד 150 שח בתמורה לצמיגים שלי)

צמיגים הם בני 4 חודשים ועשו 1000 ק''מ :shock: כמובן לא היסכמתי.

החלתתי להשאר אם הצמיגים הסיניים שס''כ עושים את העבודה, גם בגשם עד עכשיו לא היה איתם בעיות ..

פורסם

תראה מה התאריך ייצור שלהם, במידה והם משנת 2013 ומעלה לא הייתי שוקל להחליף. בכל מקרה תבדוק שמלבד בשר שיש עליהם שהם גם לא יבשים.

אני קניתי רכב ששניים מהצמיגים שלו היו מלאי בשר ברמה של חדש, הצמיגים עצמם היו סיניים משנת 2012 (לא זוכר שבוע) וכל הצמיגים היו סדוקים קשות!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני בעלים של מאזדה 2, וזו כנראה לא בעיה של צמיגים. השיכוך במאזדה 2 בכלל לא טוב כל כך ו מרגישים כל בור (מצד שני מתרגלים לזה בזמן קצר)

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

אני אישית מסכים עם איתמר. לא מזמן קניתי מגאן שבאה עם צמיגים סיניים, ובטחון הם בטוח לא השרו בי.

לאחר החלפה לצמיגים זולים, אך טובים ההבדל בהרגשה והתנהגות של הרכב השתנתה פלאים (לטובה כמובן). למרות זאת לא שמתי לב להשפעה כלשהי על נוחות הנסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...