Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, שבת שלום לכולם.

אני מחפש לקנות רכב ספורטיבי שיחליף את האיביזה הקיימת (1.6 2010 ידנית)

התרציב יעמוד על 80,000 ש"ח עם אפשרות חריגה מנימאלית!

דרישות הרכב:

אופי ספורטיבי!

ידני

אמין

צריכת דלק פחות חשובה כך גם עלות ביטוח.

אין בעיה עם רכב 2 דלתות אין משפחה או ילד בדרך...

עלו מספר אפשרויות שחשבתי עליהם,

בינהם: פולו GTI, קליאו ספורט, קורסה OPC...

אשמח להצעות מעניינות, ביקורות על רכבים שיכולים להתאים וכל הכוונה אחרת.

תודה ופסטיקאר שמח לכולם.

פורסם

בגדול פתוח להצעות לא נעול על כלום, מחפש רכב משנתון 2009+.

אלה אם כן יש משהו מעניין במיוחד ואז אין בעיה לרדת בשנתון

פורסם

יש לי שתי מילים בשבילך - איביזה קופרה.

שנת 2008, מנוע 1.8T וותיק ומצויין, פוטנציאל שיפורים מטורף.

תכנס לך בתקציב ועוד יישאר לך הרבה עודף.

פורסם

זה היה שיקול שלי לפני שרכשתי את האיביזה 1.6 שלי בצורה החדשה. החלטתי לא לקחת את הקופרה בצורה הישנה של עד שנתון 2008... אני דוגל בזה גם היום עקב שלל סיבות

פורסם

אם אתה מתכוון לאיביזה הקודמת (6L) היא עד סוף 2008.

החדשה (6J) נכנסה רק ב-2009.

בתור אחד שהחזיק כזאת במשך 3 שנים, אפשר לדעת למה שללת את הקופרה?

פורסם

שללתי את ה 6L גם לא התחברתי לחיצוניות, גם שמעתי המון ביקורות על היגוי גרוע מאוד ועם יותר מידי כוח אני לא מעוניין בהיגוי גרוע.

לגבי הדגם של ה6J זה מה שאני מחזיק כרגע. מבסוט ממנה מאוד!! רק שבחים יש לי.אני מעדיף ללכת על משהו אחר מסיבות של גיוון בלבד ולא שום סיבה אחת. ברור לי שהפולו GTI היא אותה הגברת בשינוי הדרת...

פורסם

נסה מיאטה NB או אולי לדחוף בחריגה קטנה NC,תקבל גם רכב לא שיגרתי וגם מאוד מהנה לנהיגה,

לגבי הביטוח לא הייתי דואג מידי נסה לברר כמה יעלה אצל אחת הסוכניות הביטוח הקטנות.

Porsche 944 turbo

פורסם

לגבי ההיגוי הגרוע - כל הגה חשמלי לא יתן פידבק ראוי, אתה בטח מתכוון להתנהגות גרועה ושהרכב לא אוהב לפנות.

בגדול זה נכון אבל עם תקציב כמו שלך אפשר לשפר את ההתנהגות של הקופרה בצורה מסיבית כמו קיט קוילאוברים, בושינגים, סטראט-באר וכו'.

היא עדיין לא תתנהג כמו צרפתיה ספורטיבית אבל בקו ישר היא תעלה לך הרבה חיוכים.

חוץ מזה, אם לא התחברת לחיצוניות זה משהו אחד ואי אפשר להתווכח עם זה.

פורסם (נערך)

מיני קופר S.

היא נראית נהדר, לדעתי יותר מכל מכונית הנעה קדמית ולא אקזוטית, במיוחד עם יציאת צנרת המפלט כפול הצינורות באמצע הזנב.

המרכב קשיח ביותר (יותר ממקלארן F1),

מערכת מיתלים מדהימה, עם עצמות עצה מקדימה המשתרעות כמעט עד אמצע הסרן הקדמי,

וההיגוי נחשב ע"י רבים לאחד המצטיינים במכוניות הנעה קדמית (לפחות בדור הראשון ואאל"ט גם בשני),

הגיעו איתה כבר בפניות לתאוצה צידית של של g 1.25,

קיימים לא מעט קיטים לשיפורי מנוע, 270 כ"ס מהווה יעד מקובל.

עריכה אחרונה על ידי proxima
פורסם

על המיאטה חשבתי ובחלט באה בחשבון. לצערי שוק היד השנייה מזמן רכבים קרים מהתקציב או לחלופין כאלו שנראים דיי שחוקים. (ד, ק"מ, תאונות וכו')

הקופר S אכן נשמעת מעניינת מאוד, השאלה אם נכנסת בתקציב. אבדוק את לוחות היד השנייה. תודה רבה

במקביל אשמח רעיונות נוספים.

פורסם

תבדוק מה המחיר, אמור להיות סביב התקציב שלך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?544883-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%98%D7%94-MX5-2006-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94

 

קופר S קשה מאוד למצוא. תבדוק לגבי המיאטה של אביאל, לדעתי אתה תופתע לטובה (תעשה את זה מהר, שלא יתחרט).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...