Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המטרה של פנסי ערפל שתראה בערפל ולד לא מאיר בעוצמות שצריך לעומת פנס ערפל.

 

תיאורטית אם תחליף את הנורה של הפנס ערפל לנורת לד תוכל לקרוא לזה עדיין פנס ערפל, מעשית זה לא באמת יעזור לך בערפל בכלל.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
יש לי פנסי ערפל רגילים

אני רוצה להחליף למנורות לד האם הם יוכלו לשמש כפנסי ערפל עם לד?

או שלדים הם מנורות DRL?

בהחלט כן.

אצלי ברכב פנסי הערפל הם עם נורות לד.

פורסם

האם פנסי דרך מבוססי לד (שכמובן ללא עדשה) יאירו באותה עוצמה ויעילות של נורת הלוגן?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אתה מדבר על הסבה של פנס קיים ע"י החלפה של הנורה בלבד, או פנסים ייעודיים כמו שב.מ.וו, אודי מרצדס ונדמה לי אפילו קיה נותנים כאופציה בדגמי היוקרה שלהם?

פורסם

אני בטוח ב 100% שבדגמי היוקרה שזה מגיע כאופציה מהיצרן זה כמובן יעיל ואפקטיבי ומכוון כמו שצריך.

אני מדבר על מה שפרסמו פה למעלה פשוט נורה שהיא לד בעצם "הסבה" של פנס רגיל.

אני אתן דוגמא לרכב שלי שבו אין עדשה לפנס ופיזור האור בלד כנראה לא יהיה אפקטיבי ומספק.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

יש מספר מוצרים שראיתי במרשתת בשילוב של תוצרת CREE. ע"פ סרטונים קשורים הם מציעים תאורה מכובדת אם לא יותר חזקה מנורת הלוגן רגילה.

לגבי התאמה מוחלטת לרפלקטור ישן, מידת החוקיות ו/או בעיות אחרות, איני יודע להשיב.

פורסם (נערך)

תראה לאחר חיפוש באיביי לנורות לד של H7\H4\H1 לא מצאתי תוצאות בכלל, יכול להיות שנמכרות כרגע רק כאלו של H8\H11 כמו שפורסם כאן?

 

עריכה מצאתי באיביי H1 שהיא לד אבל היא מציאה רק 7.5W, האיתות הקבוע הדולק ברכב שלי הוא לד (כתום) של 7.5 וואט והוא בהחלט לא יכול לשמש כאור גבוה\נמוך.

 

קישור - בקושי 600Lumen הוא מוציא, זה לא מספיק בכלל תאורת דרך.

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אוקי זה באמת נראה די טוב לנורה רגילה, אזמין זוג בישביל הספורט ונראה אם זה טוב יותר מהלוגן תודה :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

85 דולר בשביל הספורט ומתוך חוסר ידיעה אם זה חוקי, מסנוור, מתחמם?! שיהיה לבריאות אני מניח...

ראית כמה ביקורות של כוכב אחד יש בעמוד המכירה?

פורסם

כן ראיתי אבל אני לא מזמין מהלינק ששלחת מהסיבה שרשום שם שהנורות הם Used ולא חדשות.

 

אחרי שעשיתי חישוב של צריכת חשמל מסתבר שהן לא חוסכות בחשמל וצורכות +- כמו נורה רגילה אז הלד בעצם מאבד מהמטרה שלו.

את הנורות לד שאני שמתי ברכב שמתי מהסיבה הפשוטה שהן חסכוניות פי כמה מהנורות הרגילות.

 

אגב ההגדרה של אור גבוה הוא 1800 Lumen ואור נמוך 1300 Lumen.

הנורה שפירסמת היא 1800 ויכולה להתאים אבל שוב אין טעם מאחר והרפלקטורים ברכב בנויים לפיזור האור של ההלוגן ולא של הלד ולכן הלד יהיה מסנוור בנוסף.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

החסכון בא בצורת זמן עבודה שעומד במקרה של נורות לד בין 10,000 ל-30,000 שעות (למרות שלך תדע אם המאוורר שם יחזיק ככה) לעומת הלוגן שהיא בממוצע בין 1000 ל-3000 שעות.

×
×
  • תוכן חדש...