אז אני מבין שניתן לשים נורות לד בפנסי הערפל שאגב הפנסים הם מקוריים והם באים כך מהיצרן אבל בערפל לא יהיו אפקטיביים מפני שלד הוא בעוצמה נמוכה יותר
כרגע יש את הנורה המקורית שמגיעה בפנס הערפל ורציתי לשים לד
אגב אם מדליקים את פנסי הערפל עם נורת לד זה גם קנס? הרי הם בעצם יכולים לשמש DRL