Jump to content

כוכב עליון

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי כוכב עליון

  1. אז אני מבין שניתן לשים נורות לד בפנסי הערפל שאגב הפנסים הם מקוריים והם באים כך מהיצרן אבל בערפל לא יהיו אפקטיביים מפני שלד הוא בעוצמה נמוכה יותר כרגע יש את הנורה המקורית שמגיעה בפנס הערפל ורציתי לשים לד אגב אם מדליקים את פנסי הערפל עם נורת לד זה גם קנס? הרי הם בעצם יכולים לשמש DRL
  2. יש לי פנסי ערפל רגילים אני רוצה להחליף למנורות לד האם הם יוכלו לשמש כפנסי ערפל עם לד? או שלדים הם מנורות DRL?
  3. זה מעניין יש כתובת?טלפון? האם זה לא מחליד אחרי טבילה בניקל
×
×
  • תוכן חדש...