Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לשמע על לנצ'יה דלתא אינטגרלה / hf

רציתי לדעת אם עדיין אפשר למצוא כאן בארץ ? הרכב מאוד הרשים אותי ( ביצועים וכד')

סביב איזה איזור המחירים שלהם נעים?

לכאלה במצב מקורי ולא משופרות..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמורות להיות גם מזו וגם מזו דוגמאות בודדות בלבד (אני מעריך שאתה מדבר על ה HF 4X4 קודמתה של האינטגרלה), אני מעריך שאת כל השורדות ניתן לספור על יד אחת, אולי מעט יותר. המחירים? הן לא ממש נמכרות, וכשהן נמכרות אז זה כמה שהמוכר מבקש וכמה שהקונה מוכן לשלם, אבל זול זה לא יהיה.

 

הרכב מאוד הרשים את כולנו, אגב.

פורסם

אני יודע על 4 מקוריות כאלה (אינטגרלה ) ששרדו בישראל ונכון להיום עדיין נוסעות על כבישי ארץ הקודש.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם (נערך)
אני מעריך שאתה מדבר על ה HF 4X4 קודמתה של האינטגרלה.

 

למיטב זכורני:

HF4WD נמכרו 2 בלבד בישראל.

אחת אדומה שניתנה במתנה במבצע של עיתון אוטו - שנים רבות מאז נראתה לאחרונה.

אחת לבנה - עברה הסבה חיצונית לאינטגרלה וירדה מהכביש בתאונה לפני כעשור.

 

אינטגרלה 8V לא ידוע לי שנמכרו כלל בארץ. יש אחת אדומה שהגיעה ביבוא אישי ועדיין נוסעת.

הנה היא:

http://www.turbomagazine.co.il/category/%D7%9C%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%92%D7%A8%D7%9C%D7%94-1988-1

 

אינטגרלה 16V היו לפחות 3:

אפורה שנגנבה ונעלמה.

שחורה שירדה מהכביש בתאונה לפני כעשור.

לבנה שהוסבה למירוצים.

 

אבו 1/2 היו ונותרו סה"כ 3, לבנה צהובה ואדומה וכולן עדיין בשימוש.

הנה אחת:

http://www.turbomagazine.co.il/category/%D7%9C%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%90-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-2010-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%92%D7%A8%D7%9C%D7%94-1992

 

נוסף לאלו, יש אבו נוספת ללא רישוי ישראלי שנמצאת אצל אספן.

במוזיאון ורטהים יש למיטב זכרוני 8V נוספת ואולי גם אבו נוספת.

והייתה גם רפליקה S4 שהסתובבה בהרצליה פיתוח לפני כ20 שנה עם רישוי ישראלי.

 

(HF turbo (1585CC 2WD נמכרו בארץ רק מדור שני (88-92).

הן נמכרו בכמה עשרות בודדות , ולהערכתי שרדו מהן היום במצב נסיעה בין חמש לעשר לכל היותר.

 

אנחנו בשנת 2014, עוד שנתיים למנאייק ל4WD ועוד 7 לאבו ;-)

עריכה אחרונה על ידי ari C5
פורסם

הבעיה עם האינטגרלי זה שהיא כבר היום מאוד יקרה כי היא מבוקשת בכל העולם...אז בכל מקרה מדובר יהיה בסיפור יקר מאוד. אגב האיבויים שנשמרו בארץ שמורות להפליא ותמיד תענוג לראות אותן

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

בדיוק ראיתי בדיסקברי תוכנית של wheeler dealers שהוא קנה אינטגרלה ב-25K יורו ומכר ב-30K יורו לסוחר אחר. הסוחר שקנה ממנו אמר שבמחיר הזה הוא יכול בקלות לעשות עוד רווח. כל זה היה באיטליה עצמ, אגב.

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

פורסם

יוצא לי לראות מידי פעם איזה פנינה כזאת על הכביש.

אני יודע שלבעל מוסך יש אחת צהובה מדהימה, מושקעת מהכל בהכל

רכב מדהים! ה 16V חולק אותו מנוע כמו של הפיאט קופה, מנוע מאוד בשרני חזק ואמין, תוסיף לזה הנעה כפולה ויש לך חתיכת ראלי

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
בדיוק ראיתי בדיסקברי תוכנית של wheeler dealers שהוא קנה אינטגרלה ב-25K יורו ומכר ב-30K יורו לסוחר אחר. הסוחר שקנה ממנו אמר שבמחיר הזה הוא יכול בקלות לעשות עוד רווח. כל זה היה באיטליה עצמ, אגב.

 

גם אני ראיתי, יצא לי ריר.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

פרק שלם על האינטגרלה:

 

 

 

פרק חדש של Trading up בדקה 23 מתחיל הקטע על האינטגרלה:

 

http://vodlocker.com/lu371j563hyb

עריכה אחרונה על ידי safari1
אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.

×
×
  • תוכן חדש...