Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היתה עוד אחת בוודאות בצבע אפור כהה (דגם 8V למיטב זיכרוני) עם רישוי צהוב.

יצא לי בתור נער להיות בה כנוסע.

 

אותה אחת שנמצאת אצל אספן היא Final edition dealer collection והיא ללא רישוי ישראלי, הופיע בעבר במגזין "הגה" ז"ל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הדלתא אינטדרלה, לפחות בגרסאות האחרונות שלה, עומדת בסטנדרטים של ימינו, לפחות בכל מה שנוגע לביצועים התנהגות כביש.

מי היה מאמין שהבסיס למכונית הזו היתה שלדה דפוקה של פיאט ריטמו.

זה ק מראה את גודל ההישג של מהנדסי לנצ'יה, ובאמת חבל שהחברה המפוארת הזו נאספה אל אבותיה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
היתה עוד אחת בוודאות בצבע אפור כהה (דגם 8V למיטב זיכרוני) עם רישוי צהוב.

יצא לי בתור נער להיות בה כנוסע.

 

אותה אחת שנמצאת אצל אספן היא Final edition dealer collection והיא ללא רישוי ישראלי, הופיע בעבר במגזין "הגה" ז"ל.

 

יש סיבה שאין לה רישוי? או שהיא לא במצב נסיעה/לא מתכוונים לנסוע בה, אז וויתרו על זה?

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה...

כבר משנות השבעים המוקדמות לנצ'יה היתה בבעלות פיאט.

דגתי את הלינקים הבאים:

המנוע של האינטגרלה הוא פיאט. חן ציין שהבסיס הוא ריטמו...

 

http://www.automobile-catalog.com/car/1993/1379525/lancia_delta_hf_integrale_evoluzione_ii.html

 

ו

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Twin_Cam_engine

יפעע..

פורסם
יש סיבה שאין לה רישוי? או שהיא לא במצב נסיעה/לא מתכוונים לנסוע בה, אז וויתרו על זה?

אין לי מושג למה אין לה רישוי, אבל האוטו במצב תקין, מקורי עם ק"מ נמוך מאוד.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה...

כבר משנות השבעים המוקדמות לנצ'יה היתה בבעלות פיאט.

דגתי את הלינקים הבאים:

המנוע של האינטגרלה הוא פיאט. חן ציין שהבסיס הוא ריטמו...

 

http://www.automobile-catalog.com/car/1993/1379525/lancia_delta_hf_integrale_evoluzione_ii.html

 

ו

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Twin_Cam_engine

לנצ׳יה בבעלות פיאט משנת 69'.

הבטא שהוצגה ב 72׳ היתה הלנצ׳יה הראשונה שהתבססה על מיכללי פיאט.

הדלתא שהוצגה בתערוכת פרנקפורט 79׳ התבססה על שלדתה של הפיאט ריטמו, וכמובן שהשתמשה במנועים של פיאט.

ההבדל העיקר והחשוב מכל היה מבנה המיתלה האחורי; הריתמו השתמשה במיתלה אחורי פרימיטיבי שהתבסס על זוג בולמי זעזועים וקפיץ עלים רוחבי, בעוד שבדלתא השתמשה במיתלה אחורי מתקדם בהרבה בעל זוג זרועות מקבילות, דומה מאד לזה של הבטא.

ההבדל בהתנהגות ובנוחות הנסיעה היה עצום, לטובת הדלתא כמובן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הדלתא אינטדרלה, לפחות בגרסאות האחרונות שלה, עומדת בסטנדרטים של ימינו, לפחות בכל מה שנוגע לביצועים התנהגות כביש.

מי היה מאמין שהבסיס למכונית הזו היתה שלדה דפוקה של פיאט ריטמו.

זה ק מראה את גודל ההישג של מהנדסי לנצ'יה, ובאמת חבל שהחברה המפוארת הזו נאספה אל אבותיה.

 

It is a shame that this manufacturer is gone.

 

They produced some amazing cars during their existence. very innovative and diverse too. from the monocoque pre war Augusta and the later beautifuly carafted Aurelia B20, right through to the devilish Stratos. voted best manufacturer by top gear a few years ago.

פורסם

הלאציה ללא רישוי מסיבה אחת :

היא מוחזקת בבונדד והבונדד במקרה שייך לבעלים :רמי אונגר

יש לה חברה שלא יהיה לה משעמם אוסף נכבד של לאנציות מכל השנים והסוגים

אם השם שלו לא אומר לך כלום אצין שרמי היה היבואן של לאנציה ועןד כמה מותגי רכב לארצנו

פורסם

ללא ספק, לאנציה היתה פורצת דרך והאינטגרלה בהחלט יכולה להיחשב כסבתא האמיתית של כל רפליקות הראלי המלוכסנות למינהן , אפילו הביצועים [ 5.7 שניות למאה בגרסת האיבו 2] היו זרזים מאמפרזה gt שהגיעה הרבה אחרי, וכמובן שלא נדבר על הסטרטוס ,037 , s4 שהיתה הראשונה לשלב מגדש על ומגדש טורבו יחדיו, {טכנולוגיה שחזרה לאמץ לאחרונה פולקסווגן במנוע 1.4 שלהֿ}...מרקיונה מבטיח שינוי מסיבי לפחות אצל אלפה רומיאו עם המעבר להנעה אחורית...אולי העתיד בכל זאת וורוד

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
הלאציה ללא רישוי מסיבה אחת :

היא מוחזקת בבונדד והבונדד במקרה שייך לבעלים :רמי אונגר

יש לה חברה שלא יהיה לה משעמם אוסף נכבד של לאנציות מכל השנים והסוגים

אם השם שלו לא אומר לך כלום אצין שרמי היה היבואן של לאנציה ועןד כמה מותגי רכב לארצנו

מעניין אם וכשתגיע לגיל אספנות האם יהיה ניתן לעשות לה רישוי, כי ניירת כלשהי בטח קיימת!

אני מאמין שבזמנו הבעלים פשוט לא ממש חשב על העניין והיום הוא פשוט תקוע עם רכב מדהים ללא אופציה של שימוש בו, אולי גם העניין מנע ממנו תשלום מיסוי על הרכב בזמנו כשהיה חדש!

בגיל האספנות של האינטגרלה בטח תהיה שווה חצי מליון שקל או אפילו הרבה יותר. לא מבין את הרעיון של לא לעשות לרכב רישוי אך בטח היה לזה שיקול כלשהו...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לברוך מאוטואיטליה הציעו 500.000 עבור האוטו והוא צחק...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!


×
×
  • תוכן חדש...