Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי אאודי 80, שנת 1995, מנוע 2000 דגם ABK.

נתקלתי בבעיה שכאשר אני מנסה להתניע את הרכב הוא לא מניע או מניע לשנייה ומתכבה (סטרטר מסובב).

לפני כשנה וחצי הוחלפה האנטנה של האימבולייזר, מפני שמנורת המפתח בלוח השעונים לא הפסיקה להבהב ולא היה ניתן להניע את האוטו.

לפני כחודש התקלה חזרה אך בתצורה אחרת.

המנורה לא נדלקת ולא מהבהבת, והאוטו לא מניע רק הסטרטר מסובב.

לאחר מספר משחקים עם המפתח + ניסיון הנעה במפתח רזרבי האוטו לבסוף הניע.

לאחר מכן החלפתי את כל המינוסים באוטו, והיום חזרה התקלה שוב פעם.

האוטו לא רצה להניע במשך שעה, למרות שניתקתי את המינוס של המצבר כדי לנסות לאפס את המחשב, אך התקלה לא נפתרה.

לאחר מכן שיחקתי קצת עם הצמות מאחורי הסוויץ' ולפתע האוטו הצליח להניע.

ומנורת המפתח חזרה לדלוק בלוח השעונים, והצלחתי להניע את האוטו.

לפי דעתי יש נתק באימבולייזר.

 

מה עליי לעשות בכדי לפתור את התקלה הזו ?

 

תודה מראש לכל העוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...