Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
sk desing

מכיוון שברור שאתה עובד/בעלים/יש לך קשרים במקום הזה ספר לי בבקשה כמה אתם לוקחים על צביעת ג'אנטים בפלסטידיפ והאם אתם מוכרים את הפחיות עצמן במחיר נוח.

למה אתה רוצה לצבוע בפלסטידיפ?!

 

אני מבצע צביעות לג'אנטים בצביעה אלקטרוסטטית שהיא ואנודייז הן השיטות העדיפות.

כדי לחסוך יש כאלה שעושים צביעה רגילה (לא מומלץ).

 

אבל פלסטידיפ?? למה?

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כדי שברגע שיימאס אני אתלוש את זה וזהו.

לגיטימי [emoji2]

 

קח בחשבון שיש מצב שהוא יתחיל לרדת לפני שימאס...

 

פלסטידיפ אתה יכול למצוא בטופקולור וגם לטמבור יש פלסטידיפ אבל אני לא יודע איפה אפשר לקנות מהם.

 

בהצלחה

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

פורסם

יודע כמה עולה בטופ קולור?

כי ברוב המקומות המחיר מופרך (מעל 100 לפחית) ויש כמה צבעים בסיסיים בלבד.

אגב אתה לא צריך לצטט אותי אם התגובה שלי מעלייך. זה סתם מספים את הפורום ונראה לי שגם נגד החוקים.

בכל מקרה תודה על העזרה.

פורסם

קודם כל אני אישית לא קשור למקום !!! הייתי שם בתור לקוח פניתי אליהם מרב המלצות הטובות וראיתי את העבודות שלהם לקחו לי על צביעת ארבע גנטים 1500 K אבל אני רוצה להגיד שאני לא מתחרט לרגע על השקעה !! כי מחיר הגנטים שיש לי הוא 8700K של OZ!! במועד מאוחר יותר אני יעלה תמונות מה הייה לפני ואחרי השיפוץ !!! וכן הם מתעסקים עם פלסטי דיפ !!! בהמשך נעלה את תמונות של הרכב מה ניהיה ממנו!!! הוגנים בכל דבר!!!

פורסם

צביעה אלקטקוסטטית (powder coat) היא שיטה שבה מתיזים על החלק אבקה הטעונה במטען חשמלי, כאשר החלק מוארק אבקת הצבע נדבקת בצורה אחידה. לאחר מכן מכניסים לתנור בטמפרטורה באזור ה 200 מעלות שמגבשת את הצבע סביב החלק.

 

היתרון הגדול בשיטה הוא החוזק שלה לאומת צביעה רגילה ובעולם כמעט ולא צובעים ג'אנטים ושלדות בשיטה אחרת.

 

החיסרון שלה הוא שניתן לצבוע רק חלקים העמידים ב 200 מעלות (לרוב מתכות). וקשה להגיע איתה לרמות גימור מאוד גבוהות מבחינת חלקות הצבע, בעוד בצביעה רגילה ניתן די בקלות (הרבה פוליש בין שכבות) להגיע לגימור מראה.

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

פורסם
צביעה אלקטקוסטטית (powder coat) היא שיטה שבה מתיזים על החלק אבקה הטעונה במטען חשמלי, כאשר החלק מוארק אבקת הצבע נדבקת בצורה אחידה. לאחר מכן מכניסים לתנור בטמפרטורה באזור ה 200 מעלות שמגבשת את הצבע סביב החלק.

 

היתרון הגדול בשיטה הוא החוזק שלה לאומת צביעה רגילה ובעולם כמעט ולא צובעים ג'אנטים ושלדות בשיטה אחרת.

 

החיסרון שלה הוא שניתן לצבוע רק חלקים העמידים ב 200 מעלות (לרוב מתכות). וקשה להגיע איתה לרמות גימור מאוד גבוהות מבחינת חלקות הצבע, בעוד בצביעה רגילה ניתן די בקלות (הרבה פוליש בין שכבות) להגיע לגימור מראה.

מה עלות צביעה לגנטים בשיטה כזאת??? ואם אתה מכיר שיטה צביעה במים ???

פורסם
יודע כמה עולה בטופ קולור?

כי ברוב המקומות המחיר מופרך (מעל 100 לפחית) ויש כמה צבעים בסיסיים בלבד.

אגב אתה לא צריך לצטט אותי אם התגובה שלי מעלייך. זה סתם מספים את הפורום ונראה לי שגם נגד החוקים.

בכל מקרה תודה על העזרה.

בטופ קולור גם100 ול4 גנטים אתה צריך 4 פחיות!!

פורסם

צביעה במים מאוד יעילה כאשר רוצים דוגמאות על החלק. לאחר הטבעת הדוגמא צובעים בלכה רגילה. חוסך את הצורך באמן איירבראש.

 

יש מצבעות אלקטרוסטטיות תעשיתיות רבות עם מחירים שמגיעים עד ל 450 ש"ח לג'אנט.

 

אני צובע ב 300 לג'אנט וזה כולל ניקוי חול ו Out Gas.

אתה מוזמן להיכנס לאתר http://www.powdercoar.co.il וגם לעמוד הפייסבוק.

 

פה אני מפסיק לדבר על עצמי כדי לא להרוס את השרשור

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80


×
×
  • תוכן חדש...