Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון


otak
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מחפש לקנות רכב ראשון

משהו זול בסביבות ה5-6 אלף, ידני/אוטומט מה שיותר חסכוני וזול(אז סביר להניח שידני) מבחינת מה אני צריך זה נסיעות לבית ספר(כרגע י"ב) נסיעות לעבודה כמה פעמים בשבוע, להסתובב בעיר ולנסוע לפעמים מחוץ לעיר.

רכב שיהיה אמין, חלקים זולים אם קורה משהו, ביטוח זול, שנה לא כל כך מעניין

פורסם (נערך)

בסכום הזה יש בעיקר מכוניות מאוד עייפות או גרוטאות של ממש. אף אחד לא יכול להבטיח לך אמינות או בכלל להבטיח לך שום דבר.

אתה יכול לחפש לדוגמא פונטו "ספייס" ידנית מודל מוקדם (01-02) או לחילופין סובארו אימפרזה או יפנית לא פופולרית אחרת מסוף שנות ה-90 (כנראה יותר אמינה, בטח יותר צריכת דלק). בתקציב כזה קשה להמליץ על דגם ומודל ספציפיים, צריך להיות גמישים ולקחת את המכונית השמורה ביותר שמוצאים.

 

במחירים האלו אתה בעיקר רוצה לבדוק שהשלדה לא דפוקה ושאין קטסטרופות מכניות. רצוי גם לקנות רכב עם צמיגים יחסית טריים, בולמי זעזועים מתפקדים ומצבר יחסית חדש כדי לחסוך בהוצאות "ישור הקו". רצוי גם לבדוק שהמזגן פועל כי תיקונו עלול להיות יקר (אם כי יש מוכרים של רכב עם מזגן דולף אשר ממלאים גז לפני המכירה וזה משהו שקשה לתפוס).

 

כמובן ש-5-6 זאת רק הוצאה התחלתית. אפילו אם הרכב תקין, נוסע טוב, בלי קלקולים משמעותיים ולא צריך להחליף צמיגים ומצבר, עדיין צריך טיפול מקיף, כולל החלפת כל השמנים, פלאגים, פילטרים וזאת בנוסף לטיפול בלמים. אם אתה לא מתכוון לעשות את זה לבד זה יצא לך בין 300 ל-1500 ש"ח (תלוי כמה דברים דורשים החלפה).

ביטוח מקיף + צד ג' - רצוי שתבדוק לפני הרכישה, זה עלול להיות לא זול במקרה שלך!

מעבר לזה יש אגרת רישוי וטסט - לרוב זה גורר הוצאות נוספות בגרוטאה.

 

בקיצור - תתכונן שהרכב יאכל לך חלק ניכר מהכנסתך החודשית.

 

עניין נוסף - הרכבים הנ"ל לא מאוד בטיחותיים ותחזוקת שבר הופכת אותם לבטיחותיים עוד פחות. בבקשה שים לב שאתה בקבוצת הסיכון הגבוהה ביותר למעורבות בתאונות דרכים (זכר, צעיר, חסר ניסיון).

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם (נערך)

לאו דווקא, לנו יש יונדאי אטוס משנת 1998, אצלנו כמעט 4 שנים ולמעט תקלה חשמלית אחת ומילוי גז במזגן כל שנתיים, אפס תקלות אחרות. הרכב נוסע כמעט כל יום (אמנם מעט) ומשרת אותנו בנאמנות רבה. הכל ברכב עובד כולל כל האביזרים החשמליים.

 

האחזקה מסביב (רישוי ביטוח) סבירים בהחלט. נקוד המוצא תהיה תמיד שרכב עולה כסף ואם אין אותו אז להשתמש ברכב של ההורים או בתחבורה ציבורית...

עריכה אחרונה על ידי spidrman

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

את האמת שעזרתי לאחרונה לחבר לחפש רכב בתקציב הזה,

יש פה ושם כמה רכבים שנראים לא רע, יד ראשונה או שניה, עם ק"מ סביר ולא פעם גם עם היסטוריית טיפולים מסודרת במורשה.

 

תנסה לחפש ביד 2, מצאנו 106 יד ראשונה או שניה (לא זוכר), שנת 98', גיר ידני, מנוע 1.4, משהו כמו 126 אלף ק"מ ב6500₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בסכום הזה יש בעיקר מכוניות מאוד עייפות או גרוטאות של ממש. אף אחד לא יכול להבטיח לך אמינות או בכלל להבטיח לך שום דבר.

אתה יכול לחפש לדוגמא פונטו "ספייס" ידנית מודל מוקדם (01-02) או לחילופין סובארו אימפרזה או יפנית לא פופולרית אחרת מסוף שנות ה-90 (כנראה יותר אמינה, בטח יותר צריכת דלק). בתקציב כזה קשה להמליץ על דגם ומודל ספציפיים, צריך להיות גמישים ולקחת את המכונית השמורה ביותר שמוצאים.

 

במחירים האלו אתה בעיקר רוצה לבדוק שהשלדה לא דפוקה ושאין קטסטרופות מכניות. רצוי גם לקנות רכב עם צמיגים יחסית טריים, בולמי זעזועים מתפקדים ומצבר יחסית חדש כדי לחסוך בהוצאות "ישור הקו". רצוי גם לבדוק שהמזגן פועל כי תיקונו עלול להיות יקר (אם כי יש מוכרים של רכב עם מזגן דולף אשר ממלאים גז לפני המכירה וזה משהו שקשה לתפוס).

 

כמובן ש-5-6 זאת רק הוצאה התחלתית. אפילו אם הרכב תקין, נוסע טוב, בלי קלקולים משמעותיים ולא צריך להחליף צמיגים ומצבר, עדיין צריך טיפול מקיף, כולל החלפת כל השמנים, פלאגים, פילטרים וזאת בנוסף לטיפול בלמים. אם אתה לא מתכוון לעשות את זה לבד זה יצא לך בין 300 ל-1500 ש"ח (תלוי כמה דברים דורשים החלפה).

ביטוח מקיף + צד ג' - רצוי שתבדוק לפני הרכישה, זה עלול להיות לא זול במקרה שלך!

מעבר לזה יש אגרת רישוי וטסט - לרוב זה גורר הוצאות נוספות בגרוטאה.

 

בקיצור - תתכונן שהרכב יאכל לך חלק ניכר מהכנסתך החודשית.

 

עניין נוסף - הרכבים הנ"ל לא מאוד בטיחותיים ותחזוקת שבר הופכת אותם לבטיחותיים עוד פחות. בבקשה שים לב שאתה בקבוצת הסיכון הגבוהה ביותר למעורבות בתאונות דרכים (זכר, צעיר, חסר ניסיון).

בגדול אתה צודק אבל זה לא 100%.

אני יכול להגיד לך שיש לי פונטו שנת 2000 למכירה במצב מכני לא רע בכלל עם טיפולים מונעים כל שנה והבעיה היחידה אצלה היא מראה שמאלית שבורה בגלל נהג קטנוע נחמד.

מה שכן ברכבים כאלה הסיכוי לתקלות חוזרות הן יותר גבוהות אבל מצד שני כל תיקון עולה גרושים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

×
×
  • תוכן חדש...