Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אגיד לך את האמת הסדרה H אולי עם 4 ליבות אבל איכות שלה לדעתי נופלת מהסדרה F .

 

וכבר הספקתי להבין מכל החיפוש שאין חברה עדיפה, יש דגם עדיף, לכל חברה יש מסכים מעולים ומסכים גרועים זה לא מה שהיה פעם שהיית בוחר חברה והיית יודע על מה אתה בדיוק הולך.

 

 

מה רכשת בסוף?

ובאיזה מחיר?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזמנתי את UA50F6400 ב4500 ש"ח , אבל העלילה חייבת להסתבך, והתקשרו היום אמרו שאין במלאי ושהם יכולים להחליף לי לUA48H6400

בעלות של 4400 ש"ח .

 

התכונות שלו יותר טובות, אבל אני רוצה ללכת לראות את המסך באחת החנויות כדיי להחליט סופית.

 

זה דגם יחסית חדש, אבל אולי בכל זאת למישהו יש אותו במקרה ויכול להגיד את דעתו ?

פורסם (נערך)

4500 לסדרה F זה מחיר הגיוני בהתחשב בירידת המחירים בעקבות יציאת הדגם החדש.

לעומת זאת 4400 לא נשמע הגיוני לסדרת H, לפחות לא ליבוא רשמי, תוודא שאכן מדובר ביבוא רשמי (אחריות ל 3 שנים ע"י סמליין) ולא מקביל.

עריכה אחרונה על ידי shayBB

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
באיזה חנות?

ומדוע סידרה מתקדמת יותר ב 100 פחות

 

מדובר בגדלים שונים, 48 אינץ מול 50

כמו גם באחריות סמליין או מקביל ששווה ערך ל900₪.

 

4500 לסדרה F זה מחיר הגיוני בהתחשב בירידת המחירים בעקבות יציאת הדגם החדש.

לעומת זאת 4400 לא נשמע הגיוני לסדרת H, לפחות לא ליבוא רשמי, תוודא שאכן מדובר ביבוא רשמי (אחריות ל 3 שנים ע"י סמליין) ולא מקביל.

 

ההבדל הוא באחריות בדיוק כמו שאמרת.

המחיר שקיבלת ל50" ממש זול.

רכשתי 46" ב4500 היום, ועשיתי סקר מקיף בכל הרשתות המובילות.

 

נראה קצת חשוד ש 50" יהיה ב 4500.

 

תבדוק שאין שם שום עקיצה.

 

המחיר עם אחריות יבואן רשמי סמליין לUA48H6400 הוא 5390₪.

 

ולUA46f6800 הוא 4850₪.

 

זה המחירים העדכונים שנתנו לי היום.

 

מלבד העניין עם הVOD מובנה של סמליין אני עדיין מתחבט אם אכן כדיי להוסיף 900₪ לאותו מוצר עבור אחריות בלבד.

פורסם (נערך)

כמו שאמרתי מקודם,

רכשתי היום UA46F4600, יבואן רשמי 3 שנות אחריות, ב 4500 ש"ח.

 

נרכשה באל"מ נשר. אם אתה גר בסביבה גש לסניף הזה.

(בסניף אחר של אל"מ קיבלתי 4600 עבור אותה ה TV).

 

ולדעתי כדאי לקחת עם אחריות, לך תדע אם היה פאק בייצור או לא, המחיר שתשלם על תיקון יהיה הרבה יותר גבוה מ 900 ש"ח.

במידה ויהיה מדובר בתקלה בפאנל יהיה צורך ב TV חדשה, שכמו שאתה מבין רק עם אחריות תקבל.

עריכה אחרונה על ידי High Octane
פורסם
כמו שאמרתי מקודם,

רכשתי היום UA46F4600, יבואן רשמי 3 שנות אחריות, ב 4500 ש"ח.

 

נרכשה באל"מ נשר. אם אתה גר בסביבה גש לסניף הזה.

(בסניף אחר של אל"מ קיבלתי 4600 עבור אותה ה TV).

 

ולדעתי כדאי לקחת עם אחריות, לך תדע אם היה פאק בייצור או לא, המחיר שתשלם על תיקון יהיה הרבה יותר גבוה מ 900 ש"ח.

במידה ויהיה מדובר בתקלה בפאנל יהיה צורך ב TV חדשה, שכמו שאתה מבין רק עם אחריות תקבל.

 

זאת בדיוק התלבטות, תשמע במחיר כזה אני מעדיף להוסיף 200₪ ולפזול לf6800 עם אחריות סמליין.

 

ואני לא יודע מה סמסונג עשו אבל 4 ליבות של H לא עוזרת והחיבור לVOD ולאינטרנט פשוט איטית בהרבה מאשר בסדרה הקודמת F.

פורסם

אני לא רואה הבדל ממשי בין 6400 ל 6800.

 

באיזה חנות קיבלת את ההצעות האלה?

 

ו4 ליבות לא ממש קשור לחיבור לאינטרנט, המעבד הוא לצורך עיבוד התמונה.

מספיק שהחיבור לאינטרנט לא טוב לאחד מה TV הטעינה תיהיה מאוד איטית .

פורסם (נערך)

הצעות התקבלו מאלמ סינמה סיטי ראשון לציון.

הבדל במסגרת ובאיכות התמונה, לדעתי מצדיק תשלום של עוד 200-300₪.

 

מחר אני קונה טלוויזיה, פשוט עייפתי מזה... ולא באינטרנט, הולך לאלמ או לשקם אלקטריק שם קיבלת הצעה מפתה על פיליפס 47pfs7109 עם אמבלייט, איכות תמונה מדהימה אבל חורג מהתקציב.

 

תודה רבה לכולם, על שיתוף הפעולה, העזרה והערות.

עריכה אחרונה על ידי Popeyes
פורסם

בסוף קניתי UE48H6400 ב"עולם הקולנוע" מאחורי הסינימה סיטי בראשון לציון ב4500 ש"ח כולל מתקן תלייה ו3 שנים אחריות של י. שלום.

פורסם

תתחדש

תנצל את האופציה של העינית לממיר של YES/HOT ככה תוכל להשתמש בשלט אחד להעביר ערוצים

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
תתחדש

תנצל את האופציה של העינית לממיר של YES/HOT ככה תוכל להשתמש בשלט אחד להעביר ערוצים

למה צריך עינית מיוחדת ? השלטים של יס והוט הם שלטים חכמים ואפשר לתכנת אותם לטלויזיה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

לא הייתי קורא לאף אחד מהם חכם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...