Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב פאר וותיק וחסר שוק - הייתם משלמים פי 3 מהמחירון ?


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 3547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במחיר הזה אפשר לרכוש 159 הרבה יותר חדשה, אז מה הפיתוי הגדול של ה-166 שמורה ומתוחזקת ככל שתהיה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין שום פיתוי.

ה 166 לא היתה אלא ניסיון די פתאטי להתאים את ה 164 לשנות ה 2000, תוך ידיעה מראש שהצלחתה המסחרית די מוטלת בספק.

ה 164, לפחות כשהוצגה, יכלה לתת "פייט" טוב למכוניות הסאלון הגרמניות של תקופתה, ה 166 כבר לא, ועל פי רוב היתה מחליפה מקומות אחרונים במבחני הדרכים עם הפיג'ו 607.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[h=1]shais01 כותב :[/h]

166 לא מוצלחת?


מסחרית אתה כנראה צודק.


בהשוואה קרה ויבשה אל מול מתחרותיה הגרמניות, כנראה שהיא נחותה.


אבל, יש בה משהו חמקמק שאין בהרבה מכוניות אחרות והוא אופי, בטונות.


מהמנוע הכריזמטי דרך העיצוב והסאונד.


עלי זה עובד.


עליך לא? אחלה, אתה כמו כולם.


פעמיים פיאט טיפו.
אחת עם V6 וסמל של אלפא.
השניה עם 16VT וסמל של פיאט.




 


 




ו 166 ידנית בדרך למכירה






 


גם אני סבור וחש שאלפא 166 רכב מיווחד במינו עם אופי ומראה מיוחדים. גם אני סבור שהמחיר המגוחך של ה"מחירון" לא משקף את התמורה המעשית והאמוציונלית של החבילה , בייחוד בתצורה הידנית. (ידוע שהגיר האוטומטי ב - 166 מסרס את המנוע וגם אמינותו מפוקפקת...)


 


על רקע כל זאת קצת לא מסתדרת לי העובדה שמתוך מצאי קיים ומצומצם של אקסמפלרים בודדים של 166 ידניות , אלו ששרדו ובמצב נדיר ומצויים בידם של אלפיסטים שרופים מובהקים - שניהם מאסו בהן ומוציאים אותן למכירה. (
avizvi - במודעה האמורה ו -
shais01 בהצהרתו בחתימתו)






 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פן קרחי, בולל הלמך - שניכם מסתכלים על זה מהראש ולא מהלב ולכן לא מצליחים להבין על מה המהומה.

 

מי שלא רוצה ספציפית את הרכבים האלה לא מבין ולא מוכן לשלם; מי שכן רוצה את הרכבים הספציפיים האלה -מבין ולפעמים מוכן לשלם.

 

למה השקעתי בבניה של רכב ישן כשבאותו כסף הייתי יכול לקנות חדש? למה אני מעדיף מסעדת בשרים טובה כשגם שווארמה תשביע אותי? Same thing.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה השקעת ?

כי ה 156 היתה מכונית טובה ומעניינת לעין שיעור מה 166, הן באופן מוחלט והן עבור זמנה.

זה למה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלו הלו מה זה פה אלפא-פורום או קארס פורום?

השני סנט שלי: קליאו ספורט (דור שני, מה שנקרא קליאו B), רכב הרבה יותר נפוץ מהאלפא - אני מנחש שיש איזה 50-70 רכבים שמסתובבים בארץ, המחירון שלהן נע בין 20 ל30 אש"ח (כתלות בשנתון), ובמחירון הזה יש אחלה אופציות, בתנאי שאין לך בעיה עם 200+אלף ק"מ, יד 7, קצה שלדה וגרביונים על הפנסים.

רכבים טובים נסחרים ב150% מהמחירון, והם נדירים מאד.

עם כל הכבוד ליצחק לוי, הוא והפקידות שלו יודעים לעבוד רק עם 1.6 אוטומט, כל השאר זה פיקציה, ניחושים או סטטיסטיקה אוטומטית.

ספורים הם רכבי הספורט/פאר בני 7-8 ומעלה שהמחירון שלהם משקף את השווי האמיתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארבעה עמודים ואף אחד לא נגע בלב הענין שהוא מה שקורה בפועל בשטח.

המכוניות האלה נמכרות בשתי רמות מאוד ברורות של מחירים.

האחת בגרוש וחצי (די קרוב למחירון כשאני חושב על זה) לרכבים שהוזנחו והשניה ברמות מחיר של פי 3 וגם פי 5 מה"מחירון" למכוניות משוקמות/מתוחזקות.

אני מדגיש, זה לא ויכוח תיאורטי, זו המציאות.

כל יתר הפרשנויות די לא רלוונטיות.

לעיתים זה משפיע גם על המחירון הרשמי, למשל במקרה של הGTV 916 שהמחיר שלה עלה בשלב מסוים במעל 100% ולעיתים לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להיות מתאם בין המחיר לבין האלטרנטיבות.

כשבנאדם בא להוציא 70 קילו ש"ח על 166 מיושנת או 159 חדישה יותר בכל פרמטר אז אתה באמת צריך להיות או דביל או עם שריטה עמוקה.

היות ואין דבילים בפורום, רק שרוטים... אולי יהיה אלמוני פלוני בודד... אולי.

זכותו של כל אדם לבקש כל סכום על רכושו, אבל עסקה ע"מ שתצא לפועל (לצערו של המוכר) מתקיימת גם בכדאיות העסקה מהצד של הקונה.

המחיר אומנם כזה שהוא משקף את ההשקעה או המצבו הכללי. אבל ברכבים כאלה אין סיכוי לכסות את ההשקעה ומכאן הפער.

סלחו לי שאני למך, חסר לב, חסר מעוף וחסר און, אבל המחיר המבוקש נשמע לי הזוי.

 

רק בשמחות :)

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ואני מתמצא קצת בתחום רכבי האספנות, התאור שלך מדוייק.

על פי רוב, רכבי אספנות שמוצעים למכירה, בייחוד אלו שהושקעו בהם סכומים גדולים, לא מצליחים לקבל אפילו מחצית מהסכום הנדרש עבורם.

וזה מוביל לעצה שתמיד נכונה לכל מי שרוצה להכנס לתחום - אם אתה מתכנן להשקיע סכומים גדולים בשיפוץ, קח בחשבון שאתה עושה את זה למענך בלבד, לעולם לא תוציא אפילו מחצית מהשקעתך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שברוב המכריע של המקרים לא מחזירים את ההוצאה אבל בהחלט מקבלים סכומים גבוהים שמשקפים במשהו את ההשקעה ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי ומכרתי כבר מספר רכבים ישנים/נדירים/אספנות והייתי בסוד עניינים בעוד מפר עסקאות ב-10 שנים אחרונות ואני יכול לתת דוגמאות הבאות:

1.רכב אספנות מבוקש יחסית, אחרי רענון מכני מקיף, המוכר דרש 35 ,מחיר סגירה (לאחר כ-4 חודשים בשוק)היה 23.

2. רכב מיושן, במצב טוב, יד 1 מיבוא. דרישה :18, סגירה:12.

3. רכב מיושן ומאוד נדיר בעולם,במצב מצויין חיצונית ומכנית- דרישה :38, סגירה (לאחר מספר חודשים בשוק): פחות ממחצית הסכום

4. מו"מ עכשוי , רכב אספנות פופולרי,לאחר שיפוץ מקיף חיצוני ומכני. דרישה: 40 , המחיר כעת עומד על 28 וירד עוד יותר ככל שיעבור הזמן.

 

חשוב לציין שב-6 שנים אחרונות יש ירידה חדה בביקוש לכל סוגי רכבים ,וביניהם גם רכבי אספנות, כך שהתמונה היום עגומה עוד יותר מבחינת המוכר "החולם"

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשבנאדם בא להוציא 70 קילו ש"ח על 166 מיושנת או 159 חדישה יותר בכל פרמטר אז אתה באמת צריך להיות או דביל או עם שריטה עמוקה.
אנו אכן שרוטים והייתי מקצין את מה שאמרת לכל הרכבים השונים ממשפחטומטיות 1.6/2.0 בנות 3-5. מה שמעניין את הרוכש זה אמינות וצריכת דלק (לפעמים גם איזופיקס...) ואילו מה שמציעים רכבים שאינם משפחטומטיות כאלה הוא פאר, מהירות, התנהגות כביש ותדמית שלא מדברים לישראלי הממוצע.

צריך להיות מתאם בין המחיר לבין האלטרנטיבות.
לא הבנתי. אני מניח כי סכום הרכישה והתחזוקה העתידית ידוע בזמן חיפוש הרכב, אני מניח כי הרוכש ירצה את הרכב ה"טוב" ביותר תמורת כספו והגדרת ה"טוב" הזה תקבע מהן האופציות הפתוחות בפניו.

סיפור מהמציאות, חבר קרוב עם 150 אש"ח פנויים לרכישת רכב לא בחר מרצדס פאר בת 6 כמוני אלא מאזדה חדשה (הסקיי-אקטיב 2.0 עם פנסי לד כפי שהוא מדגיש שוב ושוב).

עם האלפא זה דומה מאוד, בסכום שכתבת ניתן לרכוש מיני חדשה ידנית, בלי מקום לקניות מהסופר שכל קשר בינה לבין נחות או הנאה מנהיגה מקרי בלבד או מאזדה 3 בת 3 עם המנוע של ה 1.6 שהיתרון הבולט שלה על המיני הוא שיש מקום לקניות מהסופר או אלפא 159 בת 6 שהיא מעט יותר יפה, מהירה, מהנה וכו'.

פה מתחילה הבחירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכבר נכתב ונאמר אינספור פעמים, רכב הוא אוסף של פשרות. נוחות, ייחודיות, ביצועים וכיו"ב שווים כסף. שכל אחד יחשוב עם עצמו כמה כל אלה שווים עבורו ויחפש רכב בהתאם לכך.

לא צריך לעשות מזה עניין ואין צורך לבקר את הקונה ו/או את המוכר. מבחינתם המחיר הולם את התמורה וזה מה שחשוב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להיות או דביל או עם שריטה עמוקה. היות ואין דבילים בפורום

 

אתה אולי למך :-D , אבל הכית את המסמר בדיוק על הראש - צריך להיות דביל, דפוק, שרוט ולא שפוי בעליל כדי להתעסק - ולשלם - על המכוניות האלה.

 

אבל אני כזה. ולדעתי לא היחיד כאן.

 

לגבי הראש ותפקידו במשחק הזה: קחו בחשבון שלרוב זה רכב שני ושלישי, לפעמים יותר, במשק הבית. קחו גם בחשבון שהתחביב לא מיועד לתפרנים או למי שמייעד את ממונו לדברים מעניינים ודחופים יותר. צריך להיות מוכן 1. לוגיסטית - להשבית את הרכב לתקופה ממושכת לצורך תיקון\שיקום\שיפוץ, ו-2. תזרימית - להשכיב לפעמים 5 ספרות במכה על תיקון\שיקום\שיפוץ.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה צריך ארבעה עמודים כדי להסביר שכמו בכל דבר, גם בתחום רכבי הנישה זה עניין של ביקוש והיצע. בדיוק כמו אנשים שקונים פטיפון+תקליט של AC\DC ב-10K שקלים; במקום דיסק ורמקולים טובים, שייתנו איכות טובה פי כמה מהפטיפון ומחירם יהיה זול בהרבה.

מה לעשות, יש אנשים שרוטים בעולם, ולפעמים - טוב שכך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...