Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

לא זנחתי את הנושא, אני מחפש אחר החלק, נכון לעכשיו התקלה שוב נעלמה, ממש מקרה מוזר הולך וחוזר. עם מישהו במקרה שמע על הבוסטר הזה שיפנה אליי!

Citroen Xsara sx 2000 TD1.9

VW Golf Mk2 1991 1.6

Rat is not a crime!

פורסם

היי אופיר, גם אני שיחקתי עם החיבורים שלשום בערב ואתמול התקלה לא חזרה על עצמה.

 

האם לדעתכם לחלק בתמונה המצורפת עשוי להיות קשר? :

חיישן.jpg

פורסם
היי אופיר, גם אני שיחקתי עם החיבורים שלשום בערב ואתמול התקלה לא חזרה על עצמה.

 

האם לדעתכם לחלק בתמונה המצורפת עשוי להיות קשר? :

 

שמה אני יגיד לך את האמת שעכשיו אתה אומר את זה גם אני חושד בחיבור הזה, כי שעבדתי על הרכב בראשון גם ניתקתי את החיבור הזה ומאז זה התקלה הפסיקה... באמת מעניין ואני יבדוק את זה לעומק!

Citroen Xsara sx 2000 TD1.9

VW Golf Mk2 1991 1.6

Rat is not a crime!

פורסם

ניתקתי גם אותו וגם את הקונטקטור של מיכל נוזל הבלמים וחיברתי מיד שוב.

נעשה כמובן ברכב כבוי עם סוויץ' סגור.

 

לפי מה שעלה ברשת, מדובר בחיישן MAP/חיישן לחץ (אותו דבר?) - מעניין האם יתכן שממנו נובעת התקלה.

פורסם

הוצאתי את החיישן MAP וניקיתי אותו מעט, ניראה כאילו היה עליו מעט שמן וכי החלק הפנימי די מלוכלך יחסית.

בינתיים עדיין מרגישים שהטורים לפעמים "מתנהגים" לא בטבעיות אבל ניראה שבצורה הרבה פחות משמעותית.

חשבתי לקנות חיישן כזה ולהחליף. ראיתי שבאיביי ניתן לקנות חלק חדש המוגדר OEM (כלומר לא מקורי) בכ 110 ש"ח.

- מה דעתכם, יש חשיבות לכך שחלק זה יהיה מקורי? יש לציין שהחלק נמכר ע"י מוכר באיביי מאנגליה עם רקורד של עשרות אלפי מכירות ורייטינג

מעולה, כמו כן הוא טוען שהוא נותן אחריות לחלק.

מצד שני, ניתן לחפש את החלק בפירוקיות ולקבלו כניראה תמורת אותו סדר גודל של מחיר או אולי יותר, מקורי אבל משומש עם עבר לא ידוע.

לאחר החלפת החלק, יש לאתחל את המחשב (ניתוק מצבר והצמדת הקטבים?) ולבצע תהליך של לימוד לרכב או שאין בכך צורך?

 

Ofir9, אשמח לשמוע מה מתקדם אצלך. ניראה לי שהסיכוי שלנו לעלות ביחד על פיתרון התקלה הזאת הוא הגבוה ביותר.

 

אשמח גם לשמוע מה דעתכם, האם יתכן וחיישן MAP מסיבה כלשהי גורם לתקלות המתוארות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נכון לעכשיו מאז שניתקתי את הקונטור וחיברתי התקלה עדיין לא חזרה! כנראה שזו מקור הבעיה, אחד החיישנים כנראה, אני מחכה שהיא תחזור שוב על מנת לוודא זאת ב100%

Citroen Xsara sx 2000 TD1.9

VW Golf Mk2 1991 1.6

Rat is not a crime!

פורסם

אילו קונטקטורים נוספים ניתקת וחיברת?

 

כרגע הגיע החיישן הזה (הזמנתי חליפי מאנגליה), היום אחליף ומקווה שתיהיה תשובה בימים הקרובים האם אכן משם נובעת הבעיה.

 

ירדת מהרעיון שזה נובע מבוסטר הבלמים?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון:

 

 

הוחלף חיישן MAP לחליפי והבעיה לא נפתרה.

 

 

מה דעתכם, יש מצב שזה חיישן טמפרטורה?

הוצאתי את המחבר שלו (הירוק) והיו עליו כמה טיפות שניראות כמו נוזל או שמן דליל.

×
×
  • תוכן חדש...