Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!!

 

קיבלתי עכשיו הלוחות של התיבה לסאב שלי, ואני רוצה לבנות את התיבה...

איך מומלץ לחבר אותם? מספיק לחבר עם ברגים בין הלוחות ודבק כלשהו? איך מומלץ לאטום אותה???

 

תודה, משה

מגאן 265

פורסם

לחבר את הלוחות עם דבק נגרים וברגים של עץ!

אחרי שהדבק יתייבש תמרח סיליקון בדפנות (אל תתקמצן) של התיבה מבפנים.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

המלצה שלי...

 

לך לנגר...

 

עם רובה סיכות הוא מחבר לך אותם בדיוק בחמש דקות

ייצא לך הכי חזק והכי טוב שרק אפשר

אחר כך תאטום עם סיליקון

חבל שברגים יפלחו לך את הצורה של העץ או האמ די אף

או איזה חומר שלקחת...

וגם אצל נגר תצא לך עבודה יותר נקייה

והרבה פחות זמן

וכמה הוא כבר ייקח לך?

אם בכלל...

פורסם

קצת נגרות :

 

סיכות חלשות משמעותית מברגים, במיוחד לאור העומס הוויברתי הגבוה...

למען מניעת פילוח החומר המוברג (התפוצצויות) יש ליצור "מוביל" לוקחים מקדח שעוביו כעובי ה"שדרית" של הבורג, (לרוב בברגי עץ לעץ של 19 מ"מ משהו כמו 3 מ"מ מקדח)

בעזרת קדיחת מיקום ה"מהלך" של הבורג, אנו יוצרים מוביל ו"מנקזים" החוצה את החומר ה"מיותר" של העץ (זה שמוחלף ע"י שדרית הבורג) ובזאת מונעים התפוצצויות

 

החיבור הכי חזק ו"נכון" לתיבה יהיה :

דבק נגררים (לא להתקמצן...אבל גם לא לעשות "שפיכות" שסתם מבזבזות דבק) חיבור ברגים כל כמה סנטימטרים בודדים, ולבסוף פסי סיליקון בפינות הפנימיות (שוב...פס בריא, והעברת העצבע לצורך הצמדה טובה לחומר)

פורסם

יכול להיות שאתה צודק...

 

אני כרגע עובד על התיבה שלי...

שני פיונירים (כמו של כולם... אבל חזק וזול ואחלה תמורה לכסף... הייתי רוצה שני קיקרים סולו איקס 18 אינץ':))

נראה אם הסיכות יחזיקו או לא...

פורסם

בניתי את התיבה...

שני ברגים בכל כל צד, מספיק דבק נגרים... ובסוף כמו שהמליצו מרחתי בנדיבות סיליקון...

נראה לי יצא יפה, חוץ מזה שהנגר לא עשה את העיגול לסאב גדול מספיק, והסאב לא נכנס טוב, אז מחר אני ארחיב את החור עם גיקסואו... סה"כ עבור תיבה שבניתי בחינם, אני מרוצה!!!

מגאן 265

פורסם

היום בצהריים פתחתי את הבאגז שלי, ונדהמתי לגלות ששני ברגים יצאו מהתיבה.

 

העבודה שלי מאוד נקייה, ומאוד מסודרת, ובכל זאת.. בורג קודח אחד יצא חצי בחוץ.

ובורג הברגה, שחוזק בעזרת אום בתוך התיבה, הבריג את עצמו החוצה.

 

מדובר בסך הכל בפיוניר שמקבל כרגע באיזור ה250 וואט להערכתי. האפליקציה עבדה כבערך פחות משנה.

מסקנה.. שברגים וסיכות כניראה לא ממש עמידית בויברציות לטווח הארוך.

(אם בורג הברגה הצליח להשתחרר,שום בורג קודח ללא אחיזה חזקה ממנו ..)

 

מסקנה. הפיתרון נעוץ בסיליקון.

חזק מאוד, נוח, זול , יוצר אטימות בקלות יתר, ואינו מושפע מויברציות .. (לפחות לפי האפליקציה שלי ..)

 

עתיד. מאוד קשה למנוע התפוצצות של MDF. והדרך הנכונה שבא מונעים איתה, מורידה מאוד מהחוזק של האחיזה של הבורג..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

היא לא מורידה מהחוזק, הדרך שעתיד כתב היא המומלצת. היום יוסי למשל דפק עשרות ברגים בתיבה שלי בצורה הזו ושום דבר לא התפוצץ. אין סיבה שזה לא יהיה חזק שכן כפי שנאמר קודחים עם מקדח בקוטר הבורג ללא השיניים שלו שהן אלו שנתפסות בעץ.

פורסם

כפי שציינתי, זו הדרך שבא פועלים.

וזו הדרך שבה פעלתי, והבורג פשוט "הבריג" את עצמו החוצה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כפי שציינתי, זו הדרך שבא פועלים.

וזו הדרך שבה פעלתי, והבורג פשוט "הבריג" את עצמו החוצה..

אז כנראה השתמשת במקדח עבה מידי.

פורסם

כפי שציינתי, העבודה שלי מאוד נקייה.. אני יודע להתאים מקדח לבורג :)

 

(אחרי הכל, מתוך 100 ברגים, רק קודח אחד יצא.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא צריך מקדח ולא בטיח !

 

לוקחים בורג קודח ! שהוא מצויין ולא מבקע MDF

 

ועושה את העבודה !

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מצטער לא הבנתי את הכוונה .. ?

 

סאונד בראש, MDF מאוד נוטה להיפתח, משום שהוא בנוי משכבות.

 

אחת הדרכים הנכונות לעבוד איתו, זה על ידי "לחץ" זהה. כמו שעושים ארונות לדוגמא

עם עצי סנדויץ.

 

אך אנו לא ממש צריכים זאת, אחרי הכל אנחנו יוצרים בסך הכל צורה שמנגדת את עצמה , ולא צורה פתוחה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...