Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

שמתי לב לתופעה מוזרה בשבוע האחרון.

הרדיאטור מתחיל לעבוד מהשנייה שאני פותח את הסוויץ' (גם בבוקר כשהאוטו קר...) ועובד עכל הזמן ללא הפסקה - מה שלא היה אף פעם.

בדר"כ הרדיאטור היה נכנס לפעולה מספר דקות לאחר נסיעה.

 

חוץ מזה הכל רגיל, לא נראתה התחממות מיותרת או שום דבר בסגנון.

אולם אני שואל את עצמי, האם עליי לבדוק את זה ? אולי צריך להחליף שם משהו ? או שאפשר להמשיך לנהוג כרגיל וזה זניח ?

 

תודה מראש לעונים

פורסם

כן המאווררים שבצמוד לרדיאטור.

המזגן אמנם עובד יותר עכשיו בעונת הקיץ אולם אני דואג לכבותו לפני שאני מכבה את הרכב.

גם כאשר אני מדליק מזגן זה לאחר כמה דקות של נסיעה... יש קשר...?

פורסם

בד"כ מאוורר מעבה המזגן (יושב בצמוד לרדיאטור) מופעל כל זמן שהמדחס עובד, מבחינתך - ברגע שתפעיל מזגן תשמע את המאוורר עובד.

אתה צריך לבודד את הבעייה אם קיימת, במצב תקין:

מנוע קר + מזגן כבוי: אף מאוורר לא עובד.

מנוע חם + מזגן כבוי: רק מאוורר הרדיאטור עובד.

מנוע קר + מזגן דלוק: רק מאוורר המזגן עובד.

מנוע חם + מזגן דלוק: 2 המאווררים עובדים.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם (נערך)

אוליי חיישן חום מנוע שלך תקול.

שים לב שבזמן הנעת הרכב כאשר המנוע קר, והמאווררים ישר נכנסים לפעולה (לדבריך) תראה מה מראה שעון חום, אם הוא עולה ישר לאמצע כאשר המנוע קר לאחר לילה של מנוחה אז כנראה החיישן הלך וגורם למאוורר לעבוד.

עריכה אחרונה על ידי VitaliGal
טעות כתיב
פורסם (נערך)

היי שוב,

קמתי בבוקר, הרכב עמד כל הלילה. רק פתחתי סוויץ' והופ, שני המאוווררים נכנסו לפעולה (מנוע קר לחלוטין, מזגן כבוי...)

והמאווררים לא מפסיקים לעבוד לרגע, גם במהלך נסיעה ובכלל.

מה יכולה להיות הבעיה, את מה צריך להחליף ?

שעון החום, נמצא בד"כ באמצע. לאחר תחילתה של הנסיעה בבוקר לוקח לו בסביבות 3 או 4 דקות להגיע לשם...

עריכה אחרונה על ידי חזקייי
פורסם
בד"כ מאוורר מעבה המזגן (יושב בצמוד לרדיאטור) מופעל כל זמן שהמדחס עובד, מבחינתך - ברגע שתפעיל מזגן תשמע את המאוורר עובד.

אתה צריך לבודד את הבעייה אם קיימת, במצב תקין:

מנוע קר + מזגן כבוי: אף מאוורר לא עובד.

מנוע חם + מזגן כבוי: רק מאוורר הרדיאטור עובד.

מנוע קר + מזגן דלוק: רק מאוורר המזגן עובד.

מנוע חם + מזגן דלוק: 2 המאווררים עובדים.

 

אצלי ביונדאי לנטרה כאשר המזגן דולק 2 המאווררים דולקים ללא קשר לטמפ המנוע.

פורסם
אצלי ביונדאי לנטרה כאשר המזגן דולק 2 המאווררים דולקים ללא קשר לטמפ המנוע.

יש להתייחס בתור רפרנס בלבד.. כמובן שזה משתנה מרכב לרכב.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

צריך לאבחן את התקלה.

 

זה יכול להיות רק נתק בחוט. בחלק מהרכבים כשיש נתק בקו של יוניט טמפרטורה, מחשב מנוע מפעיל את המאוורר במהירות גבוהה כל הזמן.

 

 

פורסם

"מה אני צריך לעשות?" - שאלה די כללית לא? כנס למוסך!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

במידה והיתה מתעסק במכונאות רכב כבר הייתה שואל על סכמה חשמלית של הרכיבים, או סריקת תקלות או אפילו זורק דברים שכבר ניסיתה לבדוק לבד וזה לא עזר, נו ועכשיו שזרקו לך כמה כיוונים תדע להתקדם? פעם נוספת אני חוזר כנס למוסך!!!! אני יכול להמליץ לך על מוסך בראשון לציון אם אתה צריך.

פורסם

תודה! כן אכנס למוסך בימים הקרובים, אני ירושלמי לצורך העניין אז ראשון לציון קצת רחוקה לי.

אם בכל זאת יש המלצה למישהו אמין במחיר סביר בירושלים אשמח :-D

שוב תודה רבה לכולכם!

×
×
  • תוכן חדש...