Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אאוטלנדר PHEV - מציאה או נפילה?


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים, אין צורך לרכוש עמדת טעינה ב 8K

ישנה אפשרות לרכוש מנוי חודשי (180 שח שכולל את מרכיב ההתקנה)

לא יודע כמה הדגם הזה ייכנס למבצעים כי מלכתחילה נראה שלא הגיעו הרבה יחידות ארצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פה קבור הכלב. טעינה עולה כ 7 שקלים לסוללה מלאה שמספיקה באופטימום ל 52 ק"מ. בערך כמו עלות של ליטר בנזין. "כאילו" 1:50.

מצד אחד למי שנוסע בגוש דן כל בוקר לעבודה, הרצליה-ת"א-הרצליה או נס ציונה-ת"א-נס ציונה, ואפילו מודיעין-ת"א- מודיעין, והוא יכול לטעון את הרכב עם כבל לא חוקי של מוד 2 בעבודה - הוא פשוט לא יוציא כסף על דלק במשך השבוע. בסופ"ש אם הוא ירצה לנסוע לטייל עם המשפחה, הוא ישלם הוצ' דלק לפי צריכה של כ 6 ליטר ל 100 ק"מ, שזה מצויין לרכב בגודל כזה, ולכן על פניו זה מעניין מאוד.

מאידך - ההפרש במחיר...

מיצובישי עדיין לא רכב פרימיום כמו ב.מ.וו או אודי או מרצדס - ולמרות שהם מתעקשים שזה רכב עם ערכים מוספים של פרימיום - הם יתחרו בטויוטה היברידית, ובג'יפונים של קיאה ויונדאי וגם סובארו XV, וכאן יש בעיה.

הייתי שמח לקחת את האוטו הזה לשבועיים נסיון ולדווח...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מזה, אני חושב שהורדה באבזור וכתוצאה מכך במחיר היתה גורמת לציי הרכב להציע אותו ולדעתי האישית, חברות שנותנות רכבים ברמה 6 כדוגמת SUV למנהלים שנוסעים בית-עבודה-בית (בטווח ה 50-60 קילומטר), היו קופצים על המציאה שתחסוך להם אלפי שקלים בתדלוקים.

 

לגבי המחיר, שמעתי היום את המחיר הזה, אולי התבלבלתי.

 

אבזור זה הדבר הכי זול מבחינת עלות ליצרן. הרעיון להביא את הרכב רק בגרסה המאובזרת הוא שתחשוב שאתה משלם על יותר אבזור, כשבפועל אתה משלם על הטכנולוגיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליצרן אני בטוח, אבל לא ללקוח.

יש הבדלים של עשרות אלפי שקלים בדגמי רכב כשההבדל הוא מושבי עור, חישוקים גדולים קלים וגג שמש.

אה כן וגם מערכת מולטימדיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לפני רכישה (לצורךהדיון) של לסנטה פה או קיה סורנטו 4X4 למשל,שזה כבר יותר מ-1000לקוחות פוטנציאליים בשנה, הרכב הזה בהחלט יכול להיות מעניין מאוד גם אם הוא פחות מרשים מהשתיים האחרים או פחות מרווח (אך יותר מאובזר).לרכב הזה יש X פקטור של נסיעה חשמלית ואני לא מתכוון רק לחיסכון בזה אלא לאיכות הנסיעה שהנעה חשמלית מספקת,משהו שצריך לשלם הרבה כסף על רכב בנזין בכדי ליהנות מאותו שקט ונסיעה חלקה מצד מערכת ההנעה.אני מניח שבכלמוביל בודקים כרגע את השטח ואם תהיה דרישה לרכב פחות מאובזר ובעיקר מצד חברות הליסינג (מהשיכול בקלות להוריד את המחיר לאזורה-190אלףשקל) גם זה עוד יגיע. מצד שני,אם רוכשים רכב מיוחד גם רוצים להרגיש כך ולאבזור העודף יש תפקיד חשוב בזה.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שלא יכולתי להגיע, היו כמה סידורים..

פריוס פלאג-אין יצא לי לראות רק פעם 1 בארץ, למרות שטכנית אפשר לנסוע רק על חשמל,

כנראה פער של 20K מהפריוס הרגילה היה גדול מידי.

האאוטלנדר החשמלי לא זול בכלל ביחס לרגיל וגם הבנתי לפי YNET שצריכת הדלק המשולבת שלו לפי נתוני מעבדה 14.7 קמ"ל.

צריך לנסוע בו כמה ימים ולהבין כמה הוא צורך באמת, בלי להיות מחובר לחשמל, כי טווח תיאורתי של 50 ק"מ על חשמל בלבד

כנראה הולך להתברר כטווח של 30 ק"מ וזה לא מספיק ליום שלם להרבה לקוחות ולכן הם ישתמשו בכל מקרה גם בדלק.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אני לא שותף לאופטימיות שלהם לגבי כמות המכוניות שהם רוצים למכור. המדינה שלנו הוכיחה שהיא עוד לא בשלה למכוניות חשמליות. לא לכל אחד יש אפשרות להקמת עמדת טעינה בבית או במשרד. אם משרד התחברה היה מעוניין להקל הם היו מאפשרים הטענה משקע רגיל, נסיעה בנת"צים ופטור מאגרות כמו בחו"ל ואז ישראלים יהיו יותר פתוחים לזה. 50 ק"מ טווח לא מספיקים כמעט לאף אחד להגיע לעבודה הלוך חזור בפקקים שלנו ואז נשארנו עם אאוטלנדר מאובזר יקר בטירוף וצריכת דלק רגילה. נראה לי שהם מכניסים לעצמם גול עצמי כי האוטו הזה ייקח לקוחות מהסנטה פה ולא מההיברידיות של לקסוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

אז עברו כמה חודשים מאז שהושק הדגם בישראל ועכשיו יש לנו הזדמנות לבחון אותו לעומק.

במהלך השבועיים הקרובים אנחנו האאוטלנדר PHEV יהיה אצלנו במערכת האתר ויעבור בין כמה חברי פורום לצורך התרשמות.

 

DSC_0818.JPG

 

בינתיים הספקנו לאסוף את הרכב מכלמוביל (זה גם הזמן להגיד תודה) ולהתקין עמדת הטענה. תהליך ההתקנה עצמו די פשוט וכולל הורדה של כבל מארון החשמל הביתי אל עמדת טעינה שמותקנת בסמוך לחניה. כן, אפשר לראות שעמדת ההטענה נראית קצת מוכרת... הנה עוד זיכרון שהשאירה לנו חברת בטר פלייס ז"ל.

את ההתקנה עושה חברת ג'ינרגי, שהיא החברה המומלצת על ידי כלמוביל. אבל למעשה, אפשר לבחור בכל חברה שמספקת עמדות הטענה מנוהלות, למרות שחיפוש זריז בגוגל לא ממש העלאה חברות ישראליות נוספות. גם לא ממש הבנתי מה מנוהל בעמדה שסיפקו לנו אבל אני עוד אבדוק את זה. בכל מקרה טעינה מלאה אורכת לפי מה שאני רואה בינתיים בסביבות ה-3 עד 4 שעות וברכב יש גם אופציה לטעינה מהירה רק שגם האופציה הזאת עדיין לא ממש קיימת בארץ.

 

DSC_0810.JPG

 

עדיין לא הספקנו לנסוע ממש עם הרכב, ככה שדיווחים על צריכת דלק / טווח הנסיעה החשמלי / חוויות מהכבישים נוכל לתת בימים הקרובים. בינתיים אני כן יכול להגיד שמדובר ברכב שמקבל המון תשומת לב. אין מצב שאנשים יקלטו אותי מנתק את הכבל מהעמדת הטענה ולא ישאלו "זה ממש חשמלי?" או "כמה קילומטרים הוא נוסע?" ועוד ועוד.

 

DSC_0809.JPG

DSC_0813.JPG

DSC_0814.JPG

DSC_0816.JPG

DSC_0823.JPG

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לרכב חסימה שמונעת לחבר אותו לרשת החשמל הביתית ?

אולי מבחינה חוקית חייבים להתקין עמדת טעינה כדי שהמדינה בבוא העת תוכל לגבות מיסים על חשמל לרכבים, אבל מבחינה מעשית אם תחברו אותו דרך החלון לשקע בבית הוא לא יטען?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לרכב מד סל"ד כשהוא נוסע במצב של בנזין?

ואיך בדיוק עובד המד של "Power"?

ככל שאתה לוחץ יותר הוא עולה יותר? או שזה על פי ההספק שהמנוע מייצר כרגע?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לרכב חסימה שמונעת לחבר אותו לרשת החשמל הביתית ?

אולי מבחינה חוקית חייבים להתקין עמדת טעינה כדי שהמדינה בבוא העת תוכל לגבות מיסים על חשמל לרכבים, אבל מבחינה מעשית אם תחברו אותו דרך החלון לשקע בבית הוא לא יטען?

מבחינה טכנית אין חסימה. אם תשיג איכשהו כבל מתאים תוכל להטעין את הרכב ישירות מהשקע הביתי, רק שליבואן אסור לספק לך כבל כזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...