Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אאוטלנדר PHEV - מציאה או נפילה?


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Outlander PHEV - שימוש יומ יומי. שגרת שימוש היום יומית שלי כוללת בין 70 ל 100 קילומטר, כך שכאן כל השימושיות של נסיעה חשמלית לא רלוונטית ויש צורך להתניע מנוע בנזין ולהיעזר בו בכביש. לא ניתן לדעת מה תצרוכת רגעית לפי מחשב דרך, אולם לפי חישובים שלי היא עומדת על 1:10 וזה נתון לא מרשים במיוחד.

יחד עם זאת יש לציין כמה דברים שהופכים שימוש ברכב הזה לנעים במיוחד. יש לי מוביל איי בסורנטו ומערכת סטיה מהנתיב בבימר. מערכת LDW במיצובישי עובדת מצויין ולא מעצבנת במיוחד כמו מוביל איי ואשכרא עובדת בניגוד לזאת שבבימר. נקודה לחיוב. לאומת זאת מערכת מניעת התנגשות לא יודעת לזהות רוכבי אופניים ואפילו קלנועית עם אורות נשארה מתחת לרדאר אצלו, אבל עדיין מדובר בשתי מערכות חשובות שעובדות מאוד יפה.

ג'וקר נוסף הוא שיוט אדפטיבי. אומנם הדבר אינו שמיש לחלוטין בפקקים בגלל מרווח שהוא משאיר, אבל מאפשר שיוט נינוח בצהרי היום. בהחלט ביג לייק.

מה שמעניין שמערכת אדפטיבית לא ידעה לבלום מספיק כאשר נוצר פקק באמצע שום כלום ומערכת מניעת תאונות ביקשה ממני להתערב ולבלום בחוזקה בעצמי.

יש לציין שבעת בלימת חרום נדלקים 4 וינקרים של חרום. ביג לייק נוסף. כמובן שאין מה לדבר על תכונות דינמיות. האוטו כבד, סובל מהיעדר אחיזה ותת-היגוי עצבני. מורגש שהשלדה לא תוכננה למשקל הזה, אפילו עם חיזוקים וששמו כנראה. גם במהמורות כביש ובאמפרים הרכב לא מבריק ומתרסק בקלות. כאשר נכנסים לעיר ועוברים למצב חשמלי טהור הוא שוב מתחיל לזרוח. גם המתנה היא תענוג. הכל עובד, והמנוע דומם. לא צריך להכניס קוד, להניע ולנסוע. פשוט מעבירים לדרייב ונוסעים. ביג לייק נוסף, עם כי זה לא שונה מפריוס או היברידיות אחרות שלא הונדה.

Outlander PHEV - סיכום. החזרתי את הרכב בתחושה מעורבת.

נתחיל מכך שבתור חבילה ויחס אוטו לשקל הוא בהחלט נותן תחושה פרימיאלית של 200+ אש"ח. KEYLESS מלא, עור, קסנון, שיוט אדפטיבי, בגאז' חשמלי ועוד, כל אלה הם בהחלט סממנים של רמת איבזור גבוהה. תוספת של טכנולוגיה הם בהחלט בונוס נוסף אם כי לא שימושי במיוחד בעיני. אבל הוא לא נראה כאלטרנטיבה לדיזל באותה רמת איבזור ומחיר.

כמו כן, אין להתעלם מקיומו של אוטלנדר רגיל שמתחרה על ליבו של ישראלי מול קיה ספורטאז' וIX35 של יונדאי. בקטגוריית מחיר יותר נמוכה.

בתור רכב עירוני טהור הוא אופציה מאוד מעניינתלמי שמסתובב לרוב בתוך העיר, כמו, לדוגמה, זוגתי שתחיה. אבל מי צריך בהמה כזאת בעיר? רכב עירוני צריך להיות הרבה יותר קטן בסגנון של ניסן ליף וכדומה.

בקיצור, רכב נישה ללקוח מאוד ספציפי.

אבל השאלה הכי חשובה כאן היא אם הייתי קונה אחד לעצמי? בהחלט ... לו היו לו 7 מושבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמובן שאין מה לדבר על תכונות דינמיות. האוטו כבד, סובל מהיעדר אחיזה ותת-היגוי עצבני. מורגש שהשלדה לא תוכננה למשקל הזה, אפילו עם חיזוקים וששמו כנראה. גם במהמורות כביש ובאמפרים הרכב לא מבריק ומתרסק בקלות.

 

בקיצור, שימשיכו לחפש את הנישה שלהם. לי המכונית לא מתאימה.

משום מה, ירוק ושנאת נהגים הולכים טוב מדי יחד. חוץ מטסלה כנראה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמבין כל ההיברידיות - זה הכי מוצלח. מיצובישי השכילו ליצור רכב חשמלי שנראה נורמלי ולא כמו איזה חיזר עלאק-עתידני.

כמה מקום מפסידים בתא המטען לטובת הגנרטור/מנוע חשמלי?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמבין כל ההיברידיות - זה הכי מוצלח. מיצובישי השכילו ליצור רכב חשמלי שנראה נורמלי ולא כמו איזה חיזר עלאק-עתידני.

כמה מקום מפסידים בתא המטען לטובת הגנרטור/מנוע חשמלי?

ספר את זה ללקסוס, במוו, ופורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על הI3,I8? זה מה שנקרא יחי ההבדל הקטן - בין הI3 למשל לבין ההיברידיות של יצרנים אחרים יש הבדל של שמים וארץ. הכיוון שלי היה יותר בכיוון של פריוס מול האאוטלנדר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Disco, רכבים כאלו בד"כ לא ממש מעניינים אותי, לא מעבר להיבט הטכנולוגי, אז כתבת אחלה סקירה בעצם (כי קראתי בכיף). :beerchug:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
מעניין שאף אחד עדיין לא פתח שרשור על הרכב הזה...

 

כלמוביל השיקו היום את הדגם ההיברידי-נטען של האאוטלנדר. הבשורה: טווח נסיעה חשמלי טהור של 52 קילומטרים במהירות מרבית של עד 120 קמ"ש. מה שאומר שבתיאוריה רובנו נוכל לקנות את האאוטלנדר ההיברידי הזה, לטעון אותו בלילה בחניה שבבית ולנסוע הלוך-חזור לעבודה בלי לבזבז ליטר דלק. בתכלס אפשר לנסוע עם הרכב חודשים על גבי חודשים בלי לצרוך טיפת בנזין אחת, אבל בניגוד למכוניות חשמליות טהורות תמיד יש את האופציה להתניע ולנסוע לאילת, כשהרכב משמש כרכב היברידי רגיל (כ-17 קילומטרים לליטר).

 

עד כאן הכל טוב ויפה אבל...

הרכב עולה 225 אלף ש"ח, שזה זול יותר ממה שחשבתי שהוא יעלה (אישית הימרתי על 250-270 אלף ש"ח) אבל עדיין יקר בצורה יחסית לאאוטלנדר בנזין ה"רגיל" שעולה 165 אלף ש"ח.

צריך לקנות עמדת הטענה בנפרד, סדר גודל של 5,000 עד 8,000 ש"ח נוספים לחברת ג'ינרג'י.

חברו את הכל ביחד וקיבלתם שגם אם אתם נוסעים "בחינם" ולא מחשבים עלות טעינה של 8 ש"ח לכל מחזור, עדיין תצטרכו לקזז כמעט 60 אלף ש"ח של הוצאות דלק שהם כ-90 אלף קילומטרים.

 

מצד שני, האאוטלנדר PHEV מגיע מאובזר יותר מגרסת הבנזין הרגילה ומאובזר מאוד באופן כללי (בקרת שיוט אקטיבית, בקרת סטייה מנתיב, מושבי עור, אפליקציה להפעלת המזגן מהאייפון ובטח עוד דברים ששכחתי). כך שבכלמוביל טוענים, ובמידה מסוימת של צדק, שהמתחרה של האאוטלנדר PHEV הוא בכלל לא האאוטלנדר בנזין אלא רכבים כמו פורד אדג' או יונדאי סנטה-פה או אאוטלנדר דיזל. גם זה נכון במידה מסוימת.

 

בקיצור, הם מקווים למכור שם כמה מאות יחידות בשנה הקרובה ובטוחים שאם היו להם עוד רכבים מהיצרן היו מוכרים יותר. אני חושב שהם אופטימיים יתר על המידה.

 

קראתי עיון את רוב דעות נכבו בנושא זה ןלבסוף הגעתי מסקנה שטב עשיתי כבר שלוש פעמים קניתי

PRIUS בפעם הבאה אקנה פריוס פלוג אין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...