Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אני מודה שנואשתי למצוא את זה.

 

יש לי פורד מונדאו 2002 ואני מחפש כיסוי בד לתיבת הילוכים בדיוק כמו שיש לתיבה הידנית:

 

46-3.jpg

 

מה הסיכוי שמישהו ועזר לי למצוא כיסוי בגודל מתאים באיביי ?

 

ford__mondeo_2_0i_automatic_air_euro_4____2003_3_lgw.jpg

 

ככה נראה האיזור של הגיר אצלי,

 

ככה נראה הגיר האוטומאט של המונדאו החדשה:

ford__mondeo_titanium_automatic_2_0_tdci_ds_2011_6_lgw.jpg

 

ואני רוצה כיסוי לגיר שנראה דומה לזה ..

 

כבר המון המון המון זמן מחפש ולא מוצא וכנראה שאתם האחרונים שיכולים לעזור לי

 

תודה רבה

פורסם

בתמונה הראשונה שצירפת מופיעה ידית הילוכים של התיבה הרובוטית בפיאט פונטו איבו (אם אני וזכרת נכון, גם בגרנדה היא נראית ככה).

יכול להיות שיהיה לך יותר פשוט למצוא את השק ששייך לפיאט, אבל אני לא יודעת אם יתאים לפורד.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

לך לבעל מקצוע שמתעסק בריפודים ובהגאים.

יעשה לך אחד לפי הזמנה ואני משער שהמחיר יהיה זהה +- לסתם זבל שתמצא באייבי ןלא בטוח יתאים

פורסם
לך לבעל מקצוע שמתעסק בריפודים ובהגאים.

יעשה לך אחד לפי הזמנה ואני משער שהמחיר יהיה זהה +- לסתם זבל שתמצא באייבי ןלא בטוח יתאים

 

יצאתי מטומטם שלא חשבתי על זה .. >

 

זה באמת מה שאני יעשה ואז אם כבר אני יעשה גם הגה שרציתי וגם גיר

×
×
  • תוכן חדש...