Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים.

 

אם נניח מכבים רכב אוטומטי אבל לא מכניסים ל-P, אלא משאירים אותו ב-D, האם הדבר כאילו הרכב נמצא ב-N?

עריכה אחרונה על ידי UniqueZ

פורסם

ממש לא הרכב ידרדר קדימה, במידה והנדברקס לא יתפוס, וזה לא בריא לגיר הרכב נשאר בהילוך וזה לא כמו N או P, והרכב גם לא יניע במצב הזה.

 

למה לך לעשות את זה?

פורסם

רק במכוניות מ 10-15 שנים האחרונות התחילו להוסיף מנגנון שמונע הוצאת מפתח כשבורר הילוכים לא ב P.

בישנות יותר אפשר היה להוציא מפתח בכל מצב.

 

 

פורסם (נערך)
ממש לא הרכב ידרדר קדימה, במידה והנדברקס לא יתפוס, וזה לא בריא לגיר הרכב נשאר בהילוך וזה לא כמו N או P, והרכב גם לא יניע במצב הזה.

 

למה לך לעשות את זה?

 

היו מקרים שלפני כיבוי מנוע שכחתי להכניס ל-P, אז חשבתי לעצמי.

 

תודה רבה חברים.

עריכה אחרונה על ידי UniqueZ

פורסם
היו מקרים שלאחר כיבוי מנוע שכחתי להכניס ל-P, אז חשבתי לעצמי.

 

תודה רבה חברים.

 

תפעל קצת אחרת, שלב קודם לP (פארקינג- חניה) ורק לאחר מכן דומם מנוע.

כך, לא תשכח לשלב "הילוך" חניה.

פורסם
תפעל קצת אחרת, שלב קודם לP (פארקינג- חניה) ורק לאחר מכן דומם מנוע.

כך, לא תשכח לשלב "הילוך" חניה.

 

טעיתי בכתיבה, התכוונתי להגיד שהיו מקרים שלפני כיבוי המנוע שכחתי להכניס ל-P.

×
×
  • תוכן חדש...