Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתבלט בין כמה אופציות וכמו כן אשמח אם למישהו יש רעיונות נוספים.

חשוב לי:

נוחות, צריכת דלק, מרווח רגליים, שירות.

ישמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות.

חשוב מאוד הסחירות שלו: שאוכל למכור עוד 3-4 שנים במחיר מחירון ולא מתחתיו.

 

רעיונות שהיו לי (עוד לא בדקתי בשטח):

טיוטה קאמרי רגילה\היברידית

לקסוס LS300h

קאדילק ATS

מרצדס C CLASS

BMW סדרה 3 (קצת חלשה אולי)

HONDA ACCORD Executive

פולקסווגן CC

 

כמו כן חשבתי לבחון רכב מסגנון הכאילו ג'יפ אבל שיענה על דרישות הנוחות וצריכת הדלק - עד כה לא מצאתי משהו מתאים.

אודה מאוד על כל עזרה וסיוע.

תודה

 

http://www.lexus.co.il/category/is300h

http://cadillac.co.il/Ats/2013/ATS2013.aspx

http://www.mercedes-benz.co.il/he-il/Merceds-benz-models/Models/C-Class/

 

http://www.icar.co.il/%D7%91.%D7%9E.%D7%95%D7%95/%D7%91.%D7%9E.%D7%95%D7%95_%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94_3/%D7%91.%D7%9E.%D7%95%D7%95_%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94_3_%D7%97%D7%93%D7%A9/version8911/

http://www.toyota.co.il/toyota-cars/camry.htm

http://www.honda.co.il/Accord&Find=0;0;0;89900;269000;0;0;0

http://www.vw.co.il/prices/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F%20CC.aspx

פורסם

אם זה על פי סדר החשיבות - וצריכת הדלק ממוקמות אצלך מאוד גבוה - הלקסוס היא בישבילך. רק לדעתי אתה מדבר על ה-IS300H ולא על ה-LS

פורסם

תבדוק את הקדילאק ATS תיהיה בטוח שהיא תיהיה מפתיעה ביחס לאמריקאית .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

על הקדילאק קשה לומר שהיא שומרת ערך. וגם יחסית לא חסכונית ביחס ללקסוס ההיברידית והקאמרי ההיברידית.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

המרצדס לא נכנסת בתקציב c החדשה מתחילה ב 295k, במקרה הזה דווקא הייתי הולך על הלקסוס כמו שאמרו, הרכב מאובזר היטב חסכוני וכנראה שגם ישמור טוב על ערכו יחסית לרכב פרמיום.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אני לא כ"כ מכיר את האינפיניטי, אבל מבחינת מחירון הרכב נחטף ובקושי מחזיק בלוחות.

מבחינת צריכת דלק כנראה תשיג לך 1:10 בנסיעה שעיקרה בין עירונית.

מרווחק ורגלים ושאר הפרמטריים שציינת אני לא יכול לענות לך, ואני לא מכיר את כל הדגמים שלהם, אבל ממה שקראתי בפורום, הם נסחרות ממש ממש טוב כיד2.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אם נשארו g37 במלאי יכול להיות שניתן להשיג במחיר הזה, q50 עולה מעל 3600000 ש"ח, אם חסכון בדלק זה מה שאתה מחפש האינפינטי לא בשבילך.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לדעתי חלק מהמכוניות בכלל לא בתקציב כפי שגם נכתב מעלי...בנוסף, מרצדס

 

רכב נוסף שהייתי מוסיף וניתן לקבל אותו ברמת הגימור הגבוהה ביותר הוא הוולוו s60 החדשה.

 

לגבי מחירון, רוב מכוניות היוקרה לא מחזיקות מחירון מרצדס, קדילאק ופולסווגן בוודאי. למעט אולי לקסוס.

×
×
  • תוכן חדש...