Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. ידני.

 

2. 3/5 דלתות.

 

3. מנוע קטן - 1.4 אופטימלי, אפשר גם להתפשר על 1.6

 

4. מהנה לנהיגה - לא מצפה לאיזה 106 ראלי אבל גם לא לשרייד...

 

5. שנתון 90' +

 

מישהו יודע על המושלמת?

פיאט אונו - כי האימפרזה בשטיפה. angryrazz.gif

פורסם

205 מנוע 1.4 נשמעת מושלמת בשבילך.

(לדעתי תוכל להשיג שנתון גבוה, בדוק במחירונים).

 

תתפשר על אקסמפלר במצב מצויין בלבד, יש המון כאלה בשוק.

 

(תוכל להכניס בחשבון גם 106 1.6 -XS, או 1.4 - נדמה לי XR).

יובל.

פורסם

אני לא מחירון על רגליים :p חפש במחירון מה מתאים לך.

 

בעיקרון הגיוני ש-306 XR תיכנס לך בתקציב, גם ZX 1.4 או 1.6 היא אופציה נחמדה מאוד.

יובל.

פורסם
פיג'ו 306 XN מנוע 1400 מתאימה גם היא.

פעם אחרונה שהשבתתי כזאת ,המחירון היה 33 אלף.

וזה היה לפני שנה...

אני מניח שהיום הוא כבר מתחת.

(מדובר על מודל 95)

 

אין ספק שהיא נכנסת לתקציב, אבל ZX כמעט זהה לה ועולה חצי... ;-)

פורסם

בעקרון אני תומך בדיעות שנרשמו 306 או ZX מטופלות נכון וללא קומבינות(השכרה,תיקון תאונה רשלני) רכבים מעולים ומהנים לנהיגה אך 1.4 מנוע חלש ועם מזגן בד"כ לא מקורי אתה תקלל את עצמך אחרי כל כל רמזור או גבעה.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

×
×
  • תוכן חדש...