Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיף לשמוע שנהנתם לקרוא, תודה :lol:

 

תודה על הסיכום,איך הרכב "מזדקן" מבחינת פלסטיקה פנימית?

הצבע הלבן פשוט יפה על הקופרה..מחיר המחירון ההזוי של הרכב הופך אותו למציאה ממש,למי שמחפש רכב מהיר ומאובזר יחסית.

ודבר אחרון:תתחיל לנהוג יותר מה זה31k בשלוש שנים???

 

מצ"ב תמונה של פנים הרכב.

עדיין נראת כחדשה גם מבפנים.

 

לגבי הק"מ -

אין לי זמןןןן, הרכב משמש בעיקר לנסיעות מהבית לעבודה ובסופי שבוע לבית של ההורים לארוחת שישי.

מעבר לזה אני בעבודה. :twisted:

 

תודה העל הסיקור,הלאון ניראית גם היום ממש טוב,איך הביטוח צנח ככה?

 

אולי מאחר ובשנה הראשונה הייתי נהג צעיר והחל מהשנה השנייה כבר לא.

 

גיא, אתה הורגת אותי!

לא עובר יום מבלי שאני משכנע את עצמי כמה מעבר ללאון קופרה הוא הכרחי מבחינתי.

על שלך נדלקתי עוד משרשור הקניה שפתחת בזמנו.

רכב מדהים - הלוואי והיה הממון בכיסי לקנות אותו.

פשוט מקנא בקונה המאושר שיקח אותו ממך.

 

:-) נשמע שאני צריך ללכת לצ'מפיון לבקש אחוזים !

 

אחלה סקירה שיופי של רכב.

אין לי ספק שאם הייתי בסטטוס אחר בחיי כרגע, היא היתה הבחירה שלי.

מסתכל מהצד ומקנא :D

 

אז מה.. לאון קופרה חדשה? :wink:

 

נמכרה כבר?

 

עוד לא הועמדה למכירה עדיין אפילו!

 

האמת, שאני כל כך אוהב את הרכב הזה שאני לא רואה סיבה להחליף עד שלא אמצא רכב שאני אוהב יותר

ובמחיר שפוי.

 

כאמור, מחכה בקוצר רוח להגעתה של הקופרה החדשה לארץ ואם המחיר יהיה שפוי אז זה בהחלט הכיון!

 

גיא

קופרה פנים.jpg

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אזור ה-200K. עם גג של 220K לרכב ששווה את זה.

 

חייב להיות חדש מהחברה.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

×
×
  • תוכן חדש...