Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת מים - יונדאי i30 שנת 2010


asypeer
שימו לב! השרשור הזה בן 3936 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

בטיפול שגרתי לרכב של אחי נאמר שישנה נזילה מהפלאנג׳ ועלות התיקון היא 500₪ לחלק משומש + עבודה.

החלטתי לא לתקן לפני בירור נוסף ומכיון שמדובר בנזילה קטנה.

מדובר החלק שאליו מתחבר צינור הרדיאטור העליון, חיישן טמפרטורה ועוד כמה צינורות קטנים יותר,

חלק מספר 25600A

בבדיקה ויזואלית על החלק עצמו לא רואים שאריות נוזל אבל מתחתיו ניתן לראות משקעים של נוזל קירור, אבל לא ברור מהיכן.

איך מוודאים שאכן הנזילה משם ולא מאיזה צינור שמתחבר אל החלק שעלותו תהיה עשירית ?

תודה,

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע יקר מאד להחלפת חלק כזה ועוד משומש ? מציע לך לא לחשוב אפילו על משומש בנושא הזה. תמשיך לעקוב ולראות אם יש בכלל בעייה. האם היו חסרים לך מים לאחרונה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן,לצערי גם היתה בעיה כזו.

משום מה אין לי תיעוד של טיפול בה במעקב הצמוד שלי אחרי הטיפול אבל זה היה באיזור אמצע חודש אוקטובר.חוסר התיעוד בגלל,שהראש שלי לא היה במקום- בדיוק קמנו מהשבעה על סבתי ז"ל. בכל אופן,הוחלף שם חלק שחור שנראה כמו ראש.

(בית הטרמוסטט מגיע שם כיחידה אחת עם הפלאנץ' מיים ואי אפשר להפריד בין החלקים)

לאחר שהרכב איבד כל הזמן נוזל קירור ללא התחממות יתר של המנוע,ערכתי במוסך כללי בדיקת לחץ למע' הקירור,שהראיתה חד משמעית שהקורוזיה והדליפה הדי קטנה (הייתי ממלא נוזל קירור רק במיכל העיבוי בין מינימום למקסימום וכל הזמן היה יורד למינימום).

הרדיאטור היה תמיד מלא אבל כאן החלטתי שחבל לקחת סיכון וצריך לטפל.

זה נגמר באיזור ה-450 כולל מע"מ לתיקון במוסך כללי כולל עבודה.

לדעתי,אין שום יתרון למורשה ייבואן בטיפול בבעיה.בהחלט,לא כדאי להתעסק עם חלקים תחליפיים כדי שהבעייה לא תחזור.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות, הסתכלתי ברכב שלנו ושם סימני הנזילה הם לא בצד של הצינור של בית התרמוסטט שאותו החליף הבחור מעלי, אלא בצינור השני, הנמוך יותר, שם ישנו מין חלק אלומיניום שאליו מתחבר חיישן (טמפרטורה אני מניח) ועוד כמה

צינורות דקים יותר. ניקיתי את האיזור עם מים וסבון כדי לנסות לראות מהיכן הנזילה, יש מצב שהיא מאחד הצינורות. אם לא מהצינורות - זה כנראה מהחלק ההוא שעליו רצו 500₪ מפירוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3936 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...