Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדתי את הכיתוב של הלאון עם חומר שחבר שלי הביא אני חושב שזה היה אציטון וזה ממיס את הדבק ואז עם יפנית בלי בעיה

פורסם

עם סכין יפנית ישירות על הפח?! אתה אמיץ.

 

הורדתי את הסימול ברכב ישן שהיה לי, פולקסוואגן בורה דיזל משנת 2000. אבל זה כבר היה רכב שגם ככה מצב הפח שלו היה מחפיר. על רכב חדש שהמצב שלו מצוין, בחיים לא הייתי מעיז לעשות משהו עם סכין יפנית.

 

אתה ממש אמיץ.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

למתעניינים לגבי הורדת הסמלים,

בפולו שהייתה לי גם הורדתי את הסמלים אך לא עם אציטון וסכין יפנית אשר יגרמו נזק לצבע בוודאות.

 

מה שצריך זה בסך הכל פן/אקדח חום, אלכוהול/ספירט (חומר ממיס שלא יגרום נזק לצבע כמו אציטון) וחוט דיג.

מתחילים בלחמם את הסמלים. חשוב מאוד להיזהר ולא לחמם יותר מדי באיזור אחד כדי להימנע מלשרוף את הצבע

אחרי שחיממנו בעזרת החוט דיג משחילים מתחת לסמלים ומשחררים את האותיות

בסוף אחרי שהסרתם את כל האותיות ישאר קצת דבק ספוג כזה שזה הדבק דו צידי שאיתו מודבקים הסמלים

אפשר לגרד את זה קצת עם הציפורן ולהשתמש גם בחומר הממיס כדי לרכך את הדבק

אחר כך רק לעבור כמה פעמים עם האלכוהול/ספירט על המקום שהיו האותיות כדי להסיר כל זכר לדבק ונגמר הסיפור

 

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

כל הכבוד על העבודה , לא כל כך אהבתי שהסמל צבוע בפלסטידיפ לדעתי יותר נכון היה לצבוע אותו בצבע רגיל.

 

העיקר שאתה אוהב.

פורסם
למתעניינים לגבי הורדת הסמלים,

בפולו שהייתה לי גם הורדתי את הסמלים אך לא עם אציטון וסכין יפנית אשר יגרמו נזק לצבע בוודאות.

 

מה שצריך זה בסך הכל פן/אקדח חום, אלכוהול/ספירט (חומר ממיס שלא יגרום נזק לצבע כמו אציטון) וחוט דיג.

מתחילים בלחמם את הסמלים. חשוב מאוד להיזהר ולא לחמם יותר מדי באיזור אחד כדי להימנע מלשרוף את הצבע

אחרי שחיממנו בעזרת החוט דיג משחילים מתחת לסמלים ומשחררים את האותיות

בסוף אחרי שהסרתם את כל האותיות ישאר קצת דבק ספוג כזה שזה הדבק דו צידי שאיתו מודבקים הסמלים

אפשר לגרד את זה קצת עם הציפורן ולהשתמש גם בחומר הממיס כדי לרכך את הדבק

אחר כך רק לעבור כמה פעמים עם האלכוהול/ספירט על המקום שהיו האותיות כדי להסיר כל זכר לדבק ונגמר הסיפור

 

 

חבל שאני רואה את זה רק עכשיו הייתי עושה ככה ברוך ה' לא קרה כלום לצבא ולא לפח אבל זה היה חוסך לי את זה שרעד לי הביצים :)

×
×
  • תוכן חדש...