Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגו 206, מנוע רועש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

נשמע בסרטון שזה באמת מותחן אבל לא אופייני שאחרי נסיעה קצרה הרעש נחלש /נעלם . תבדוק אם לא חסר שמן הגה !!

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם

בטח! המותחן הוא מעין גלגלת שתפקידה לתת את המתיחה לרצועות האביזרים ובין היתר גם קיימים מותחנים שכאלה לרצועת התיזמון. הגלגלת הזו עם הזמן פשוט נשחקת פנימית כי היא עובדת מהרגע שהונע המנוע ופשוט מתחילה להרעיש בסיגנון הרעש שהעלת. כדאי לבדוק את הכיוון הזה כי במצבים קיצוניים יותר היא פשוט עלולה להיתפרק ואז הנזק חמור יותר.

פורסם
נשמע בסרטון שזה באמת מותחן אבל לא אופייני שאחרי נסיעה קצרה הרעש נחלש /נעלם . תבדוק אם לא חסר שמן הגה !!

 

הראש אחרי נסיעה קצרה לא נחלש/נעלם, אלא בזמן האצה רק מתחזק.

איך בודקים שמן הגה?

 

בטח! המותחן הוא מעין גלגלת שתפקידה לתת את המתיחה לרצועות האביזרים ובין היתר גם קיימים מותחנים שכאלה לרצועת התיזמון. הגלגלת הזו עם הזמן פשוט נשחקת פנימית כי היא עובדת מהרגע שהונע המנוע ופשוט מתחילה להרעיש בסיגנון הרעש שהעלת. כדאי לבדוק את הכיוון הזה כי במצבים קיצוניים יותר היא פשוט עלולה להיתפרק ואז הנזק חמור יותר.

 

אוקיי, אם אני ניגש למוסך ואומר "מותחן" מה הנזק הכספי הצפוי?

פורסם
לא יודע את מחיר המותחן בריכבך..מצטער. אבל תן למוסך שייבדוק לפני שאתה זורק לו ישר מותחן.

 

כן זה גם מה שאני חשבתי.

אוקיי תודה רבה.

פורסם
סה"כ גלגל רצועת אביזרים לא תקינה, הגלגלת די זולה, תחליף בהקדם לפני שהיא תתפרק

 

היי, אורן קודם כל תודה.

מה ההוצאה הצפוייה?

פורסם

פולי מנוע מחלה נפוצה ב206. הגומיה שיש לו באמצע נוטה להתפורר.

המחיר שלו לא יקר במיוחד.

כשיש את הרעש המדובר ההגה נהיה קשה?

אם מדובר בפולי מנוע. אל תפעיל מזגן עם מדחס עד שתאפל בבעיה.

פורסם

היי חבר'ה למי שיתקל בזה בעתיד.

הוחלף סוג של "גלגל" קטן שיושבת עליו חגורה (בין הנוזל של ההגה כוח לבין גלגל גדול יותר) יש גלגל קטן.

הוא הוחלף והראש הסתדר.

פורסם
טוב, אז חיישן מפלס שמן אצלך לא עובד. זה לא קשור לרעש.

 

לא מדובר בנורה, אלא בתצוגת קילומטרז' אחרי ההתנעה רואים את הדברים הבאים:

 

1. מרחק לטיפול הבא - אצלך מופיע 24.000 ק"מ.

2. אחרי 5 שניות - מפלס שמן מנוע. (םםםםםם) זה מקסימום. (םםם---) זה בין מינימום למקסימום.

אצלך מופיע (------) כלומר מתחת למינימום. אבל אם בבדיקה ידנית מפלס תקין, זה חיישן לא עובד.

 

3. אחרי עוד 5-10 שניות תצוגת קילומטרז' רגילה.

 

באמת תהיתי מה זה :D תודה

 

 

  • ספונסר פורום
פורסם
היי חבר'ה למי שיתקל בזה בעתיד.

הוחלף סוג של "גלגל" קטן שיושבת עליו חגורה (בין הנוזל של ההגה כוח לבין גלגל גדול יותר) יש גלגל קטן.

הוא הוחלף והראש הסתדר.

 

זה בדיוק גלגלת רצועת אביזרים.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...