Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שהאוטו קר ואחרי עמידה ממושכת של כ-לילה האוטו סוחב בצורה הזויה משהו לא נורמלי טיל בליסטי, אחרי לחיצה אחת כזאת הוא יורד בכ20% בכוח. לדעתי זה כיאלו יש כניסת אוויר מעל הנורמה ואז אחרי שהאוטו מזהה שנכנס יותר מדיי אוויר הוא מתגונן..

אשמח אם תעזרו לי בבעיה הזאת, נשבר לי מהרכב הזה כבר כל יום משהו אחר ..

פורסם

קודם כל תודה רבה רבה לך על העזרה ודרך אגב אפשרי לראות את זה דרך המחשב כי ברגע שהרכב מאבד/ מושך אויר יתר על המידה זה מופיע במחשב.. אני כבר לא עודע מה לעשות רק צרות הוא עושה לי...

  • ספונסר פורום
פורסם

למה אתה מתכוון מופיע במחשב ?

יש לך קוד תקלה כל שהוא .

בגדול כדי להתקדם בתקלה כזאת יש צורך לחבר סורק ולראות את ערכי חיישן החמצן ומד זרימת אויר .

אם תרצה אתה מוזמן אלינו לבדיקה מקצועית ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה לכם מוסך רון, העלתי את הרכב על המחשב והופיע שיש איזושהיא תקלה באוויר השאלה היא האם לדעתך הוא יונק יותר מדיי אוויר או שהרכב כל כך חזק והוא מאבד כיביכול אויר.. כי הסחיבה היא מטורפת אבל חד פעמית ואז יורד הכוח..

פורסם

אני ירושלמי , בלי להסס אגיע אליכם שמעתי המון עליכם!! דרך אגב הייתי כמה פעמים במוסך אאודי בירושלים .. גועל נפש חד משמעי גונבים אותך בצורה אחרת ושירות מתחת לכל בקורת כיאלו אם אתה לא איזה בן אדם עשיר מנפנפים אותך.. והתלוננתי גם בפני המנכל של צמפיון

פורסם

חזרתי ממוסך רון החליפו לי מין צינור שהיה סדוק שקשור לpcv , עדיין לא נפטרה הבעיה האוטו עדיין לא סוחב כמו שצריך, אבל הטיפול והשירות היה מעולה רון תותח והוא ביקש שאביא לו את האוטו ליום או יומיים שהוא יבדוק אותו שהוא קר שכיבכול הוא גודש טוב.

פורסם

האם נורת בקרת מנוע נדלקת? נשמע כאילו מחשב המנוע מזהה חוסר גדישה או גדישת יתר ומנטרל את הטורבו... צריך למצוא את הסיבה.

×
×
  • תוכן חדש...