Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על פיאט בראבה 97

אז אני רוצה להחליף את הנורה שבתוך האוטו, ככה היא ניראת:IMG_0886.jpg

איך אני מוציא את הפלסטיק הזה כי אני רואה שאין שום ברגים או משהו כזה?

איזה נורה אני צריך לקנות (אני רוצה שיהיה בצבע לבן חזק כמו לד) ואיך בידיוק להרכיב את זה?

תודה לעוזרים :wink:

פורסם

מאחורי העיגולים האלה אמור להיות ברגים.

תפרק אותם עם משהו חד ותחפש את הברגים, אם אין אז כל החתיכה יורדת במשיכה (כנראה תפוסה בקליפסים).

אחרי שתפרק, אתה תראה את הנורה ולפי זה תזמין.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

בדרך כלל כשאין ברגים, זה בגלל אחת מתוך שתי סיבות:

 

1. אתה פשוט לא רואה אותם.

2. זה תפוס עם קליפסים ולא עם ברגים.

 

לדעתי, מדובר בסיבה מספר 1.

 

יש 2 עיגולים מפלסטיק, בחלק שיותר קרוב למראה עצמה, תנסה להשחיל שם איזה מברג דק ולהוציא את הפלסטיק הזה, יש מצב שתגלה שם בורג. אם אני צודק ויש שם בורג, תוציא אותו, והפלסטיק אמור לצאת. אחרי שתעשה את זה, תוכל גם לראות איזה סוג נורה אתה צריך, וגם תדע כבר איך להחליף.

 

במידה ואני טועה, ומאחורי הפלסטיקים האלה אין ברגים, אז כנראה שכל הפלסטיק הזה תפוס עם קליפסים, מה שאומר שצריך פשוט לשלוף את זה עם קצת כוח, ולהיזהר לא לפגוע ברכב.

 

תבדוק את מה שאמרתי, תחזור עם תשובות, ונוכל להמשיך לעזור לך.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
מאחורי העיגולים האלה אמור להיות ברגים.

תפרק אותם עם משהו חד ותחפש את הברגים, אם אין אז כל החתיכה יורדת במשיכה (כנראה תפוסה בקליפסים).

אחרי שתפרק, אתה תראה את הנורה ולפי זה תזמין.

בדרך כלל כשאין ברגים, זה בגלל אחת מתוך שתי סיבות:

 

1. אתה פשוט לא רואה אותם.

2. זה תפוס עם קליפסים ולא עם ברגים.

 

לדעתי, מדובר בסיבה מספר 1.

 

יש 2 עיגולים מפלסטיק, בחלק שיותר קרוב למראה עצמה, תנסה להשחיל שם איזה מברג דק ולהוציא את הפלסטיק הזה, יש מצב שתגלה שם בורג. אם אני צודק ויש שם בורג, תוציא אותו, והפלסטיק אמור לצאת. אחרי שתעשה את זה, תוכל גם לראות איזה סוג נורה אתה צריך, וגם תדע כבר איך להחליף.

 

במידה ואני טועה, ומאחורי הפלסטיקים האלה אין ברגים, אז כנראה שכל הפלסטיק הזה תפוס עם קליפסים, מה שאומר שצריך פשוט לשלוף את זה עם קצת כוח, ולהיזהר לא לפגוע ברכב.

 

תבדוק את מה שאמרתי, תחזור עם תשובות, ונוכל להמשיך לעזור לך.

 

בהצלחה.

 

צדקת. העיגולים מפלסטיק בעצם מסתירים את הברגים.

הורדתי הכל והוצאתי את הנורות

IMG_0950.jpg

 

הנה הנורות

IMG_0951.jpg

 

כתוב עליהם 10W

אז מה אתם חושבים איזה נורות אני צריך להזמין מאיבי? אם אפשר גם קישור. תודה:lol:

פורסם

צריך להיות כתוב על הנורה, מאיזה סוג היא. תמצא את זה ותחפש באיביי.

 

שמח שיכלתי לעזור.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תמדוד עם סרגל את האורך שלהם (שים לב זה בMM באיביי אז 4.2 ס"מ זה 42 מ"מ), ולפי זה תזמין מאיביי, בהצלחה.

לי הייתי נורה כזאת בפונטו והזמנתי במקומה משהו כזה:

http://www.ebay.com/itm/42mm-Car-Interior-Dome-Festoon-16-3528-SMD-LED-Light-Lamp-Pure-White-DC-12V-/331149570186?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4d1a0d708a&vxp=mtr

נתן תוצאה מעולה !

(תבדוק שזה יכנס כי הנורה בלינק ששלחתי יותר רחבה ממה שיש עכשיו שהן מעוגלות)

×
×
  • תוכן חדש...