Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה ל-4 צמיגים דנלופ מדגם 703

175/65/14 במחיר 1100 ₪.

הצמיגים בני שנה וכנראה בגלל זה המחיר נמוך יחסית.

חיפשתי בפורום ולא הצלחתי למצוא חוות דעת על הדגם.

אשמח לקבל ייעוץ

פורסם

במקום לקנות 4 צמיגים משומשים אתה יכול לקנות 4 צמיגים חדשים מכמה חברות טובות

למשל - צמיגים של קונטיננטל מדגם

PREMIUMCONTACT 2 במחיר "רישמי" של 265 שקל לצמיג - ואתה יכול לנסות להוריד



וזה צמיג מעולה. ויוצא לך יותר זול - 1060 שקל לרבעיית צמיגים טובה ביותר.

את המחיר מצאתי באתר של TIRES4U

הכי זול זה מכאן

[TABLE]

[TR]

[TD]פנצ`ריית דורון לדרך 2013 (ראשון לציון)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]כתובת:שמוטיקין 31 א.ת ישן ראשון לציון[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]טלפון:0777368104. - 03-7942488/9[/TD]

[TD]טלפון נוסף:052-6348307

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]



 

קובי

:-)

  • ספונסר פורום
פורסם
קיבלתי הצעה ל-4 צמיגים דנלופ מדגם 703

175/65/14 במחיר 1100 ₪.

הצמיגים בני שנה וכנראה בגלל זה המחיר נמוך יחסית.

חיפשתי בפורום ולא הצלחתי למצוא חוות דעת על הדגם.

אשמח לקבל ייעוץ

למה להסתבך עם צמיגים ישנים או משומשים? במחיר הזה אתה קונה צמיג פאלקן 912 חדשים וטריים בלי טובות ובלי חשש ישירות מהיבואן

http://www.tireclub.co.il/catalog/175-65r14pr-82h-tl.html

פורסם
למה להסתבך עם צמיגים ישנים או משומשים? במחיר הזה אתה קונה צמיג פאלקן 912 חדשים וטריים בלי טובות ובלי חשש ישירות מהיבואן

http://www.tireclub.co.il/catalog/175-65r14pr-82h-tl.html

 

 

 

תודה על העזרה

פניתי כי זה הריח לי לא טוב ואין לי ממש ניסיון או ידע רב לגבי צמיגים

בעיקר אחרי שבשיחה נוספת איתו בעל הפנצ'ריה אמר לי שמבחינתו הוא יכול למכור גם צמיג שעמד 5 שנים על המדף

בקיצור הוא נפסל אצלי על הסף

  • ספונסר פורום
פורסם

באופן עקרוני הוא צודק. על פי החוק אפשר למכור צמיגים חדשים גם אם הם בני 5 שנים. בפועל נדיר מאוד שמגיעים למצב הזה.

בדוק עם טיירקלאב האם יש להם מלאי טרי של הפאלקן ותמשיך משם.

פורסם
באופן עקרוני הוא צודק. על פי החוק אפשר למכור צמיגים חדשים גם אם הם בני 5 שנים. בפועל נדיר מאוד שמגיעים למצב הזה.

בדוק עם טיירקלאב האם יש להם מלאי טרי של הפאלקן ותמשיך משם.

תקנה את הקונטיננטל, הם טובים בהרבה מהפלקן 912 והמחיר מעולה ויותר טוב מטיירקלאב.

ולהעדיף צמיגים טריים תמיד.

קובי

:-)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
במקום לקנות 4 צמיגים משומשים אתה יכול לקנות 4 צמיגים חדשים מכמה חברות טובות

למשל - צמיגים של קונטיננטל מדגם

PREMIUMCONTACT 2 במחיר "רישמי" של 265 שקל לצמיג - ואתה יכול לנסות להוריד



וזה צמיג מעולה. ויוצא לך יותר זול - 1060 שקל לרבעיית צמיגים טובה ביותר.

את המחיר מצאתי באתר של TIRES4U

הכי זול זה מכאן

[TABLE]

[TR]

[TD]פנצ`ריית דורון לדרך 2013 (ראשון לציון)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]כתובת:שמוטיקין 31 א.ת ישן ראשון לציון[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]טלפון:0777368104. - 03-7942488/9[/TD]

[TD]טלפון נוסף:052-6348307

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]



 

 

 

הפוסטים האחרונים היו חיובים, והחלטתי לנסות את צמיגית "דורון לדרך". זו היתה טעות.

המשך ההודעה פה.

פורסם

לא לקנות, מניסיון איתם לא ממליץ בכלל, מחליקים בגשם בשנייה, מקבלים פיצוצים ויובש אחרי חצי שנה בלבד, לא נוחים, צמיג גרוע.

בזמנו קניתי זוג ב-600.

×
×
  • תוכן חדש...