Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא זאת הייתה השאלה. כוונתי מה גוון הצליל של הייבירד אודיו. (צריך להתאים רמקולים/מערכת לפני סוג מוזיקה והרגלי האזנה)

פורסם
איזה גוון יש

להייבירד אודיו? נראים רמקולים איכותיים

מתאימים לרוק/ג'אז וקלאסית?

 

מדובר בחברת בוטיק שמייצרת אך ורק רמקולים לרכב וברמה גבוהה

אישית הרמקולים הנ"ל מאוד לטעמי מדובר ברמקולים נצילים חזקים אגרסיביים איכותיים

עם יכולת שחזור טווח תדרים נמוך 50-60HZ מהטובים ביותר שיש בקבוצת המחיר שלהם כבר החל מהדגמים הבסיסיים ביותר

מציגים תמורה גבוהה מאוד למחיר ,לטעמי נשמעים נהדר בכול סיגנון ובמיוחד במוזיקת מטאל ורוק כבד בארץ הם נמכרים במחירים נמוכים

ממחירי חו"ל מה שמכניס אותם לרשימה כאופציה כמעט בכול רמת מחיר.

 

אם אתה מחפש רמקול שהמגרש הביתי שלו הוא "רוק/ג'אז וקלאסית" הייתי שוקל סט כמו המורל הייבירד 602.

פורסם

"חזקים ואגרסיביים" לא בשבילי גם בלי להאזין להם. (רחוק מטעמי)

 

היום או מחר אני אמור לשמוע את מורל HYBRID OVATION 2

האמת לא הצלחתי להבין מה ההבדלים ביניהם (בין ה 602) נראים לי זהים?

לאחר האזנה סביר להניח שארכוש אותם.

 

תודה

פורסם (נערך)

הבנתי. (מעניין למה מחירם זהה אם אחד משופר?)

 

בכל אופן לי מספיק

HYBRID OVATION 2. מחפש רמקולים 6.5 אחוריים שיהיה להם מעט נפח/גודל לאחוריים -לא מרכיב סאב.



זוג קדימה+ אחורי +מגבר שיש לי הרבה שנים, וסוגר עניין. (אולי קומפוננט טמפו של מורל אחורי? נראה)

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...